MuscleMeat

De AAS aap zweert aas af ! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Enzyme

Zwalgertozer
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
11 jan 2007
Berichten
8.046
Waardering
141
Hij heeft het licht gezien of met klusmier gepraat. :roflol:

valentino3.jpg


Gregg Valentino heeft het gebruik van anabole steroïden en andere illegale spierversterkers afgezworen. Dat heeft de meest markante en meest gehate bodybuilder van dit moment bekendgemaakt in de TV-show E:60 van ESPN. In zijn column voor Muscular Development wil Valentino niet langer het straatwijze personage spelen dat geen probleem met anabolen heeft. Valentino wil vanaf nu 'zijn echte zelf' laten zien. Zegt Valentino.

http://ergogenics.org/bodybuilding43.html#1

http://www.youtube.com/watch?v=oYlNfvwFN_I
 
Laatst bewerkt:
Meest gehate bodybuilder staat er, artikel klopt als een bus.
 
Die gast mag van mij betreft nooit meer in de media verschijnen.
Een schande voor de sport en jammer dat MD nog aandacht aan hem besteedt; z'n interviews lijken nergens op en hij is totaal niet grappig.
Greg is een clown die het verdient om uitgelachen te worden.
 
dit soort types geven de sport een megaslechte naam. uiteindelijk worden wij hier ten onrechte mee geassocieerd door jan met de pet ;)
 
dit soort types geven de sport een megaslechte naam. uiteindelijk worden wij hier ten onrechte mee geassocieerd door jan met de pet ;)

Of dit soort types laten zien hoe de sport feitelijk is. Dat is DE vraag! Degene die echt "natural" is mag de eerste steen gooien....
 
zou dan voor elke sport gelden wandelaar want ik kan je uit ervaring vertellen dat in ELKE lichamelijke sport op topniveau er wel een vorm van doping wordt gebruikt

zou deze man dan ook representatief zijn voor alle wielrenners, atleten en voetballers om een paar voorbeelden te noemen? ;)
 
Whaha, ik moet altijd wel een beetje lachen om die 'de sport een slechte naam' comments. Hoeveel van de pro's worden er wel niet opgepakt voor illigale handel of wat voor rare shit dan ook? 'De sport' zal nooit een goede naam krijgen, en echt gek vind ik dat ook niet. Boeiend.
 
zou dan voor elke sport gelden wandelaar want ik kan je uit ervaring vertellen dat in ELKE lichamelijke sport op topniveau er wel een vorm van doping wordt gebruikt

zou deze man dan ook representatief zijn voor alle wielrenners, atleten en voetballers om een paar voorbeelden te noemen? ;)

Zoals ik al zei, de natural mag de eerste steen gooien. Ik zie aan de namen die voor mij al reageerden al minstens 1 die dat niet is. Diegenen moeten wat mij betreft eerst eens naar zichzelf kijken.

En ja ik ben ook lid van andere fora zoals een tijdje terug een forum over hardlopen. Daar wordt collectief doping verafschuwd (waarschijnlijk ook wel gebruikt soms maar niet verheerlijkt zoals hier op DBB wel openlijk gebeurd). Hier echter is het blijkbaar normaal om over je eigen doping openlijk te schrijven maar ondertussen een ander af te vallen die de sport een slechte naam bezorgt. Dat vind ik vreemd.
 
Zoals ik al zei, de natural mag de eerste steen gooien. Ik zie aan de namen die voor mij al reageerden al minstens 1 die dat niet is. Diegenen moeten wat mij betreft eerst eens naar zichzelf kijken.

En ja ik ben ook lid van andere fora zoals een tijdje terug een forum over hardlopen. Daar wordt collectief doping verafschuwd (waarschijnlijk ook wel gebruikt soms maar niet verheerlijkt zoals hier op DBB wel openlijk gebeurd). Hier echter is het blijkbaar normaal om over je eigen doping openlijk te schrijven maar ondertussen een ander af te vallen die de sport een slechte naam bezorgt. Dat vind ik vreemd.

Toch moet er onderscheid worden gemaakt tussen het rationeel gebruik en misbruik van ergogene middelen.

Ik snap ook niet dat die vent nog voor bodybuilder wordt uitgemaakt; bodyabuser zou toch beter passen.
 
Zoals ik al zei, de natural mag de eerste steen gooien. Ik zie aan de namen die voor mij al reageerden al minstens 1 die dat niet is. Diegenen moeten wat mij betreft eerst eens naar zichzelf kijken.

