Fitness Seller

Yoshuba': From Zero to Hero! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

He kerel.

jezelf niet zo vast pinnen aan die perfecte voedingsverhoudingen. Gewoon voldoende eiwitten, complexe koolhydraten en healthy vetten!

Maar je wokrouts zien er goed uit. Hoe komt het dat je sqaut zo hoog is? Je bent erg sterk daarin voor je gewicht/leeftijd. What's your secret?
 
He kerel.

jezelf niet zo vast pinnen aan die perfecte voedingsverhoudingen. Gewoon voldoende eiwitten, complexe koolhydraten en healthy vetten!

Maar je wokrouts zien er goed uit. Hoe komt het dat je sqaut zo hoog is? Je bent erg sterk daarin voor je gewicht/leeftijd. What's your secret?
Ok, ik hou mij daar gewoon graag mee bezig :p

En squatten...dat komt doordat ik het met een nekrol doe...I suppose.

Heb al van velen gehoord dit niet te doen maar dan heb ik al van andere gehoord dat het wel kan. Stang doet teveel zeer in mijn nek zonder nekrol, dus daar zit "the secret" ...:( Maar ik vind het zo wel lekker gaan ;)
 
1x4x37,5kg > Failed set dus nog eentje erbij
1x5x37,5kg
1x10x35kg

Hoe kan je failen op 5 x 37,5 en daarna wel 5 x 37.5 + 10 x 35?
 
1x4x37,5kg > Failed set dus nog eentje erbij
1x5x37,5kg
1x10x35kg

Hoe kan je failen op 5 x 37,5 en daarna wel 5 x 37.5 + 10 x 35?
Ik heb echt geen flauw idee, het mislukte gewoon. En heb dan erna nog eens goed alles eruit geperst :D
 
Ik las in het topic 'wat junk je nu' topic dat je eigenlijk nooit junkt. Waarom? Als je ruim kan aankomen zonder junk is dat chill maar als je zin heb in iets lekkers zou ik het als ik jou was niet laten liggen ;)
 
Ik las in het topic 'wat junk je nu' topic dat je eigenlijk nooit junkt. Waarom? Als je ruim kan aankomen zonder junk is dat chill maar als je zin heb in iets lekkers zou ik het als ik jou was niet laten liggen ;)
Hehe :D Ik eet al heel goed nu, ik hou mij niet meer in om te eten. Om de 2/3u zit ik altijd iets in mijn mond te proppen :p Bij het avond eten eet ik alle restjes op en schep altijd extra ;) Nu het de tijd geven en groeien!:lifter:
 
Hehe :D Ik eet al heel goed nu, ik hou mij niet meer in om te eten. Om de 2/3u zit ik altijd iets in mijn mond te proppen :p Bij het avond eten eet ik alle restjes op en schep altijd extra ;) Nu het de tijd geven en groeien!:lifter:

Maar zit jij niet op school ofzo? Want ik lees wel in het 'wat eet je nu' topic en je heb altijd wel echte maaltijden. Je ouders werken blijkbaar ook wel mee ofzo?
 
Maar zit jij niet op school ofzo? Want ik lees wel in het 'wat eet je nu' topic en je heb altijd wel echte maaltijden. Je ouders werken blijkbaar ook wel mee ofzo?
Oh, ik zit wel op school maar ik maak 's morgens gewoon altijd mijn boterhammen klaar voor op school, extra veel boterhammen ;) En ouders zagen idd niet als ze iets moeten kopen van voeding :)

Ik eet om 7.00, 10.00, 12.45, 15.00, soms nog eens om 16.40, 18.00, 21.00. Veel eiwitten, carbs en goeie vetten ;)
 
Oh, ik zit wel op school maar ik maak 's morgens gewoon altijd mijn boterhammen klaar voor op school, extra veel boterhammen ;) En ouders zagen idd niet als ze iets moeten kopen van voeding :)

Ik eet om 7.00, 10.00, 12.45, 15.00, soms nog eens om 16.40, 18.00, 21.00. Veel eiwitten, carbs en goeie vetten ;)

Oke klinkt goed, wel relax dat je meteen met goede voeding begint en schema's enzo. Ik train heb bijv echt 9 maanden k*t getraint/gegeten en als mensen dan vragen 'hoe lang train je al' dan voel je je toch best wel noob. Want slecht trainen + slecht eten is gewoon nauwelijks progressie maar dan train je wel.
Maar als mensen jou over een jaar vragen 'hoe lang train je al' heb je wss goede progressie geboekt en kan je er wel trots op zijn. :thumbs:

Hoe lang duren jou trainingen eigenlijk? Want je doet best veel setjes.
 
