Fitness Seller

Trainen in het openbaar

Bezoekers in dit topic

Zou wel gezellig zijn ja, maar idd, zie half marokko daar al 'hangen'
 
Het zijn gewoon goeie toestellen die geen onderhoud vragen en ook moeilijk afgebroken kunnen worden als ze goed gelast zijn. Wat dipbars en een pullup rek op het strand lijkt me wel chill voor als je geen zin hebt om diezelfde dag nog naar de gym te gaan. Op het werk is wat anders natuurlijk.
 
ik zou het leuk vinden

maar ik kan rap honderden dingen opnoemen waaraan ik me zo storen/irriteren als het er zou staan.. :rolleyes:
 
hoe doelde ook meer op rekken..

ik vind het zelf wel een goed idee, als ik ergens buiten aan het chillen ben kijk ik ook altijd ff of ik me kan optrekken ergens, het gevoel is gewoon lekker :P
 
hoe doelde ook meer op rekken..

ik vind het zelf wel een goed idee, als ik ergens buiten aan het chillen ben kijk ik ook altijd ff of ik me kan optrekken ergens, het gevoel is gewoon lekker :P
Oh? En als bij je optrekrekje waar je ó zo graag aan wilt hangen al zo'n 40 ali's en 50 martin luther king's staan die dat rekje ook wel eens willen gebruiken om stoer te doen oid en opscheppen voor een mooie dame die daar langsloopt en jij mag daar dan zo'n 4uur wachten tot ze op zijn gerot en jij 'm kan gebruiken? :rolleyes:
 
Niks moet. Ik vraag me alleen wel af wat toestellen te maken hebben met jouw ex-ecto-collega.
Topic title + dippen = answer

Dit doet me denken aan een ex-collega die altijd stoer wou doen op m'n vorige werk, ging altijd tussen de bureaus lopen dippen als ik in de buurt was, k*tecto.
Lijkt me wel duidelijk, maar speciaal voor jou wil ik wel nader uitleg geven hoor.
 
Topic title + dippen = answer


Lijkt me wel duidelijk, maar speciaal voor jou wil ik wel nader uitleg geven hoor.

Oh graag, doe maar...
 
Het heeft inderdaad wel een niet-westerse aantrekkingskracht. Dat is het nadeel.
Verder dan dat zie ik geen nadelen.
 
Ah je snapt het nog niet, maybe change your nick into Plain?

Oh een lolbroek... ik ga hem opschrijven en vanacht aan je moeder vertellen, kijken of ze die ook zo leuk vind.
 
Oh een lolbroek... ik ga hem opschrijven en vanacht aan je moeder vertellen, kijken of ze die ook zo leuk vind.
Mijn moeder heeft geen humor, maar je kunt het natuurlijk altijd proberen, veel succes iig.
 
Je hebt wel veel van die trimpaden in bossen... maar die zijn vaak het slachtoffer van vandalisme.
 
Er moeten sowieso meer sportgelegenheden komen.
 
Oh? En als bij je optrekrekje waar je ó zo graag aan wilt hangen al zo'n 40 ali's en 50 martin luther king's staan die dat rekje ook wel eens willen gebruiken om stoer te doen oid en opscheppen voor een mooie dame die daar langsloopt en jij mag daar dan zo'n 4uur wachten tot ze op zijn gerot en jij 'm kan gebruiken? :rolleyes:
Volgens mij weet jij niet eens wie martin luther king is, en nu niet stiekem gaan googlen.

OT: Het is een leuk idee, maar ik persoonlijk zou er geen gebruik van maken.
 
Omdat het erg aanstekelijk werkt. Als iemand daar bezig is komen de anderen ook. Jongens onder elkaar is altijd even krachtmeten met elkaar. Ik durf er vergif op in te nemen dat wanneer je een benchpress like apparaat neerzet, hij vrijwel de hele dag bezet is.

bij mij in de buurt zijn toen ook toestellen neer gezet.
sort bench press.stang om op te trekken.en nog een paar dingen.
maar voor je het wist was het al helemaal onder gespoten met graffiti.
 
bij mij in de buurt zijn toen ook toestellen neer gezet.
sort bench press.stang om op te trekken.en nog een paar dingen.
maar voor je het wist was het al helemaal onder gespoten met graffiti.
ja dan zijn ze inderdaad meteen onbruikbaar geworden.. ???
 
Ik vind 't wel een goed idee, maar ik zie niet in waarom ik dit als bedrijf zijnde zou willen. Het zou dus vanuit de gemeente moeten gebeuren.
 
Back
Naar boven