Fitness Seller

Miss Beachproof 2009: joellen25 (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Je bent echt goed bezig hoor! Inderdaad, wat paps zegt!
Er is trouwens van zonnatura een thee, heet geloof ik natuurlijke stoelgang. Na een week eiwitten, neem ik een half koppie en gaat het net even wat makkelijker met de wc (geen hele nemen, anders gaat het wel heel snel ineens :p). Geen gewoonte van maken, gewoon 1 keer per week als je last blijft houden van je buik...
 
op naar een nieuwe week!
09:30 ontbijtkoek+brood
Lekker getraind! borst, bicep en tricep...was PITTIG! (ook omdat ik nog steeds spierpijn heb)
Bedankt pap:p!........
11:30 appel
verder ga ik vandaag rustig aan doen.. Heb veel last van me heup:(....
Morgen middag naar Jan Mens....... (Orthopedische geneeskunde)
http://www.janmens.nl/ <<<--------meer info over bekkeninstabiliteit...
13:30 3xbrood+kipfile
15:30 rijstewafel
17:30 broccoli/kip beetje curry.
19:30 rijstewafel
21;30 shake met water
20 min stokdraaien!:rocker2:
ff niet gelopen... misschien morgen.....:)
 
Je bent echt goed bezig hoor! Inderdaad, wat paps zegt!
Er is trouwens van zonnatura een thee, heet geloof ik natuurlijke stoelgang. Na een week eiwitten, neem ik een half koppie en gaat het net even wat makkelijker met de wc (geen hele nemen, anders gaat het wel heel snel ineens :p). Geen gewoonte van maken, gewoon 1 keer per week als je last blijft houden van je buik...


Bedankt voor je tip!:thumbup:.... Heb nu zakjes van de dokter... vandaag weer 2:eek: zakjes hopen maa dat het werkt ander toch maar ff langs de dokter:eek:...
SPort toch genoeg, eet gezond, eet vezels, Drink liters water!:D....
en wat zegt de dokter dan? niet genoeg dan! hahahha:p....
Gelukkig ben ik niet de enigste;)
 
Bedankt voor je tip!:thumbup:.... Heb nu zakjes van de dokter... vandaag weer 2:eek: zakjes hopen maa dat het werkt ander toch maar ff langs de dokter:eek:...
SPort toch genoeg, eet gezond, eet vezels, Drink liters water!:D....
en wat zegt de dokter dan? niet genoeg dan! hahahha:p....
Gelukkig ben ik niet de enigste;)

Ik hoop voor je dat de zakjes helpen.
Haha jij hebt ook al zo'n maffe dokter.
Heb je wel eens zemelen gebruikt?
Zelf heb ik er geen last van en moet ik soms wel 3 keer op een dag.
Alleen met het keto dieet moet ik nog maar 1 keer en meestal met moeite.

Ik ben laatst gaan stokdraaien en na paar minuten had ik het alweer gehad.
Echt knap dat jij het zo lang kan maar dat heb je vast eerst moeten opbouwen.
 
Ik hoop voor je dat de zakjes helpen.
Haha jij hebt ook al zo'n maffe dokter.
Heb je wel eens zemelen gebruikt?
Zelf heb ik er geen last van en moet ik soms wel 3 keer op een dag.
Alleen met het keto dieet moet ik nog maar 1 keer en meestal met moeite.

Ik ben laatst gaan stokdraaien en na paar minuten had ik het alweer gehad.
Echt knap dat jij het zo lang kan maar dat heb je vast eerst moeten opbouwen.

Ja echt wel een maffe dokter hahaha:D
zemelen zit toch gewoon in bruin brood?
dat eet ik elkedag:rolleyes:
Lekker dat jij 3 x per dag kan zeg hahahhha
Maar goed 1x is toch prima:)

Leuk he stokdraaien:D...... Ben eerst begonnen met 15 min ongeveer..
voor de tv... (ook omdat ik in de rolstoel zat zit je ook niet echt goed)
Ik doe het zelf heel snel met de maat op de muziek (anders heb ik er ook geen zin in:p )
en zit dan randje van je stoel. ik zit zelf dan, randje op me bed dat zit fijner... ook omdat je steeds met je stok tegen de stoel aan slaat:rolleyes:...
Je kan ook die stok voor je houden?
in plaats achter je nek!:wave2:
misschien heb je er wat aan?:D
 
