AndroidHealthClinic

Sterkste Man van Zuid Nederland (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ruben dan iets mindere wedstrijd gehad?

Ruben ging prima hoor, waren gewoon sterke jongens bij!
Ruben had 5x100kg log, 7x255kg deadlift, 39m 120kg timbers en 120-130-140kg stones geladen.... heeft alleen op de vrachtwagen wat punten laten liggen. Prima wedstrijd gedraaid hoor en de deadlift van m was erg imppressive!
 
ik heb Ruben zijn onderdelen (behalve loglift) gefilmd. (Gotta represent Roermond ;))
Ik zal ze eens uploaden.
 
Gefeliciteerd Peter!
 
Ruben ging prima hoor, waren gewoon sterke jongens bij!
Ruben had 5x100kg log, 7x255kg deadlift, 39m 120kg timbers en 120-130-140kg stones geladen.... heeft alleen op de vrachtwagen wat punten laten liggen. Prima wedstrijd gedraaid hoor en de deadlift van m was erg imppressive!

Thanks mate!

Heb voor mezelf een redelijk lekkere wedstrijd gedraaid, maar na het eerste onderdeel (de boom) had ik al een flinke eelt tear tot bloedens toe. Daarmee moest ik dus de farmers gaan doen. En na de farmers nog een tweede eelt tear, maar dat mag natuurlijk geen excuus zijn. Alles ging in feite best lekker, behalve de vrachtwagen (niet op getraind) en de stones waren ook iets minder. Maarja, je hebt niet altijd een top dag.

De rest was erg sterk moet ik zeggen en Peter en Johan hebben het super gedaan! Mooi naar de finale! Top jongens!
 
iedereen goede wedstrijd. Matthieu jongen ongehoord je log 5x met die rotboom.
160 stone van Jarno is best een rotding he:p

Ruben goede deads man en weer supergezellig altijd met die Zuiderlingen:D

Peter oppermachtig op de truckpull met een flinke tijd geen LB trainingen is beest!

Johan is koning van de stenen.

Beide gefeliciteerd en echt leuke gasten zo op de finale ook.
 
Bars loaded

Kansen genoeg voor je hoor haha... mijn hak ligt in 5 stukken haha en kan het niet optimaal belasten......

dus ik ga gewoon proberen.....:)



Proficiat Peter! Dat belooft nog wat met je in de finale. Vandaag..heb je maar voor 60% gepresteerd omdat je hak nog in 5 stukken lag. Finale kan je dus weer maximaal!:eek:
 
[Link niet meer beschikbaar]

Daar staan de filmpjes van Ruben. Ik herkende niemand anders van het forum dus heb alleen hem gefilmd.

Edit: Tis een flink bestand voor een paar filmpjes die met een telefoon zijn opgenomen, maar ze zijn wel op vol scherm nog lekker duidelijk :D.
 
Thanks Marijn!

Ik ben ze nu aan het downloaden.
 
Waar train jij eigenlijk? Ook in de buurt van Remunj? :P
Nog contact met Kwakman? Hij traint weer eens niet meer...
 
Waar train jij eigenlijk? Ook in de buurt van Remunj? :P
Nog contact met Kwakman? Hij traint weer eens niet meer...

Hahahaha, Kwakman. Die vergeet je niet snel. Achja, verbaasd me niks dat ie niet meer traint. Ieder ook zn eigen ding.

Maarre.. sorry dat ik het moet vragen, maar wie ben je precies? Kan me namelijk niemand herinneren die zich als Marijn heeft voorgesteld aan mij. Train je bij Bodymania ofzo?

Ik train normaal altijd thuis. Kom zelden in een gym.
 
Thanks allemaal........ ik had het stiekem gehoopt natuurlijk... maar nooit verwacht, ik was eigenlijk meer even heengegaan om te kijken wat mijn hak aankon. met die instelling ging ik heen. mijn hak zeurde soms wel wat en nu ook een beetje maar hij heeft zich goed gehouden.

Nu moet ik dus weer dik in training haha en heb er zin in!!

Johan was super!! beetje te veel zenuwen... maar dat heeft hij helemaal met de stones even goed aan de kant gezet.

Heb echt een leuke dag gehad en ben lekker bont en blauw ..... heerlijk!!!

En gijs........... spectaculaire fysiek man!!
 
en bagerman...... ondanks je poot en pfeifer............... respect hoor!!!!

