Fitness Seller

Russische politie zag Lady GaGa aan voor prostituee

Bezoekers in dit topic

ArnieProportio

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
27 feb 2007
Berichten
1.098
Waardering
17
Lady GaGa mag dan wereldberoemd zijn, nog niet iedereen herkent de exentriek gekleede superster. Dit bleek onlangs toen de 23-jarige zangeres op bezoek was in Rusland en haar chauffeur vroeg op het Rode Plein te stoppen om wat foto's te nemen. Terwijl Lady GaGa stond te poseren stopte er een politieauto. "Ik was bezig met een kleine fotoshoot en toen kwam ineens de politie en begon met hun vingers te knippen. Ik denk dat dat hoer in het Russisch betekent".

Ik vind haar fantastisch. Zingt onwijs goed, kleed zich lekker extravagant. Ze doet mij denken aan Liza Minelli. Volgens mij is Lady Gaga italiaans-joods. Velen zeggen dat ze lelijk is, maar daar ben ik het niet mee eens.

Iedereen was verbaasd toen ze haar optreden zagen bij Paul de Leeuw, hoe goed ze was. Ze dachten dat de dame van 'Pokerface' een soort Britney Spears zou zijn. Hier haar optreden bij Paul de Leeuw:

http://www.youtube.com/watch?v=ogdCvvqsyDE&feature=related

Hier hetzelfde bij de Paul O Grady show maar dan beter en met de oude versie erbij:

http://www.youtube.com/watch?v=KpMSZqubsF0&feature=related
 
Als ze nou dan ook eens fatsoenlijke liedjes leert schrijven.
Ze schrijft blijkbaar ook voor Britney Spears en Pussycat Dollz, zegt genoeg lijkt mij. Die maken ook al van die k*tmuziek.
Jai Ho!
 
Ik moet ook aan een goeikope hoer denken als ik haar zie op tv.
 
Zij heeft geld en jullie hebben geen shit
 
Zij heeft geld en jullie hebben geen shit

Geen shit is wat overdreven.
Trouwens ben ik ook veruit niet jaloers op eender welke celebrity, zou me leven met hun niet willen ruilen.
Kijk maar naar die tom boonen alweer, je kunt gewoon geen fatsoenlijk leven leiden met al die bekendheid.
 
Vreselijke muziek!
 
Zij heeft geld en jullie hebben geen shit

:roflol: of ze het verdiend is een 2e.


kan me wel voorstelle dat ze haar aanzage voor hoer :roflol:
 
Als ze hier op straat zou poseren zou ik ook direct geloven dat ze een hoer is hoor...

Zij heeft geld en jullie hebben geen shit
Geld (alleen) maakt niet gelukkig ;)
 
met die lelijke tieten van dr...een heleeee goedkope hoer :kots:
 
hoer van de muziekindustrie
 
23?! ik dacht dat ze dik in de 40 was :o
 
begrijpelijke vergissing natuurlijk
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Heb m even in spoiler gezet voor de mensen met een zwakke maag :kots:
40 ? 70 zou je bedoelen :D

Bah. Waarom moet ik toch altijd op die spoilers klikken...

Nou, in de videoclips ziet ze er lekker uit :P
 
In videoclips ziet iedereen er lekker uit;)

Als ik de helft van haar vermogen zou krijgen, zou ik wel over haar heen gaan hoor. Ook hoe ze er op de foto uitziet :P
 
Als ik de helft van haar vermogen zou krijgen, zou ik wel over haar heen gaan hoor. Ook hoe ze er op de foto uitziet :P

epic argument :o

voor x miljoen hoereer ik mezelf ook wel aan een vrouw:rolleyes:
 
jullie zijn nog grotere hoeren als lady gaga :roflol:

Ik zal er zonder geld nog wel overgaan gok ik. niet dat ik ze knap vind ofzo...
 
Back
Naar boven