Ja echt wel een maffe dokter hahaha:D
zemelen zit toch gewoon in bruin brood?
dat eet ik elkedag:rolleyes:
Lekker dat jij 3 x per dag kan zeg hahahhha
Maar goed 1x is toch prima:)

Leuk he stokdraaien:D...... Ben eerst begonnen met 15 min ongeveer..
voor de tv... (ook omdat ik in de rolstoel zat zit je ook niet echt goed)
Ik doe het zelf heel snel met de maat op de muziek (anders heb ik er ook geen zin in:p )
en zit dan randje van je stoel. ik zit zelf dan, randje op me bed dat zit fijner... ook omdat je steeds met je stok tegen de stoel aan slaat:rolleyes:...
Je kan ook die stok voor je houden?
in plaats achter je nek!:wave2:
misschien heb je er wat aan?:D

Ik heb geen idee of dat in bruin brood zit.
Ik bedoelde igg zemelen die je door de yogurt of kwark kan doen.

Vorige keer heb ik het staand gedaan,maar zal het dadelijk eens zittend doen.
Dankje voor je uitleg.
Meestal ben ik eerder geneigd om op de wii fit te gaan hoelaahoepen als ik thuis cardio doe.:D
 
Ik heb geen idee of dat in bruin brood zit.
Ik bedoelde igg zemelen die je door de yogurt of kwark kan doen.

Vorige keer heb ik het staand gedaan,maar zal het dadelijk eens zittend doen.
Dankje voor je uitleg.
Meestal ben ik eerder geneigd om op de wii fit te gaan hoelaahoepen als ik thuis cardio doe.:D

staan kan ook, (maar als ik dat doe krijg je meer pijn in je onder rug of je moet ene beetje door je knieen zakken)
zittend is gewoon beter vind ik dan:D

Ook leuk hoelaahoepen:D
 
Laatst bewerkt:
stokdraaien, is dat ongeveer zoals wat het woord zegt? Doe je het als cardio dan, of versterking van je rug...? Had er nog niet van gehoord, ik nieuwsgierig!

Oh... gebroken lijnzaadjes... gaan je darmpies ook hard van werken. Nou goed, voor ik hier mijn hele scala aan middeltjes over de vloer gooi... eerst maar 's kijken hoe de zakjes aanslaan.
 
Naar dat je zo last van je stoelgang heb. Ken het probleem..heb vanaf kleins af aan darmklachten,, en al die rare poedertjes en pilletjes van de dokter gekregen wat niet helpt.. maar je klachten alleen maar verergert/onderdrukt. Zo ben ik zelf achter gekomen dat glutenvrij voor mij werkt + stress vermijden.

Heb je er vaak last van? Zo niet, dan kan het misschien komen door stress (onbewust malen) omdat je bijv. ook weer gewogen zou worden.
 
Naar dat je zo last van je stoelgang heb. Ken het probleem..heb vanaf kleins af aan darmklachten,, en al die rare poedertjes en pilletjes van de dokter gekregen wat niet helpt.. maar je klachten alleen maar verergert/onderdrukt. Zo ben ik zelf achter gekomen dat glutenvrij voor mij werkt + stress vermijden.

Heb je er vaak last van? Zo niet, dan kan het misschien komen door stress (onbewust malen) omdat je bijv. ook weer gewogen zou worden.


Ja erg he!
Nee had het al, (toen ik baby was, t ook opgenomen door Obstipatie)...
Loop ook bij ene darm dokter hoe heet zo geval haha.... daarom heb ik poeder..
Maar ja:rolleyes: gisteren ook weer 2 Nog steeds niks:mad:...
Als ik juist stress heb dan blijf ik gaan:o:D....
Probeer me als zenuwachtig te maken voor Jan Mens hahaha;)
 
Laatst bewerkt:
stokdraaien, is dat ongeveer zoals wat het woord zegt? Doe je het als cardio dan, of versterking van je rug...? Had er nog niet van gehoord, ik nieuwsgierig!

