AndroidHealthClinic

Lichaamshaar afscheren?

Bezoekers in dit topic

Labrador

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
21 mrt 2007
Berichten
47
Waardering
0
Ik kom vaak op bb.com en daar scheren nogal wat bodybuilders hun lichaamshaar (heel het jaar niet enkel voor competitie). Doen jullie dat ook?
 
Ik scheer sommige haren altijd.

Zoals schaamhaar, okselhaar. Vind het lelijk en het houd allemaal bactieren vast. Voorderest doe ik geen wedstrijden dus haal nooit alles weg
 
ik scheer sommige haren altijd.

Zoals schaamhaar, okselhaar. Vind het lelijk en het houd allemaal bactieren vast. Voorderest doe ik geen wedstrijden dus haal nooit alles weg

+1
 
Ik heb vrijwel geen lichaamsbeharing gelukkig alleen onder mn oksels eigenlijk en dat scheer ik weg
 
Het scheren van je oksels is mij toch iets te metroseksueel. :gay:
 
ja en het is best vervelend al dat haar.
-okselhaar
-borsthaar
-rughaar
-konthaar
-beenhaar trimmen
-neushaar
-nekhaar
ik heb ook heel veel haar op mn armen. Ongeveer gelijk sanca maar voorlopig laat ik dat gewoon staan want anders heb ik nog meer werk.
Gisteren zat ik nog mijn tepelhaar te epileren, mijn ogen werden er een beetje scheel van.
 
ja en het is best vervelend al dat haar.
-okselhaar
-borsthaar
-rughaar
-konthaar
-beenhaar trimmen
-neushaar
-nekhaar
ik heb ook heel veel haar op mn armen. Ongeveer gelijk sanca maar voorlopig laat ik dat gewoon staan want anders heb ik nog meer werk.
Gisteren zat ik nog mijn tepelhaar te epileren, mijn ogen werden er een beetje scheel van.

Jezus wtf, dus je scheert al je haar af, behalve je armhaar? Lekker belachelijk ook dan :roflol:
 
Je hebt er toch ook niks aan. Ken echt geen één vrouw die het mooi vindt iig.
 
Ik scheer sommige haren altijd.

Zoals schaamhaar, okselhaar. Vind het lelijk en het houd allemaal bactieren vast. Voorderest doe ik geen wedstrijden dus haal nooit alles weg

zelfde hier geschoren oksels zijn veel frisser idd
 
scheer op mn benen en baardje(bij gesnoeid:P) alles van me lichaam...(rughaar,borsthaar,schaamhaar,okselhaar)

is gewoon frisser en mn vriendin vind t opwindender dan overal haar:P:P
 
scheer op mn benen en baardje(bij gesnoeid:P) alles van me lichaam...(rughaar,borsthaar,schaamhaar,okselhaar)

is gewoon frisser en mn vriendin vind t opwindender dan overal haar:P:P

Jij bent zo een die gedwongen wordt om te zitten bij het plassen thuis?

Mannen die hun benen scheren, altijd -1
 
Mannen die hun benen scheren, altijd -1

+1

2drce50.jpg
 
Ik scheer mijn borsthaar :D
 
Ik scheer sommige haren altijd.

Zoals schaamhaar, okselhaar. Vind het lelijk en het houd allemaal bactieren vast. Voorderest doe ik geen wedstrijden dus haal nooit alles weg

Same here!:)
 
oksel & schaamhaar gewoon scheren.
 
Back
Naar boven