MuscleMeat

Ik heb spieren, wat nu?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Matthias DB

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
11 mei 2009
Berichten
21
Waardering
0
Hey,

Ik ben al een tydje bezig (1 jaar) en ik heb de gewenste spieren. Wat nu? Moet ik gwn doordoen of moet ik stoppen of het rustiger aandoen?


Thanks,
Matthias :)
 
Gwn gaan tafeltenissen daar kun je vast je verkregen massa met aanhouden
 
:D

Coolste post ooit:roflol:
 
probeer de spieren nu opnieuw kwijt te raken
 
Onderhoud je spieren dan gewoon.
 
Ik zou gewoon vanaf nu 3x per week Fullbody doen (wel telkens 1 dag rust tussen) en goed blijven eten of course.
 
kloontje ? :suicide:
 
Ik zou gewoon vanaf nu 3x per week Fullbody doen (wel telkens 1 dag rust tussen) en goed blijven eten of course.

ja want daar groeien je spieren niet van??? :rolleyes::rolleyes:

on topic: ga je spieren onderhouden bij health city
 
Hey,

Ik ben al een tydje bezig (1 jaar) en ik heb de gewenste spieren. Wat nu? Moet ik gwn doordoen of moet ik stoppen of het rustiger aandoen?


Thanks,
Matthias :)

stoppen !
 
Als je na een jaar de gewenste spieren hebt zit je op t verkeerde forum pikkie.

Je kunt eventueel ervoor kiezen puur krachtgericht te gaan trainen.
 
Zet ze op marktplaats, zeker nu met de zomer in aantocht kan je er goed geld mee verdienen.
 
Elke 3 dagen insmeren met pindakaas (2 lagen), komt het helemaal goed deze zomer
 
Ik zou gewoon vanaf nu 3x per week Fullbody doen (wel telkens 1 dag rust tussen) en goed blijven eten of course.

+1

Dit is toch maar een gewone vraag! En interessant ook.
Dood aan iedereen die hier zo belachelijk op antwoordt.
 
Koop een taart voor jezelf en ga lekker met je luie reet op de bank tv kijken met de taart erbij. Kijken hoe snel ze weer weg zijn.
Even serieus: Waarom zou je nu ineens stoppen?
 
Waarom zou je nu ineens stoppen?

Omdat hij zijn doel heeft bereikt.
Dus geef hem dan toch gewoon advies in plaats van de grappige internetheld uit te hangen die :sukkeltje:...
 
Omdat hij zijn doel heeft bereikt.
Dus geef hem dan toch gewoon advies in plaats van de grappige internetheld uit te hangen die :sukkeltje:...

Tijd voor hem dan om een nieuw doel te stellen en gewoon door te trainen.
 
Niet iedereen wil zo zijn dat hij of zij niet meer in normale kleren past..
Sommigen vinden het op een bepaald punt wel goed. dat dat voor hem na een jaar is wil nog niet zeggen dat hij moet door gaan oid.
Geef gewoon antwoord wat de beste manier is om je spieren te onderhouden.
 
Hey,

Ik ben al een tydje bezig (1 jaar) en ik heb de gewenste spieren. Wat nu? Moet ik gwn doordoen of moet ik stoppen of het rustiger aandoen?


Thanks,
Matthias :)

Het zou mij verwonderen dat je echt buffe spieren hebt..Foto?:p

Als je vindt dat je teveel spieren hebt of gewoon weg genoeg spieren hebt, gewoon blijven eten, maar ik zou door doen en nog meer groeien!
Haal je voordeel eruit nu je nog jong bent, ik wou dat ik ook al vroeger was begonnen. Ben nu zelf 3 weken bezig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven