AndroidHealthClinic

Mijn oksels stinken afschuwelijk

Bezoekers in dit topic

Misschien minder zure troep eten? Hoe je ruikt hangt sterk af van wat je eet. Knoflook en je ruikt naar knoflook, etc.
 
syneo-5 beste die dr is
 
In de apotheker Vichy halen..geurloze deo maar houd de geur goed tegen!
En oksels blijven scheren..
 
Geurvreters vastnieten onder je armen en als dat niet helpt een afzuigkap onder je oksel laten tatoeeren.
 
en als niets helpt, zoals reeds geschreven, laten opereren. plastiche chirurgen doen dit ook.
 
whaha :roflol: Dit komt over als een grap. je naam en je vriendin valt flauw??
 
1 scheren.
2 axe afrika.
3 onder elke arm kort een vlammetje houden.
 
Hoi ik sport 3x per week en mijn oksels zouden je kat van het dak laten vallen
Ik heb geprobeerd mijn oksels te scheren maar 't geur blijft er zitten
Daarna heb ik er deo opgespoten wat tevens vertieft veel brand na het scheren maar je ruikt mn oksels er gewoon doorheen!:eek:

Mijn deo is Chocolate temptation ofzo van Axe die MOEST ik van mn vriendin kopen maar elke keer wanneer we film kijken op de bank valt ze in slaap nadat ik m'n arm om dr heen doe, althans dat dacht ik maar ze valt dus blijkbaar keer op keer flauw door mn okselgeur

Tips?:D

wees blij dat het alleen je oksels zijn.
bij mij is het mijn derde been, die stinkt echt super goor man :vomit:
bestaat eigenlij ook derde been-deo ?
 
mooi topic van deze kloon.
 
dude **** al die deo'tjes , je moet dr gewoon eu de cologne?! op spuiten als je dan zweet, zweet je lekker.werkt als een tierelier al zeg ik t zelf
 
als ik niet dacht dat je een kloontje was, kreeg je misschien een fatsoenlijk antwoord van mij:p
nu dus niet:D
 
Hoi ik sport 3x per week en mijn oksels zouden je kat van het dak laten vallen
Ik heb geprobeerd mijn oksels te scheren maar 't geur blijft er zitten
Daarna heb ik er deo opgespoten wat tevens vertieft veel brand na het scheren maar je ruikt mn oksels er gewoon doorheen!:eek:

Mijn deo is Chocolate temptation ofzo van Axe die MOEST ik van mn vriendin kopen maar elke keer wanneer we film kijken op de bank valt ze in slaap nadat ik m'n arm om dr heen doe, althans dat dacht ik maar ze valt dus blijkbaar keer op keer flauw door mn okselgeur

Tips?:D

:roflol:!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
ik raad je aan odorex in een flacon te kopen. Dit doe je op een watje en dep je dan op je oksels enkele keren. Het helpt ongelooflijk goed. Ik doe het om de dag omdat ik afrika kan voorzien van water met mijn zweet. Het stinkt niet bij mij, maar het stroomt er uit, netzoals in die reclame van axe. Alle kleren naar de k*t.

Go and buy odorex, als dat niet helpt, ga dan naar de dok, hij heeft er ook wel wat voor.(Y)!
 
Probeer Syneo5 eens, best duur maar schijnt zeer effectief te zijn!
 
3257814_1_Syneo_5_Deospray_Anti_transpirant_Met_5_dagen_Werking.jpg


Gebruik het op de juiste manier en het zorgt dat er geen druppeltje zweet (en dus ook geen geur) meer uit je oksels komt!

Enige nadeel is dat je wel ergens anders wat meer zweet (rug/gezicht/reet)

Is idd een beetje prijzig maar je doet er ook heel lang mee! Werkt voor mij als een trein!
 
http://www.drogisterij.net/producte...pray_Anti_transpirant_Met_5_dagen_Werking.jpg

Gebruik het op de juiste manier en het zorgt dat er geen druppeltje zweet (en dus ook geen geur) meer uit je oksels komt!

Enige nadeel is dat je wel ergens anders wat meer zweet (rug/gezicht/reet)

Is idd een beetje prijzig maar je doet er ook heel lang mee! Werkt voor mij als een trein!

Dit was voor mij ook DE oplossing, na een tip van een vriend gekocht en heb er geen spijt van. Dacht dat het tussen de oren zat dat ik dacht dat me rug 2x zoveel zweette als normaal maar dat is dus een ``bijwerking`` van de sineo dan.
 
Back
Naar boven