Oke klinkt goed, wel relax dat je meteen met goede voeding begint en schema's enzo. Ik train heb bijv echt 9 maanden k*t getraint/gegeten en als mensen dan vragen 'hoe lang train je al' dan voel je je toch best wel noob. Want slecht trainen + slecht eten is gewoon nauwelijks progressie maar dan train je wel.
Maar als mensen jou over een jaar vragen 'hoe lang train je al' heb je wss goede progressie geboekt en kan je er wel trots op zijn. :thumbs:

Hoe lang duren jou trainingen eigenlijk? Want je doet best veel setjes.
Jah, daar vraag je een harde vraag :( Ik train te lang...zo'n 1u30min-1u45min. Maar het gaat echt wel goed.

Moet morgenvroeg vroeg opstaan dus heb zonet mijn kwark met noten naar binnen gelepelt. Slaapwel! :D
 
Goed bezig!

Je chins lukken niet echt zie ik. Probeer na je laatste set chins nog een paar setjes pull-down te doen. Of gewoon sets blijven chinnen tot failure, zolang doorgaan totdat je nog niet eens meer 1 rep eruit krijgt geperst.
 
Waarom probeer je mijn voorstel wat ik eerder gepost heb niet bij je chins?
 
Jah, daar vraag je een harde vraag :( Ik train te lang...zo'n 1u30min-1u45min. Maar het gaat echt wel goed.

Moet morgenvroeg vroeg opstaan dus heb zonet mijn kwark met noten naar binnen gelepelt. Slaapwel! :D

Maar waarom train je dan te lang als je weet dat et te lang is? :p
Ik train zelf nu ook kort maar wel keihard en dat is veel relaxter imo :D
 
Goed bezig hier! Ik zou ook iets korter gaan trainen. Zelf hou ik van trainingen van 30-60 min. Langer kan ook wel lijkt me, maar ik vind bijna 2 uur trainen wel lang.
 
Ik doe incl. cardio zo'n 1,5 uur over m'n training, en vind dat vaak al lang... maar misschien moet ik meer verschillende muziek meenemen ;)
 
Gooi dat opdrukken eruit man ;) andere 2 iso's zijn wel goed.

Omdat?

Er zijn talloze (!) bronnen die aangeven dat opdrukken goed is voor de schoudergezondheid en alles eromheen. Hij hoeft ze natuurlijk niet altijd met BW te doen, maar er zijn talloze variaties te bedenken, weighted, met bands, explosief..
 
Omdat?

Er zijn talloze (!) bronnen die aangeven dat opdrukken goed is voor de schoudergezondheid en alles eromheen. Hij hoeft ze natuurlijk niet altijd met BW te doen, maar er zijn talloze variaties te bedenken, weighted, met bands, explosief..

Hij heeft al zo veel oefeningen
 
Hij heeft al zo veel oefeningen

Heb net even teruggekeken en je hebt gelijk. Inderdaad veel oefeningen en zoals hij zelf al aangaf traint hij ook veel te lang. Mja, dan is imo zijn schema sowieso 'fout'. :o
 
Goed bezig!

Je chins lukken niet echt zie ik. Probeer na je laatste set chins nog een paar setjes pull-down te doen. Of gewoon sets blijven chinnen tot failure, zolang doorgaan totdat je nog niet eens meer 1 rep eruit krijgt geperst.
Hm, misschien wel, maar na een tijdje wordt mijn kracht ook beter en dan zal ik wel beter kunnen chinnen, hoop ik :)
Waarom probeer je mijn voorstel wat ik eerder gepost heb niet bij je chins?
Dan zit ik erg lang bezig :p
Maar waarom train je dan te lang als je weet dat et te lang is? :p
Ik train zelf nu ook kort maar wel keihard en dat is veel relaxter imo :D
Jah, soms eens babbelen ondertussen. Maar ik voel me wel echt voldaan na een training, misschien de buikspieroefeningen wat inkorten en 1 à 2 minuten sprinten na de hele KT eruit doen.
Goed bezig hier! Ik zou ook iets korter gaan trainen. Zelf hou ik van trainingen van 30-60 min. Langer kan ook wel lijkt me, maar ik vind bijna 2 uur trainen wel lang.
Hetzelfde als wat ik hierboven schreef :)
Ik doe incl. cardio zo'n 1,5 uur over m'n training, en vind dat vaak al lang... maar misschien moet ik meer verschillende muziek meenemen ;)
Ik weet het DW ;) Maarja...zal wel niet zo'n groot nadeel hebben.
Hij heeft al zo veel oefeningen
"Zoveel" heb ik er nou ook niet :p Maar toch wel aan de overdreven kant, dat geef ik toe :)

Vandaag en morgen rustdag, behoorlijk lekker weertje hier! Kben vandaag met de fiets naar school geweest en benen zijn echt kapot nu :( Het is ongeveer een halfuur fietsen maar toch best lastig :p Morgen niet met de fiets denkik. Morgen heb ik trouwens ook een test van Chemie en mondeling van Frans!...Ik verlang naar de zomervakantie :D
 
Je gewicht gaat ook goed omhoog aan je sig te zien! Naar de 75 kilo voor het einde van het jaar ;)?
 
Back
Naar boven