MuscleMeat

Basiclove doing Bill Star

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Overdrijven is ook een vak :roflol:

Dat is niet overdrijven. Maar gewoon een feit.
En natuurlijk hoe meer er tussen de bar en stang zit, hoe instabieler.

Maar zoals ik eerder al meldde heeft het imo geen nu om er iets tussen te doen.
 
Dat is niet overdrijven. Maar gewoon een feit.
En natuurlijk hoe meer er tussen de bar en stang zit, hoe instabieler.

Maar zoals ik eerder al meldde heeft het imo geen nu om er iets tussen te doen.
Volledig mee eens, het enige waarvoor het nuttig is is om in de weg te zitten...
 
Dat is niet overdrijven. Maar gewoon een feit.
En natuurlijk hoe meer er tussen de bar en stang zit, hoe instabieler.

Maar zoals ik eerder al meldde heeft het imo geen nu om er iets tussen te doen.

Ik vind het gemiereneuk, maar dat zal wel aan mij liggen.
 
Vandaag laat op gestaan, nog snel bakje brinta op en toen vertrokken naar mijn opa en oma. Ze zijn vandaag 50 jaar getrouwd. Daar aangekomen snel gewogen (70.2 KG:D), en kwam een old-timer hun ophalen. Wij met de familie er achter aan. 1 KM verwijderd van de Agnietenberg (thee huis waar een receptie en daarna diner was) begaf de old timer het. Mijn vader wou hem slepen, brak de sleep kabel. Toen hebben mijn vader, mijn oom en ik de old timer met bestuurder + opa en oma geduwd tot de Agnieten berg, wat was dat zwaar zeg!
 
Vandaag laat op gestaan, nog snel bakje brinta op en toen vertrokken naar mijn opa en oma. Ze zijn vandaag 50 jaar getrouwd. Daar aangekomen snel gewogen (70.2 KG:D), en kwam een old-timer hun ophalen. Wij met de familie er achter aan. 1 KM verwijderd van de Agnietenberg (thee huis waar een receptie en daarna diner was) begaf de old timer het. Mijn vader wou hem slepen, brak de sleep kabel. Toen hebben mijn vader, mijn oom en ik de old timer met bestuurder + opa en oma geduwd tot de Agnieten berg, wat was dat zwaar zeg!

Carpush!
Sweet. Je pa en oom zullen wel blij zijn dat je traint, kun je nog beetje meewerken. :D
 
Carpush!
Sweet. Je pa en oom zullen wel blij zijn dat je traint, kun je nog beetje meewerken. :D

Haha, ik gaf al men kracht, vooral als de auto dood stond, en dan kregen we hem maar net in beweging dus zonder mij was het niet gelukt denk ik :D. Alleen All Stars zijn niet de meest geweldige schoenen daarvoor, gleed steeds weg haha.
 
Vanochtend even de documentjes van BS in gevult, en volg dat ook vanaf nu om fails tegen te gaan.
Ik vraag me af of ik de squat sessie op woensdag kan vervangen door MP/INC BP zodat het er zo uit ziet:
MP
INC BP
DL.
Dit omdat squats me altijd zwaar vallen en ik last krijg van mijn knieën, en aangezien het tennis seizoen weer vol op gang komt heb ik daar niet zoveel zin in.
 
Vanochtend even de documentjes van BS in gevult, en volg dat ook vanaf nu om fails tegen te gaan.
Ik vraag me af of ik de squat sessie op woensdag kan vervangen door MP/INC BP zodat het er zo uit ziet:
MP
INC BP
DL.
Dit omdat squats me altijd zwaar vallen en ik last krijg van mijn knieën, en aangezien het tennis seizoen weer vol op gang komt heb ik daar niet zoveel zin in.

Ik heb niet zoveel verstand van Bill Starr, en hoe dat in elkaar steekt..
Maar, misschien een lichte squat sessie van maken?

Ik denk dat een lichte sessie;

1. Je vorm zal verbeteren
2. Meer een aanwinst dan een afbreuk zal zijn voor je knieën

Maar nogmaals, geen idee hoe Bill Starr exact in mekaar steekt, kan dus zijn dat ik klets. :o
 
Woensdag is al een lichte squatsessie. De gewichten zullen ver onder je top zitten.

Daarnaast: Je wilt een beenoefening vervangen door OH press? Lijkt me niet zo verstandig.
 
vervang hem voor front squats
daar pak je sowieso een stuk minder gewicht bij en is een heerlijke oefening ook voor ub.
 
Jammer dat het 28MM is man, anders was 'k wel geïntersseerd.
Hoe staat het met de verkoop? :D

Inderdaad, stap nu zelf ook af van 28 mm en ga naar 30 mm.
Als het goed is worden de dumbbells zaterdag opgehaald voor €35
 
Squat
5 x 40 KG (moest 37 zijn maar had geen zin in 2 x 1 meter aan 0,5 en 1 kg schijfjes)
5 x 45 KG
5 x 55 KG
5 x 65 KG
5 x 75 KG

Bench Press
5 x 25 KG
5 x 30 KG
5 x 35 KG
5 x 40 KG
5 x 45 KG > Easy :D

BOR
5 x 25 KG
5 x 30 KG
5 x 35 KG
5 x 40 KG
5 x 45 KG

Clean & Jerk
1 x 40 KG
1 x 40 KG
1 x 40 KG
1 x 40 KG
1 x 40 KG > Kreeg opmerking van een redelijk brede jongen dat de techniek goed was. Had meer zin in C & J dan assistance oefeningen.

Even nog over die squats;
Misschien ga ik de hele woensdag vervangen door Olympic Lifts (Clean & Jerk etc.) & Deadlifts. Ik wil ná dit schema ook powerlifting / gewichtheffen gericht blijven trainen, het verleggen van mijn grenzen geeft mij een grotere kick. Naar wie moet ik een PM sturen om mijn log naar de PL sectie te laten verplaaatsen?

Off topic;
I've a new girlfriend :D.
 
Laatst bewerkt:
Pittige training Bas! :D

En leuk dat je een vriendinnetje hebt, kzou er zelf graag ook eentje hebben ;)

Off-topic: Nu gaan vreten :)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven