XXL Nutrition

Militair schuldig (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

moord is moord!
Je kan je ook afvragen wat de amerikanen daar deden op de 1e plaats.
Laat die zandnegers daar lekker verroten zou ik zeggen.
 
Het zou je zoon maar zijn ofzo...
 
Kan het me voorstellen als je zo in de shit zit, maar vind het toch triest dat dit gebeurd is.
 
Still on trial..

hmm dacht dat maandag de uitspraak zou zijn, maarja effe afwachten dus, ik denk dat een doodstrafje er wel dik in zit, als die andere 2 al 100 jaar hebben gekregen...
 
what the **** are you talking about man ?? Iemand die je weer gaat maken ?? Chirurgen proberen dat ja,,,,maar verliezen altijd wel mensen op de tafel die ze liever hadden willen redden of die ze moeten vertellen na de operatie dat het niet gelukt is en ze langzaam zullen aftakelen, Of alweer na de miljoenste keer iemand verliezen aan kanker, MS, of gelijkwat?? Nee, wat mij betreft gaan de beroepen gelijk op maar heeft elke kant wel z'n horror side

Ik denk wel dat er verschil is tussen elke dag in een oorlog werken. En af en toe mensen opereren die eventueel kunnen overlijden.
Maar goed, that's just me.
 
Ik denk wel dat er verschil is tussen elke dag in een oorlog werken. En af en toe mensen opereren die eventueel kunnen overlijden.
Maar goed, that's just me.


deuh, tuurlijk is er een verschil. En ik bedoel ook niet dat ze echt exact hetzelfde zijn. IK wil alleen maar zeggen dat je voor beide beroepen echt wel emotioneel sterk moet zijn. Chirurgie is best wel dramatisch beroep hoor.

En daarbij, het is nog steeds geen excuus om een kind te verkrachten en in de fik te steken. Als ik in dat soldaten team zat, joeg ik zelf een kogel in het hoofd van m'n mede soldaat. Zoiets doe je gewoon niet !!
 
Is het nou al bekend wat voor straf die kerel heeft gekregen? (2de keer)

Still on trial..

Uitkomst strafproces:

PADUCAH - Steven Dale Green, een voormalige Amerikaanse soldaat, is veroordeeld tot levenslang voor verkrachting en moord op een meisje in Irak. De rechters van een rechtbank in Kentucky hebben het arrest donderdag uitgesproken. De 23-jarige man ontsnapt aan de doodstraf. Hij had ook de familie van het meisje vermoord.

De rechters kwamen niet tot een consensus om de doodstraf uit te spreken voor de jonge ex-militair. Hij kreeg uiteindelijk levenslang voor moord, verkrachting en tegenwerken van het onderzoek.
 
en nu hopen dat ie levenslang wordt verkracht door Bubba, smerig kindermoordenaar.

Nu de rest van de soldaten straffen!
 
en nu hopen dat ie levenslang wordt verkracht door Bubba, smerig kindermoordenaar.

Nu de rest van de soldaten straffen!

Bubba mag ook wel eens bij jou langskomen, triest persoon :rolleyes:
 
Keur je kindermoord goed?
Achterlijke.

Tuurlijk niet, maar daar had ik het ook niet over. Ik had het over je achterlijke manier van denken en vooroordelen door alle soldaten over één kam te scheren.
 
en nu hopen dat ie levenslang wordt verkracht door Bubba, smerig kindermoordenaar.

Nu de rest van de soldaten straffen!

Mongool. Hoe oud ben jij eigenlijk dat je op zo'n in- en intrieste manier kan redeneren. Sick ****.
 
Laatst bewerkt:
Zolang jullie allemaal nog niet in oorlogsgebied hebben gezeten kunnen jullie ook niet beginnen te begrijpen waar militairen doorheen gaan.
Meteen schreeuwen sick en doodstraf is heel makkelijk.
Ik praat nu niet goed wat hier gebeurd is.. maar truste me, er komt meer psychische stress bij kijken dan je denkt.

