AndroidHealthClinic

Breaking News Orhan Bilican 3x goud + ipf wereldrecord bench (EK Finland) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ongelofelijk sterke kerel :bow:

hopelijk haalt hij dat wereldrecord squat de zaterdag!
 
sterk

Hoewel krachtsporten veel w beoefend in al zijn vormen (PL, STRONGMAN, BB, GEWICHTHEFFEN, FITNESS) wordt er idd weinig ophef over gemaakt. Het id idd een prestatie van wereldformaat en zal niet gemakkelijk navolging krijgen, tenzij via opvolging (jongere broer).
Hoeveel in B. kunnen 400 squatten ?
Er valt weinig geld mee te rapen (maar daarvoor moet hij het als zakenman niet laten).
Ik denk dat hij een dubbele nationaliteit heeft. Belg en Turk (snoepen van twee walletjes).
Een ongelooflijke prestatie. He is the best in zijn sport.
 
impressive.
Als hij op één of ander manier z'n deadlift 40-50kg omhoog krijgt.
Dan staat dat niet zo vreemd.
Als je dik 400kg kan squatten moet dat fysiek mogelijk zijn..

ja dan zit je bij de 1000kg+ club :eek:
 
Momenteel hebben we in België een echte wereldtopper / topsporter van formaat...

Wereldrecord bench gehaald en net het wereldrecord squat gemist (hij gaat trouwens zaterdag voor een nieuwe poging in Florennes), en dat in de enige officieel erkende bond

Het wordt tijd dat deze man de erkenning krijgt die hij verdient, zowel van de media als van de hobbyliftertjes hier, dit is verdorie de Belgische Ed Coan

Iedereen zou zaterdag naar Florennes moeten gaan, want een 418,5kg FULL squat, hoe vaak denk je dat te zien te krijgen ?
Dat klopt allemaal als een zwerende vinger! Hij heeft recht op meer erkenning.

Ik wens Orhan alle succes toe a.s. zaterdag. Het zal hem wel lukken. :cool:

Hier staan 3 interviews: http://www.tvoost.be/nl/nieuws/zoek?src=powerliften

( onderaan de pagina staan 3 items )
 
weet iemand of de recordpoging gelukt is ?

ik was graag naar Florennes geweest maar kon me niet vrijmaken
 
weet iemand of de recordpoging gelukt is ?

ik was graag naar Florennes geweest maar kon me niet vrijmaken

De wedstrijd in Florennes is deze zaterdag 23/5
 
Hebben jullie het over de finale van de Interclubs? Is die niet in Comines?

Ja sorry, ik had eerst verkeerdelijk een mail gekregen dat het vorige week in Florennes zou gebeuren, maar blijkbaar gaat de recordpoging wel degelijk nu zaterdag in Comines door - ik ga in ieder geval kijken
 
Hebben jullie het over de finale van de Interclubs? Is die niet in Comines?
Dat was inderdaad vandaag in Komen.

weet iemand of de recordpoging gelukt is ?

ik was graag naar Florennes geweest maar kon me niet vrijmaken

Het was dus vandaag en Orhan Bilican mag vanaf nu het wereldrecord op zijn naam zetten want hij heeft het hem geflikt. :cool:
 
Inderdaad Orhan Bilican 418!!!! - 170 - 300

Heeft 290.5 2x gepresst maar 2x afkeurd...

Jean-Luc Collaert heeft ook een wereldrecord gesquat bij de masters, 363!!! - 205 - 302.5

Heb zelf ook meegedaan 270-180-275

Nogmaals proficiat aan Jean-Luc & Orhan en alle andere deelnemers!
 
ergg ****ing sterk !! Jammer dat z'n bench 2x is afgekeurd.. wat waren de redenen?
 
Ik denk dat hij werd afgekeurd omdat zijn armen niet volledig gestrek waren...
 
418,5kg

ongelofelijk
fantastisch
fenomenaal

blub

respect :eek:
 
schitterend en dat voor een allochtoon :rolleyes: (raar dat de dutchbodybuilding racisten nog geen opmerking gemaakt hebben. Ah ja... over moslims en allochtonen mag men enkel kwaad spreken). Ik ben eigenlijk steeds verbaasd over wat het menselijk lichaam aankan!
 
schitterend en dat voor een allochtoon :rolleyes: (raar dat de dutchbodybuilding racisten nog geen opmerking gemaakt hebben. Ah ja... over moslims en allochtonen mag men enkel kwaad spreken). Ik ben eigenlijk steeds verbaasd over wat het menselijk lichaam aankan!

Waar de **** heb je het over. Serieus. Waar de ****. Waarom begin je er mee? Niemand heeft het er over. Seriously, what the ****.
 
schitterend en dat voor een allochtoon :rolleyes: (raar dat de dutchbodybuilding racisten nog geen opmerking gemaakt hebben. Ah ja... over moslims en allochtonen mag men enkel kwaad spreken). Ik ben eigenlijk steeds verbaasd over wat het menselijk lichaam aankan!

:eek: waar zit jij nu over te wauwelen man. WTF voegt dit nu toe. En btw voor mij en alle andere nederlanders hier op het forum ben JIJ ook een allochtoon.
 
Back
Naar boven