Fitness Seller

Gasten die het niet toegeven.. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

nja niet mijn schuld dat 95% van de gym daar hun tijd komt verdoen om hun biceppiek te verbeteren

en toch sochtends even stiekem je biceps flexen voor de spiegel huh :finger:

:jk:
 
Alweer een homo topic?! :rolleyes:
 
Oh brother, ik werd ook al vanalles verweten toen men deadlift omhoog schoot met 20-30kg. Ik heb paar weken terug voor het eerst 145kg gebencht, week erna 150kg. Ben ik nu ook een juicer?
Ging onlangs ook in een andere gym trainen, vroeg een van de trainers
daar wat ik gebruikte :rolleyes:

Verkapte-kijk-mij-150kg-benchen-post.
 
Alweer een homo topic?! :rolleyes:

nu heb ik toch best wel wat ervaring met het spotten van homo topics op dbb
ik bedoel heb vaak zat topics gelezen van el smurfo
maar nu mis ik toch even de relatie met een topic dat gaat over verdenking van aas gebruik en dat het een homo topic is

waar het hart van vol is ???

Verkapte-kijk-mij-150kg-benchen-post.

tis snoob
niet bitchen
ik bench 145
verkapt kijk mij is tegen jou zeiken dat je niet moet zeuren maar moet gaan trainen
 
En als hij daar gewoon niet op wil antwoorden..... dan moet dat toch klaar zijn ??

Waarom hier dan zo gefrustreerd een topic over maken... dat snap ik niet....


Jij mag alles vragen...... maar hij moet jou ook antwoord geven ?
 
Verkapte-kijk-mij-150kg-benchen-post.

Wat is jouw probleem ? Daarbij benchpress is een van men zwakste lifts dus ik loop er niet echt mee tekoop.
 
Topicstarter is een loser en wil niet hard trainen dus zoekt een excuus voor andermans progressie zodat zijn magere fysiek niet meer erg is???
 
Wat is jouw probleem ? Daarbij benchpress is een van men zwakste lifts dus ik loop er niet echt mee tekoop.

Bench is ook mijn zwakste onderdeel hoor:D..........

En heeft een strongman ook helemaal niet nodig toch?
 
Wat is jouw probleem ? Daarbij benchpress is een van men zwakste lifts dus ik loop er niet echt mee tekoop.

hey maar in verhouding tot wat is jou bench zwak dan ?

wat tot verhouding van je squat of deadlift is ie gewoon normaal hoor......
 
nu heb ik toch best wel wat ervaring met het spotten van homo topics op dbb
ik bedoel heb vaak zat topics gelezen van el smurfo
maar nu mis ik toch even de relatie met een topic dat gaat over verdenking van aas gebruik en dat het een homo topic is

waar het hart van vol is ???

Beter leren spotten dan, maar ik zal het verband uitleggen zodat het ook voor de minder bedeelden onder ons duidelijkheid verschaft:

Huilen over iemand die grote spieren heeft? --> Homofiel.
 
zowieso kerel was zijn antwoordt wel te verwachten en je kan hem wel een zak vinden maar ik had hem nog een grotere zak gevonden als die tegen je had gezegd dat die wat nam. Wat jou als jong sporter (je bent nog maar 19) zou kunnen inspireren om ook wat te gaan nemen.

tja dan is het een retard...

oh god ..... :rolleyes:
 
nu heb ik toch best wel wat ervaring met het spotten van homo topics op dbb
ik bedoel heb vaak zat topics gelezen van el smurfo
maar nu mis ik toch even de relatie met een topic dat gaat over verdenking van aas gebruik en dat het een homo topic is

waar het hart van vol is ???



tis snoob
niet bitchen
ik bench 145
verkapt kijk mij is tegen jou zeiken dat je niet moet zeuren maar moet gaan trainen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Wie weet heeft 'ie een blessure gehad en moest 'ie licht trainen en kan hij nu weer voluit gaan.

Gewoon niet janken en zelf je best doen (Y)
 
idd. Zowieso waarom stel je die vraag kerel? Wat wil je horen? Ja ik gebruik 2 gram test en 1 gram tren per week non stop zodat je tevreden voelt en op je gemak dat je niet zoals hem eruit ziet? Wat voor antwoordt verwacht je met zo'n vraag? Vraag dan meteen gebruik aas of niet? Als je het zo graag wilt horen. Want blijkbaar snap je zelf ook dat supps niet zo'n extreme bijdrage leveren. Ga gewoon trainen en hou je bezig met je eigen zaken. Who the **** cares wat hij doet.

Amen...
 
Who cares? Ik bench nu 140, maar kan nog steeds mijn benen niet trainen:( Ik bench liever wat minder en dat ik mijn benen weer kan trainen.
 
Back
Naar boven