Als die pfeifer uit je flikker is dan lag je hier om......
 
Jij hebt gewoon iedereen op het verkeerde been gezet met je hak Peter!

Hahaha, nee hoor, geintje, super gedaan kerel. 1ste plek wel verdiend!

Je hebt toch zeker wel effe een pitstop bij de Mc of BurgerKing gemaakt onderweg naar Grunningen neem ik aan...?? :D
 
Jij hebt gewoon iedereen op het verkeerde been gezet met je hak Peter!

Hahaha, nee hoor, geintje, super gedaan kerel. 1ste plek wel verdiend!

Je hebt toch zeker wel effe een pitstop bij de Mc of BurgerKing gemaakt onderweg naar Grunningen neem ik aan...?? :D

3 benzine pompen en 1 mac! :D
 
Hehe toch weer die mc mij specialiteit...:P
 
en bagerman...... ondanks je poot en pfeifer............... respect hoor!!!!

Als die pfeifer uit je flikker is dan lag je hier om......

Jaa, ik ben nog best wel een beetje ziek van die stones....och och. :mad:
Maargoed op zich zeker geen verkeerde wedstrijd. Het was spannend en we hebben het elkaar hier en daar toch flink lastig gemaakt.
Grote klasse van je Peter, om na zo'n zware belessure er toch zo te staan, petje af!

Volgend jaar weer nieuwe ronde, nieuwe kansen. ;)
 
Hahahaha, Kwakman. Die vergeet je niet snel. Achja, verbaasd me niks dat ie niet meer traint. Ieder ook zn eigen ding.

Maarre.. sorry dat ik het moet vragen, maar wie ben je precies? Kan me namelijk niemand herinneren die zich als Marijn heeft voorgesteld aan mij. Train je bij Bodymania ofzo?

Ik train normaal altijd thuis. Kom zelden in een gym.

Nee ik heb me ook niet voorgesteld. Wil niemand van zijn concentratie afhalen. Ik train op me werk in Tegelen en in Haelen bij Gebo Gym ik woon namelijk in ''Heytse''.
 
Jaa, ik ben nog best wel een beetje ziek van die stones....och och. :mad:
Maargoed op zich zeker geen verkeerde wedstrijd. Het was spannend en we hebben het elkaar hier en daar toch flink lastig gemaakt.
Grote klasse van je Peter, om na zo'n zware belessure er toch zo te staan, petje af!

Volgend jaar weer nieuwe ronde, nieuwe kansen. ;)

Goed dat je het zo opvat...... en tuurlijk moet je balen... daar ben je sporter voor, alleen sommige dingen zoals pfeirer heb je niet in de hand.... en je hebt het me zeker lastig gemaakt... dus volgend jaar genoeg kans voor jou!!
 
3 benzine pompen en 1 mac! :D

Hahaha, mooi man!

Jaa, ik ben nog best wel een beetje ziek van die stones....och och. :mad:
Maargoed op zich zeker geen verkeerde wedstrijd. Het was spannend en we hebben het elkaar hier en daar toch flink lastig gemaakt.
Grote klasse van je Peter, om na zo'n zware belessure er toch zo te staan, petje af!

Volgend jaar weer nieuwe ronde, nieuwe kansen. ;)

Maikel, voor iemand die nog erg weinig wedstrijdervaring heeft ging je vandaag gewoon beestachtig goed. Een 4de plek op een kwalificatie is gewoon top en die stones was gewoon pech. Volgend jaar zeker een finaleplek voor jou!

Nee ik heb me ook niet voorgesteld. Wil niemand van zijn concentratie afhalen. Ik train op me werk in Tegelen en in Haelen bij Gebo Gym ik woon namelijk in ''Heytse''.

Aaah oke dan.

Krijg de filmpjes trouwens niet afgespeeld. Is een MP4 bestand en dat herkent mn pc niet. Zou je ze niet voor Mediaplayer of BSplayer geschikt kunnen maken..? :D
 
Krijg de filmpjes trouwens niet afgespeeld. Is een MP4 bestand en dat herkent mn pc niet. Zou je ze niet voor Mediaplayer of BSplayer geschikt kunnen maken..? :D

Ik speel ze met mediaplayer af ;) Moet je bij opties wel mp4 aanvinken.
Of anders VLC player downloaden, die speelt alles af.
 
Back
Naar boven