MuscleMeat

Becoming a beast by bulking and HST (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ja dat snap ik wel, maar ik heb maar tot 31 kg aan gewicht..

Dan besef je toch dat het helemaal niet uitmaakt of je dl/sq/... nu traint met zo'n laag gewicht of niet. Het is compleet pointless. Dus koop je nog een extra 30kg of ga naar een gym, tot die tijd kan je écht niet trainen.
 
Hoe groot is de diameter van je BB/DB? ik heb hier voor 60kg liggen die ik toch niet gebruik. Mag je zo hebben. diameter 26mm.
 
Dan besef je toch dat het helemaal niet uitmaakt of je dl/sq/... nu traint met zo'n laag gewicht of niet. Het is compleet pointless. Dus koop je nog een extra 30kg of ga naar een gym, tot die tijd kan je écht niet trainen.

Zoals ik hem al eerder zei, als hij echt met enkel die 30kg wil trainen, kan hij beter een vorm van circuits doen, als conditietraining.

Maar hij wil het niet, hij wil bodybuilden, dus doet hij het zo.
 
Zoals ik hem al eerder zei, als hij echt met enkel die 30kg wil trainen, kan hij beter een vorm van circuits doen, als conditietraining.

Maar hij wil het niet, hij wil bodybuilden, dus doet hij het zo.
Als hij dat wil doen moet hij ten eerste al het gewicht wat hij heeft op die bar gooien, wat hij ook niet doet.
 
Als hij dat wil doen moet hij ten eerste al het gewicht wat hij heeft op die bar gooien, wat hij ook niet doet.

Ik denk met die 60kg van mij erbij + zijn 31kg dat het voorlopig wel genoeg is. 91kg mwahhh...
 
zeg sniper, is het vandaag geen weegdag?
 
ben je al naar een gym geweest sniper?
Want dat was je van plan vorige week?
 
Hoe groot is de diameter van je BB/DB? ik heb hier voor 60kg liggen die ik toch niet gebruik. Mag je zo hebben. diameter 26mm.

HINT: doe daar wat mee! gratis en voor niks zomaar 60kg aan gewichten, dan kun jij weer even verder;)!
 
@ Dumba: Super bedankt :D, maar diameter is 30...
@ Seagal: Ouders werken niet mee... :mad: als 't aan mij lag was ik al 500x in een gym.
 
@ Dumba: Super bedankt :D, maar diameter is 30...
@ Seagal: Ouders werken niet mee... :mad: als 't aan mij lag was ik al 500x in een gym.

Geen probleem; een stangetje zoeken van 26mm is geen probleem...zijn er genoeg. Ik heb er zelf ook 1, maar die gebruik ik nu nog voor de Axle.:(

Ik ga zoeken voor je.
 
Steek die schijven in je boekentas, hardcore rug training.
 
Moest naar de holterberg en dus niet naar m'n opa en oma: Geen mogelijkheid tot weging dus.
 
Je hebt nu wel genoeg commentaar gehad! Doe er wat mee! :)
 
Hoezo? Heb je thuis geen weegschaal?
 
Nope.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven