XXL Nutrition

Last minutes naar bekende plaatsen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

iank

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
6 okt 2005
Berichten
496
Waardering
0
Wie weet hoe het over het algemeen staat met de last-minutes naar de bekendere plaatsen (Chersonissos, Sunnybeach etc.). Zijn die nog een beetje beschikbaar als je een weekje van tevoren boekt of helemaal niet?
 
Economie is slecht, wat denk je zelf?
 
Valt nog wel wat te regelen dan volgens mij, alleen krijg je wel snel de crap appartementen.
 
hm chersonissos zat al bijna vol toen ik in februari ging boeken.
Maar kan altijd iets vrijkomen uiteraard ;)
 
heb gisteren nog een last minute geboekt naar kreta
333euro, voor 5 dagen all-in, in een 4 sterren... maandag vertrekken we :cool:

ik heb 2 reisbureau's gedaan, en ze zeiden alle 2 dat ik wel wat laat was om iets te boeken...
maar toen ze keken wat er nog vrij was, schrokken ze dat er nog zoveel keuze was :rolleyes:
 
Jaa oke, m'n maten zitten in augustus in Bulgarije. Dus ik zat vd week te kijken om bij te boeken, maar dat is dus bijna onmogelijk voor die periode omdat alles vol zit. Kan nog wel in Bulgarije een ander hotelletje, maar dan kan ik net zo goed last minute boeken dan is het wss. nog voordeliger ook...
 
heb gisteren nog een last minute geboekt naar kreta
333euro, voor 5 dagen all-in, in een 4 sterren... maandag vertrekken we :cool:

ik heb 2 reisbureau's gedaan, en ze zeiden alle 2 dat ik wel wat laat was om iets te boeken...
maar toen ze keken wat er nog vrij was, schrokken ze dat er nog zoveel keuze was :rolleyes:

Hehe goeie shit ;)
 
Hehe goeie shit ;)

Tja, als je maandag weg moet vraag ik me af of er daar al wat te beleven is. Maarja paar daagjes Kreta is altijd goed he!!:D
 
Back
Naar boven