XXL Nutrition

Ed van Amsterdam (niet) naar de Mr Olympia (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wauw echt super voor Ed, en voor ons Nederlanders natuurlijk!

Het zal wel een marketing technische zet zijn maar who cares, Ed op het podium van de mr.O is natuurlijk geweldig.
 
Ik vind het idd wel een beetje vreemd, omdat Ed de laatste tijd niet hoog heeft kunnen eindigen. Misschien wat invloed van zijn sponsor.
Als met al vindt ik het wel super gaaf dat er eindelijk weer een nederlander op de Mr Olympia staat en ik denk dat dit voor Ed eem droom is die werkelijkheid wordt.
Ik gun het Ed van harte.
Succes met de voorbereiding gozer!!!
 
Dat meen je niet, wat bizar! Dit is dan de bekroning op zijn carriere.

De Mey was de laatste die deelnam aan de O toch ?
 
Ultimate Nutrition is de nieuwe hoofdsponsor van de Olympia.

Ultimate Nutrition has been announced as the title sponser for this years O!

Ultimate nutrition athletes include Markus Ruhl, Ed van Amsterdam and Jenny Lynn

American Media, Inc, and the IFBB Professional League are proud to announce Ultimate Nutrition as the title sponsor for Joe Weider's 2009 Olympia Weekend.

Ultimate, one of the industry's leading supplement companies, is currently celebrating its 30th anniversary.

"Joe Weider's Olympia Weekend is the top event in the bodybuilding world, and it is a perfect match for Ultimate Nutrition products," said Brian Rubino, Vice President, Ultimate Nutrition. "Ultimate Nutrition has stood for quality and innovation for 30 years and having the opportunity to present the 2009 Joe Weider's Olympia Weekend is another great event of our 30th anniversary celebration."

Ik vind dit ronduit schandalig.
 
De atleet kan daar niet veel aan doen natuurlijk. Desalniettemin blijft het een schande!

Succes Ed! :) Hopelijk ooit een Belg (Mario, Clarence?) op de Mr O.
 
Let op nou gaat er een knopje om in Ed zijn hoofd, ik denk dat hij een dutch poepie zal laten ruiken:cool:
 
ach vriendjes politiek??
gebeurt overal, uiteindelijk zijn het de sponsoren die de sport mogelijk maken, van het beetje publiek wat op een olympia komt kan je echt niet zo'n prijzen pot verdelen, het licht en alle shit regelen jurry leden betalen. en sponsoren worden natuurlijk ook steeds veel eisender, ook in die branche is het krediet crisis, dus alles om een sponsor binnen te krijgen.

ik hoop voor ed dat hij op de plaats eindigd waar hij hoopt te eindigen, en is natuurlijk een fantastische ervaring voor hem, weet niet zeker maar volgens mij hebben we toch nog een nederlander in de tussentijd op het olympia podium gehad?

s6 ed
 
Kicke echt het laatste wat ik had verwacht :D
 
ach vriendjes politiek??
gebeurt overal, uiteindelijk zijn het de sponsoren die de sport mogelijk maken, van het beetje publiek wat op een olympia komt kan je echt niet zo'n prijzen pot verdelen, het licht en alle shit regelen jurry leden betalen. en sponsoren worden natuurlijk ook steeds veel eisender, ook in die branche is het krediet crisis, dus alles om een sponsor binnen te krijgen.
s6 ed

idd, maar dat maakt t niet minder vies.
 
Ed is recent weer begonnen met trainen. Hij gaat nu nog harder trainen en heeft meer tijd om zich voor te bereiden. Mensen hebben gewoon veel vertrouwen in hem waarom verlengen ze anders net zijn sponsorcontract? vriendjespolitiek:)


Damn er staat een hollander op de mr.O be ****ing proud mother****ers
 
Misschien toch met een ander type posing routine de aandacht weten te trekken! :D Super vet man!!!! Heel veel succes!
 
vriendjespolitiek ofniet, als je eropgeraakt zal je fysiek ook wel van dit niveau zijn.

Vast het hoogtepunt in ed zen carriere, ben blij voor hem.
 
Ik vind dit ronduit schandalig.

eens, gewoon vriendjespolitiek

Desalniettemin blijft het een schande!

Heren toch, Ed van Amsterdam zijn bruining was NIET goed geregeld op de mr. Olympia is niemand dat opgevallen? In de juryrapporten is duidelijk te lezen als zijn bruining goed was geregeld hij als 8 of 9e was geeindigd.
Daar kon hij zelf helemaal NIKS aan doen omdat iemand dat ter plekke zou regelen en niet gedaan heeft.

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nog een vette pic voor de wedstrijd.
Ed zet hem op beest!
 
Ik vind het wel een mooie streven maar ik ben bang dat hij het niveau niet gaat behalen om ook maar dichtbij de echte big guys komt. Maar hoe dan ook we zullen zien

Ga zo door edje :)
 
Back
Naar boven