En ja ik ben ook lid van andere fora zoals een tijdje terug een forum over hardlopen. Daar wordt collectief doping verafschuwd (waarschijnlijk ook wel gebruikt soms maar niet verheerlijkt zoals hier op DBB wel openlijk gebeurd). Hier echter is het blijkbaar normaal om over je eigen doping openlijk te schrijven maar ondertussen een ander af te vallen die de sport een slechte naam bezorgt. Dat vind ik vreemd.

Je hebt GEbruik, en MISbruik. Je bekijkt het erg eenzijdig. Greg is een idioot die alles misbruikt en zich volspuit met synthol. Marijke Helwegen is er niks bij

Ps. Ik ben natural maar sta niet negatief tegenover AAS, mits verantwoord gebruikt.
 
Dat wordt lachen als straks die vellen overblijven en gaan hangen. Dan staat hij helemaal voor lul, de idioot.
 
@wandelaar: ik snap je punt wel, maar er is een verschil tussen gebruik en misbruik. onder misbruik versta ik deze cregg. onder gebruik, versta ik 2 x per jaar een kuurtje, waarbij je je inleest in de materie om zodoende je lichaam zo min mogelijk schade aan te brengen met daarbij inachtnemend trainingen die voluit gaan, geoptimaliseerde voedingsschema's en veel rust.

verder vind ik het een goede zaak dat er een plek is zoals deze waar er openlijk over doping wordt gepraat omdat dat mensen helpt op een verantwoorde manier met doping om te gaan.
 
Zijn fysiek in vroegere jaren was erg goed. Tot die gek ging doen met AAS.
 
hij is de "marokkaan" van de huidige nederlandse maatschappij.
iedereen spuugt op hem :)

(ik bedoel nu wel de marokkaan in de zin van "wat kijk je sahbe, ik schla je, ik ben 16 en schop tegen kransen aan")

greg valentino is de grootse monkeyretard die ik ooit op tv heb gezien. Bokito is er niks bij.
 
Als er een nieuw middel op de markt komt wordt men in het bodybuilding wereldje nerveus, enerzijds willen ze de slag niet missen want wie als pionier durft te riskeren neemt het resultaat als eerste mee (zeker als er een wedstrijd op komst is speelt de lef factor van een van de eerste zijn een rol), maar anderszijds is er nog stront weinig bekend over hoe en wat.

Zo is het ook met synthol gegaan, een aantal waren er als de kippen bij. Milos Sarvic heeft toen ook synthol gezet in z'n pecs, het begon naar z'n hart te lekken en heeft het destijds op het nippertje overleefd. Daar hoor je niemand wat over zeggen. Hij is nog steeds een held.

Gregg is gewoon first in geweest destijds en helaas bleek synthol niet iets wat gewoon maar kon worden gezet zonder geavanceerde vakkundigheid. Gregg is slachtoffer geworden van een 'hype' in de bodybuilding wereld, hij ging voorop, maar verbrandde zich als proefkonijn en hield er een afschuwelijke esthetische vervorming aan over.

Maar nu het bedaard is en men uit bevindingen en science meer weet over synthol, weten Pro's het heel netjes en gelimiteerd toe te passen. Die lachen zich rot, dank je wel Gregg en anderen.

Net zoals er bodybuilders zijn geweest die als eerste de ballen hebben gehad om het over the limit te pushen met Insuline, IGF-1, HGH e.d. Synthol was een heel ongelukkige verschijning voor de laboratory rabbits op dat moment.
 
Lelijke synthol aap!
 
Zo is het ook met synthol gegaan, een aantal waren er als de kippen bij. Milos Sarvic heeft toen ook synthol gezet in z'n pecs, het begon naar z'n hart te lekken en heeft het destijds op het nippertje overleefd. Daar hoor je niemand wat over zeggen. Hij is nog steeds een held.
Wil niet muggeziften, maar heb je het over Milos Sarcev?
 
Kan er nog steeds niet tegen dat die armen worden toegeschreven aan de AAS. Het komt vdomme door die k*t synthol wat niks meer met BB te maken heeft. Wil het gebruik over AAS niet goed praten ofzo en heb er ook te weinig verstand van om er een mening over te kunnen vormen, maar mensen krijgen nu wel een heel erg scheef beeld van AAS.
 
Ik snap er niks van, Greg had een goed fysiek in het begin, 2 eigen gyms, een vrouw en zelfs kinderen... Ik bedoel, dat is toch wat elke man wil? Hij had het dik voor elkaar, en toch verdoet 'ie dan alles door Synthol te gaan gebruiken....
 
Back
Naar boven