MuscleMeat

update jay cutler (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

boforli

Huge Freak
10 jaar lid
Lid geworden
17 mei 2006
Berichten
8.772
Waardering
309
deze zijn van vorige week

2el3tzr.jpg


2aihc2d.jpg


2mzzfdf.jpg


rri6c5.jpg


140wvtt.jpg


245n43b.jpg


2rpppi1.jpg


npglfo.jpg
 
Ziet er goed uit zover het in de offseason te beoordelen is, wel vind ik zijn schouders ronder dan eerst wat een goed iets is:thumbs: Jay is the man.
 
boom stamme die benen:eek:
 
Hoeveel % zou die hier staan? 8-9?
 
Zijn oudere foto's geloof ik, staan ook al op het forum als het goed is..
 
de bruutste kun je wel zeggen en die armen huge :)
 
En deze man gaat alweer 17 jaar mee in het wereldje. Behoorlijk uniek met deze shape.
 
****ing huge.

lijkt of ie wat aan zijn linkerborst heeft.
 
deze killer doet het hem weer, maar ik ben bang dat dit zowat de max is die hij eruit kan halen. Tijd Voor de nieuwe generatie, JAY.
 
Ben niet zo'n fan van zijn fysiek, maar offseason staat hij er erg goed bij. Check die benen zeg, pfff....
 
Echt huge, hij kijkt nogal vreemd op die eerste foto:D
 
Hoewel ik een Jay fan ben en vind hem hier bruut bij staan denk ik toch dat de "O" dit jaar naar een andere BB gaat:o


greetz
 
Damn Jay ziet er goed uit! Misschien sleept hij nog een Sandow binnen, lijkt me wel mooi als hij daarna stopt met wedstrijden. Lijkt me een mooie afsluiting van z'n carriëre en een goede beslissing, al zal ik het jammer vinden want Jay is m'n favoriet. Nieteens zozeer qua fysiek, maar qua persoonlijkheid.
 
Damn, jay blijft maar vooruit gaan.. zelfs wanneer je denkt dat het niet groter/beter kan gebeurt het toch! En het knapste is nog dat de verhoudingen gewoon goed blijven.
 
Back
Naar boven