AndroidHealthClinic

Is dit wel goed? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Als je al begint om op je voeding te letten door middel van een voeding schema ben je al een eind op weg. Een goed voeding schema hebben is 50% van het werk.
 
gewoon niet snoepen en niet bfrituren etc. en elke training ff 20 minuutjes cardioen denk ik. (voor de trainingz)
 
Je behoefte berekenen, 500kcal daar vanaf trekken en een schema maken die daarbij past.. (zie Sticky's)
 
gewoon niet snoepen en niet bfrituren etc. en elke training ff 20 minuutjes cardioen denk ik. (voor de trainingz)

Geen snoep - ja
Geen frituur - ja
20 minuten cardio voor training - NEE!

De bedoeling is 20 tot 45 minuten te cardioen NA je training, en andere dagen in de ochtend met nuchtere maag. (dus zonder ontbijt)
De reder hiervoor is omdat je al je energie hebt verbruikt die je hebt gegeten voor je training, dus schakelt je lichaam om naar een andere bron. (vet)
 
Geen snoep - ja
Geen frituur - ja
20 minuten cardio voor training - NEE!

De bedoeling is 20 tot 45 minuten te cardioen NA je training, en andere dagen in de ochtend met nuchtere maag. (dus zonder ontbijt)
De reder hiervoor is omdat je al je energie hebt verbruikt die je hebt gegeten voor je training, dus schakelt je lichaam om naar een andere bron. (vet)

Okee, vanaf nu geen snoep en frituur meer,
Dat doe ik al ongeveer maar dat ga ik vanaf nu wel water meer doen,
Wat moet ik dan ongeveer doen en hoelang
Roeien?
Hardlopen?
Fietsen?
Steppen volgens mij?

S'ochtens kan ik niet trainen ivp met school.

Bedankt voor de reacties
 
Vind zelf fietsen het makkelijkste uit te houden en anders pak ik zelf de cross trainer. Voor optimaal resultaat zou ik me toch aan een voeding schema houden.
 
Een Voedings schema?
Hoe en wat moet ik dan eten?
 
Dan moet je 500 kcal. onder je onderhoud eten en daar en daar het schema op aanpassen. Lees de sticky's eens door in het voedings gedeelte die geven je wel een idee hoe en wat.
 
Okeee ga ik doen
bedankt voor de informatiee
 
Maakt niet echt uit welke cardio, gewoon een minuut of 30-40 is zat.
Hou aan dat je hartslag op 70% van je maximum moet zitten voor goede vetverbranding.
Jou maximum is 220-15(leeftijd) = 205
70% daarvan is 144, dus als er hartslagmeting op de cardio apparaten zit, hou 140-150 aan als doel.
 
Geen snoep - ja
Geen frituur - ja
20 minuten cardio voor training - NEE!

De bedoeling is 20 tot 45 minuten te cardioen NA je training, en andere dagen in de ochtend met nuchtere maag. (dus zonder ontbijt)
De reder hiervoor is omdat je al je energie hebt verbruikt die je hebt gegeten voor je training, dus schakelt je lichaam om naar een andere bron. (vet)

Je hebt helemaal gelijk, was een foutje van me, ik weet donders goed dat je na het trainen moet cardio'en. foutje!!
 
nee dat wist je niet :p
 
En jij bencht 100 +

LOL
 
En jij bencht 100 +

LOL


Is dit oud ja?
Ik bench sinds December/November.
Maar waarom haal je hierop uit dat ik geen 100 bench omdat ik het cardio/voeding niet helemaal snap.
Toen al helemaal niet maar nu al ietsie beter.
 
Ik zit op dat filmpje te wachten in het records topic ;)
 
Back
Naar boven