XXL Nutrition

De AAS aap zweert aas af ! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik snap er niks van, Greg had een goed fysiek in het begin, 2 eigen gyms, een vrouw en zelfs kinderen... Ik bedoel, dat is toch wat elke man wil? Hij had het dik voor elkaar, en toch verdoet 'ie dan alles door Synthol te gaan gebruiken....

Dat bedoel ik, zijn fysiek was super goed in het begin!
 
check deze zieke synthol shit dan

[Link niet meer beschikbaar]
 
Grappigste is dat hij nu gezond is, als je alles moet geloven van zogehete anti-anabolica experts verneuk je je lichaam en krijg je tumoren/kanker/verschrikkelijke bijwerkingen.
 
Grootste mongool binnen en buiten de BB-wereld...

Z'n avatar op MD forum :roflol:

image.jpg



En check dit topic op MD-forum, wat een sukkel...

http://forums.musculardevelopment.com/showthread.php?t=60447
 
Prototype mongool.

Maar wat is Synthol? een soort vulmiddel ofzo?


@ [Link niet meer beschikbaar] : Wat een mongolen, dat ziet er toch niet uit.


Ik was een tijd terug in duitsland en daar liep een gast met een soort kussentjes onder zijn shirt. Het was net zo'n soort muscle-suit...
Muscle%20Suit.jpg

Alleen dan had hij het tot zijn ellebogen afgeknipt en zo'n Gorilla Wear shirtje aan, en dan als ik langs liep beetje stoer zitten en extra breed op het bankje gaan zitten. Het was ook in een drukke winkelstraat en was hij even aan het imponeren op het bankje.. haha ik lachte me kapot. En het was niet zo'n type die het als een grapje deed, maar gewoon iemand met een geestelijke afwijking... Wat een mongool haha!
 
vooral die indonesishe jongens zijn het typische voorbeeld van:

Even snel breed worden voor de zomer en op stap

WAT EEN MAFKEZEN
 
Grappigste is dat hij nu gezond is, als je alles moet geloven van zogehete anti-anabolica experts verneuk je je lichaam en krijg je tumoren/kanker/verschrikkelijke bijwerkingen.
Ten eerste hoeft verstandig AAS gebruik geen grote schade te veroorzaken in het lichaam. Ten tweede gebruikte en gebruikt Gregg natuurlijk ook AAS. Ten derde is het gebruik van synthol ook niet zonder gevaar, en bovendien zijn de esthetische gevolgen niet te overzien (dat vel dat hij nu over zal hebben raak je niet meer kwijt zonder alles te laten wegsnijden). En ten vierde is het lachwekkend om synthol überhaupt te gaan vergelijken met AAS.
 
Ten eerste hoeft verstandig AAS gebruik geen grote schade te veroorzaken in het lichaam. Ten tweede gebruikte en gebruikt Gregg natuurlijk ook AAS. Ten derde is het gebruik van synthol ook niet zonder gevaar, en bovendien zijn de esthetische gevolgen niet te overzien (dat vel dat hij nu over zal hebben raak je niet meer kwijt zonder alles te laten wegsnijden). En ten vierde is het lachwekkend om synthol überhaupt te gaan vergelijken met AAS.

Idd!

Lelijke, neppe zooi.., die synthol! :rolleyes:
 
Rare amerikanen...bijna alle mensen op het md forum hebben respect voor hem....ook leuk om de reacties te lezen van de mensen die hem finaal de grond in boren :rolleyes:
 
wanneer valt die media geile aap een keer dood? En maar lullen en mensen voor de gek gaan houden dat het door aas komt. Het is gewoon die fkng synthol die gezorgd heeft dat die zo mislukt uitziet. Hij weet dat zelfs outsiders die niets weten van dit soort praktijken hem gaan haten als ze dat wel zouden weten. Daarom zwijgt die er ook voor. Het moet echt een keer afgelopen zijn om hem in verbrand te brengen met aas want synthol is geen aas. Vind het ook zo amaturistisch dat lui die zulke documentaires maken en hem interviewen etc geen research doen en gewoon zijn broodje aap verhaal overnemen en aan de kijkers overbrengen. Als je geen verstand hebt van zulke zaken, hou je er dan ook niet mee bezig...

ROFLMFAO

That piece on Espn was nothing but a comedy!
Boo HOO BOO hoo.......lol

"My son doesnt want anything to do with me."' Boo Hoo. That was hilarious!!
No wonder your son doesnt like you. Imagine growing up with P.O.S father like GV.

Attention whore and the only attention is bad publicity for everyone especially your family. LMFAO

It took you this long to realize that everyone with half a brain knows your a idiot with jacked up arms.!!

No talk about steroids? If it wasnt for steroids you would be sucking dick for crack on a street corner in the bronx.

A few of you guys say you have respect for GV. LOL You must not have much respect for yourself if you believe anything this rat crybaby says. LOL

PS. GV learn how to type. It was hilarious watching you bent over pecking on your laptop writing Ramblin Freak. LMFAO

:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:
 
Laatst bewerkt:
hahahaha zo'n bicep, en dan een schoudertje van niks...
 
En de rest is ook niks...dat die sjap niet snapt dat ie voor lul loopt...wat een retard.
 
Back
Naar boven