Oh... gebroken lijnzaadjes... gaan je darmpies ook hard van werken. Nou goed, voor ik hier mijn hele scala aan middeltjes over de vloer gooi... eerst maar 's kijken hoe de zakjes aanslaan.


Ja precies! gewoon draaien, onderlichaam stil!

Nou ga maar niet veel vertellen:p hahaha
http://www.adversus.nl/fitness/trainen/buikin.html
Hier staat het uitgelegt;)....
succes!:D
 
Goh meis vervelend wat ik lees over je stoelgang..hoop voor je dat het vandaag komt ;)
Voor de rest ga je super goed zeg! Je boekt vast geweldige progressie :)
 
Goh meis vervelend wat ik lees over je stoelgang..hoop voor je dat het vandaag komt ;)
Voor de rest ga je super goed zeg! Je boekt vast geweldige progressie :)


hahahaha Begin is er! inniminnie:eek:....
Ja, doe goed me best!:thumb:
Hoe gaat het met jou?
Kamertje leuk geworden?
:hello::hello:
 
25 mei
Dag 15:D

07:00 JEY! het is me gelukt Brinta...:D
Noa naar school gebracht:)
Wil even wat vertellen,zit me niet lekker:(.. vind het zo irritant!:eek:
Je heb bij (bijna) elk stoepje, zo afrit, (speciaal voor een rollator of buggy , fiets)
Maar bijna iedereen die parkeert daar voor die afrit en dan Moet ik (ook anderen) steeds die achterlijke hoge stoep randen op/af!! en als ik dat 2x gedaan heb.. verga ik van de PIJN!!:mad: en heb ik me stok nodig...:mad:
Wilde dat even kwijt....:p
Weet ook wel, dat mensen daar niet over nadenken!.;)...
09:00 brood+ontbijtkoek

Straks meer:p
 
25 mei
Dag 15:D

07:00 JEY! het is me gelukt Brinta...:D
Noa naar school gebracht:)
Wil even wat vertellen,zit me niet lekker:(.. vind het zo irritant!:eek:
Je heb bij (bijna) elk stoepje, zo afrit, (speciaal voor een rollator of buggy , fiets)
Maar bijna iedereen die parkeert daar voor die afrit en dan Moet ik (ook anderen) steeds die achterlijke hoge stoep randen op/af!! en als ik dat 2x gedaan heb.. verga ik van de PIJN!!:mad: en heb ik me stok nodig...:mad:
Wilde dat even kwijt....:p
Weet ook wel, dat mensen daar niet over nadenken!.;)...
09:00 brood+ontbijtkoek

Straks meer:p

Dat lijkt me idd irritant, maar eerlijk gezegt, zou ik daar idd ook niet bij stilstaan. Vind het wel knap van je dat je zo blijft doorgaan. Zet hem op! En succes vanmiddag.
 
Dat lijkt me idd irritant, maar eerlijk gezegt, zou ik daar idd ook niet bij stilstaan. Vind het wel knap van je dat je zo blijft doorgaan. Zet hem op! En succes vanmiddag.



Ja, zwaar irritant!;)
maar je merkt het pas als je een belemmering heb!
Dankje ben benieuwd! Ben alleen niet wezen zwemmen:rolleyes:.....
 
Dat lijkt me idd irritant, maar eerlijk gezegt, zou ik daar idd ook niet bij stilstaan. Vind het wel knap van je dat je zo blijft doorgaan. Zet hem op! En succes vanmiddag.


Heb je zo last ervan, kun je niet ergens anders langs dan..
 
Heb je zo last ervan, kun je niet ergens anders langs dan..



Mmm...:rolleyes: je moet toch een keer van een stoep af???.... vaak loop ik al om... zodat er stoepjes zijn die gezakt zijn.... dus zijn lager...
of loop op de weg, maar dat is geen goed voorbeeld voor de kleintjes:rolleyes:...
Ja ik heb daar heel veel last van!:( Nu in die 8 wk doet mijn man kids brengen op halen zo dat ik flink cardio kan doen! (en er zijn dagen dat hij er niet is)
En dan merk ik dat het niet fijn is.. stoep op stoep af....
 
Back
Naar boven