Fitness Seller

Becoming a beast by bulking and HST (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
maar waarom wacht je, is het dan zo leuk om je tijd zo te verspillen ? is het dan zo moeilijk in te zien dat 15kg squats / bench echt niets zullen helpen ? zucht
 
We zullen wel zien wat voor cijfer zn foto krijgt op de foto contest :roflol:
 
Of in een kooi squatten is natuurlijk ook altijd fijn :) maar ieder bepaald zijn tempo en ik vind dat ze dat zelf mogen weten en bodybuilden draait na mijn mening niet om het gewicht dan zit je in een hele andere tak. Maar wie weet heeft hij het wel heel erg moeilijk met de 30kg squat who knows o_O
 
Alles stel je als maar uit. Over een tijd zit je in de gym, over een tijd bank je 50-60
Een gym gaat je echt niet niet in 1 x 60 laten banken als je dat thuis maar met 15kg doet.

Als maar uitstellen, uitstellen en nog eens uitstellen. Je leeft nu, niet over een paar weken.

En als je nu naar 3*10 gaat, moet je sowieso meer gewicht dan 15kg erop kunnen gooien aangezien je misschien dan wel 1 setje meer doet, maar wel 5 reps eraf haalt.
 
Alles stel je als maar uit. Over een tijd zit je in de gym, over een tijd bank je 50-60
Een gym gaat je echt niet niet in 1 x 60 laten banken als je dat thuis maar met 15kg doet.

Als maar uitstellen, uitstellen en nog eens uitstellen. Je leeft nu, niet over een paar weken.

En als je nu naar 3*10 gaat, moet je sowieso meer gewicht dan 15kg erop kunnen gooienaangezien je misschien dan wel 1 setje meer doet, maar wel 5 reps eraf haalt.

Doe ik ook.
 
episch, curls die even zwaar zijn als deadlifts, zelfs voor een veertienjarige ben je weak. Zoals al gezegd: buffelen in de sportschool en tegen september 60 kg benchen, 80 kg en 100 kg deadliften.
 
We gaan even stemmen! Wie vind dat SniperX meer dan 1Kg moet verhogen? :D

[x] Ja!
[ ] Nee...
 
Kennen jullie die grap van het ene kind dat het andere kind uitlacht?
 
Waar blijven die trainingen + vooruitgang?
Je moet toch minstens een olympische bar kunnen squatten
 
't Is weekend. Trainingen zijn op maandag/woensdag/vrijdag. Maar na elke training volgt er een pagina of 10 aan gezwam over gewichten, *hint*.
 
't Is weekend. Trainingen zijn op maandag/woensdag/vrijdag. Maar na elke training volgt er een pagina of 10 aan gezwam over gewichten, *hint*.

Het gaat niet om de gewichten, maar om de verhouding... straks aan het eind van de cyclus curl je met 30 maar deadlift je bv. ook met 30... 30 kilo curls voor een 14 jarige is niet slecht maar dead lift is een full body movement en dus spreek je er op deze manier gewoon bijna geen spieren mee aan, snap je wat ik bedoel?
 
Het gaat niet om de gewichten, maar om de verhouding... straks aan het eind van de cyclus curl je met 30 maar deadlift je bv. ook met 30... 30 kilo curls voor een 14 jarige is niet slecht maar dead lift is een full body movement en dus spreek je er op deze manier gewoon bijna geen spieren mee aan, snap je wat ik bedoel?

Ja dat snap ik wel, maar ik heb maar tot 31 kg aan gewicht..
 
Valt mee sniper. Volgende keer gewoon samen met Rooke en mc een truckie pullen en je hoort nooit geen commentaar meer.
Just do your thing.
Filter de goede dingen eruit, want uiteindelijk wil iedereen je vooruit helpen. Over een 2 jaar DL je waarschijnlijk een 120-150kg.
Als je maar geduld opbrengt, goed blijft eten (De Mac eruit) rusten en trainen.

Succes en goed weekend maatje.:)
 
Thanks Dumba, jij ook goed weekend.
De laatste keer 'maccen' is sowieso al wel 3 jaar terug :p.
 
Thanks Dumba, jij ook goed weekend.
De laatste keer 'maccen' is sowieso al wel 3 jaar terug :p.

Gisteren nog gemacced: (werkwoord???) de volgende keer zal waarschijnlijk ook over 3 jaar zijn. Alsof je servetten eet...veel kcal die de een paar uur later al weer verdwenen zijn.;)
 
Over een 2 jaar DL je waarschijnlijk een 120-150kg

When pigs fly.
Waarom ga je niet gewoon naar een gym, ik heb hier al veel gezeur gezien in topics. Je ouders zouden toch ook je voetbalschoentjes betalen, dus waarom dit niet? Je verhoudingen liggen trouwens ook compleet fout, op elke oefening hanteer je hetzelfde gewicht. Die bench, squat en dead moet je toch minstens een oly bar kunnen squatten:rolleyes:
 
Ja dat snap ik wel, maar ik heb maar tot 31 kg aan gewicht..

Waarom doe je dan in godsnaam 15kg deadlift en niet gelijk 30kg deadlift? Je wilt zeker telkens minigewichtjes bijvoegen zodat er elke trainingen fancy pr's komen te staan, terwijl het je wrs geen enkele moeite kost.
 
Hij had al een keer een filmpje gepost waarop ie met het grootste gemak 45kg een aantal herhalingen deadlift ;)

Tot de 60kg is het echt voor spek en bonen wat je met die stang doet.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven