Fitness Seller

Lichaamshaar afscheren? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Binnen de kring mensen waar ik omga scheert iedereen zn oksels en ballen... (no homo)
 
Binnen de kring mensen waar ik omga scheert iedereen zn oksels en ballen... (no homo)

Mag ik wel hopen, welke viezerik gaat er nou trainen in een hemd of loopt over het strand met ontbloot bovenlichaam, met dikke plukken shag onder je armen, het is voor sommigen wel heel stoer zo van "ik ben een man dus ik scheer het niet" maar een groot deel van de vrouwen vinden het gewoon vies, dus daarom scheer ik het weg, zelfde als mijn ballen.
 
Gadverdamme

chicks vallen niet op borst- en beenscheerders :)

Nee, ook niet op mannen die er net zo uit zien als Bokito.

OT: Schaamhaar gaat er helemaal af, oksel hou ik kort (vind het wel beetje TE om alles weg te halen) en mijn baard uiteraard!:D
 
Zo blij dat ik geen borsthaar, konthaar of rughaar heb. Moet je de hele tijd scheren of harsen, is ook niks.

En mn oksel/schaamhaar trek ik er gewoon zo uit, hoezo mannelijk?
 
Mijn baard en hoofdhaar scheren is voor mij al een hele karwei. Pas na 4, 5 of 6 dagen haal ik de tondeuze erdoor. Ik kan er niet aan denken dat ik nog meer moet wegscheren!
 
Gadverdamme

chicks vallen niet op borst- en beenscheerders :)

Volgens mij ligt dat meer aan het type chicks waar jij mee om gaat :)

Beenscheerders oke, maar dat ze niet vallen op borstscheerders :rolleyes:
 
Mag ik wel hopen, welke viezerik gaat er nou trainen in een hemd of loopt over het strand met ontbloot bovenlichaam, met dikke plukken shag onder je armen, het is voor sommigen wel heel stoer zo van "ik ben een man dus ik scheer het niet" maar een groot deel van de vrouwen vinden het gewoon vies, dus daarom scheer ik het weg, zelfde als mijn ballen.

2d7vbtj.gif
 
Lichaamshaar is bah! weg ermee!
 
borst-, schaam, okselhaar met gilette
hoofd met tondeuse
 
10 jaar geleden scheerde geen enkele man zn oksels, laat staat poten en armen.

De man is flink aan het verwijven als ik dit zo lees.
 
Iedereen hier die lichaamshaar afscheert voor zijn vriendin/vrouw is een pussy. Geen discussie over mogelijk
 
Scheer over het algemeen mijn hele bovenlichaam dus oksels, borst ook mijn ballen
dit omdat die gewoon veen fijner en schoner is. Vind het maar niks om hier haar te hebben.
 
Scheer mijn geslacht / gezicht.

Mijn hoofd en Oksels trim ik met een tondeuse.
 
Oksel en armen worden 1x per week getrimd. Borst, buik en ballen 1x per week geschoren.
 
Ik doe het zelf ook in de zomer. In de winter begin ik er niet meer aan om m'n benen enz te scheren, maar in de zomer wel omdat ik echt enorm behaard ben.
En effen voor de verandering kan het wel eens geil zijn een geschoren penis en aars. Ook scheer ik m'n schaamhaar wel eens zoals vrouwen doen, in een streep ofzo, vind ik geiler.
 
Back
Naar boven