Het lijkt er anders verdacht veel op dat je dat doet.

Stress is puur persoonlijk. Stress laat je NIETS doen...het is je iegen keuze. Al die andere soldaten hebben diezelfde stress....

Het is hetzelfde als roepen: Ik heb 36 mensen afgeslacht omdat ik in mijn jeugd ben mishandeld. Er worden zoveel emnsen mishandeld die geen van allen anderen om het leven brengen.

Als die stress dat gaat inhouden dat je 14 jarige meisjes gaat verkrachten en hun familie gaat uitmoorden dan verdien je gewoon de rest van je leven opgesloten te worden in een donker hok....

Gelul dat wij die stress niet kunnen bevatten...iedereen heeft stress. Ik heb ook stress...
 
kalm aan gozerts, je weet niet hoe gek je kan worden in een oorlog, geef hem nog een kans.

Beetje links blijven he !
 
Het lijkt er anders verdacht veel op dat je dat doet.

Stress is puur persoonlijk. Stress laat je NIETS doen...het is je iegen keuze. Al die andere soldaten hebben diezelfde stress....

Het is hetzelfde als roepen: Ik heb 36 mensen afgeslacht omdat ik in mijn jeugd ben mishandeld. Er worden zoveel emnsen mishandeld die geen van allen anderen om het leven brengen.

Als die stress dat gaat inhouden dat je 14 jarige meisjes gaat verkrachten en hun familie gaat uitmoorden dan verdien je gewoon de rest van je leven opgesloten te worden in een donker hok....

Gelul dat wij die stress niet kunnen bevatten...iedereen heeft stress. Ik heb ook stress...

iedereen reageerd anders op stress.. je kan niet zeggen dat stress dezelfde werking heeft op iedereen, iedereen is anders en iedereen reageerd anders in bepaalde situaties.
die kerel had waarschijnlijk al een of andere aandoening of storing in zijn hoofd zitten en daar kwam ook nog een shitload aan gebeurtenissen bij die hij niet mee had willen maken.
ik kan me best voorstellen dat er mensen zijn die dan zo in de war zijn dat ze rare dingen gaan doen.
+ de mensen om hem heen hadden ook al lang moeten zien dat er iets niet goed ging, hij had al lang weg gehaald moeten worden uit dat land.
 
Zolang jullie allemaal nog niet in oorlogsgebied hebben gezeten kunnen jullie ook niet beginnen te begrijpen waar militairen doorheen gaan.
Meteen schreeuwen sick en doodstraf is heel makkelijk.
Ik praat nu niet goed wat hier gebeurd is.. maar truste me, er komt meer psychische stress bij kijken dan je denkt.

Bullshit!! om veel dingen van militairen goed te praten omdat het allemaal zo zwaar is wat ze mee maken....... Ik heb ook genoeg meegemaakt... maar daardoor heb ik niet het recht om van alles te flikken.... daar ben je nog altijd zelf bij. deze gast gewoon zwaar straffen en millitairen moeten niet zo janken....
 
Een militair is pas een militair als hij met stress overweg kan en dingen een plekje kan geven. daar ben je voor getraind! kun je dat niet of ga je je boekje te buiten zoals deze sick bastard, dan ben je niet militair waardig en moet je niet janken.
 
Een militair is pas een militair als hij met stress overweg kan en dingen een plekje kan geven. daar ben je voor getraind! kun je dat niet of ga je je boekje te buiten zoals deze sick bastard, dan ben je niet militair waardig en moet je niet janken.

Eens! Stress is een zwak excuus.

Door stress ga je echt geen meisje verkrachten en vermoorden (incl de hele familie). Dat komt niet door stress maar doordat je ziek in je hoofd bent.

Er zitten zoveel militairen in oorlogsgebied en die draaien ook niet allemaal door terwijl ze wel dezelfde stress-situaties voorgeschoteld krijgen. Die ene militair heeft misbruik van de situatie gemaakt en onder het mom van een oorlog gruweldaden gepleegd. Van mijn part knopen ze hem op.
 
Back
Naar boven