MuscleMeat

Loca's Log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
beetje laat, dan zeg ik maar welterusten! :D
 
Goedemorgen! Geniet van de dag en suc6:)
 
gaat goed hier, suc6 met week 3;)
 
Jullie ook zo'n heerlijk weekend gehad? :D

Vandaag nog een dagje rust (qua training dan) en morgen weer lekker aan de bak.

:wave:
 
...

Ja het gaat lekker. Niet heel snel, maar dat hoeft voor mij ook niet.
Na de 8 weken contest ga ik rustig verder dus ik heb geen haast. :p


Zoals ik al eerder schreef, ik ben echt geen ochtend mens.
Al helemaal niet om 'sochtends te trainen.
Maar achteraf toch wel errug blij dat ik wel wat gedaan heb. :)

Zo denk ik er ook over. Hoeft niet nu ineens keihard te gaan in deze 8 weken, na de contest ben ik ook zeker van plan om gewoon door te blijven gaan.

En, wat heb je gejunkt dit weekend :D
 
Zo denk ik er ook over. Hoeft niet nu ineens keihard te gaan in deze 8 weken, na de contest ben ik ook zeker van plan om gewoon door te blijven gaan.

En, wat heb je gejunkt dit weekend :D

:)


Ik denk dat jullie allemaal met :eek::eek::eek: zullen reageren, als ik mijn junkfood vergelijk met bijvoorbeeld jouw 'snackje' :p
Laten we het er maar op houden dat ik er weer een goede week tegenaan kan. ;):o
 
:)


Ik denk dat jullie allemaal met :eek::eek::eek: zullen reageren, als ik mijn junkfood vergelijk met bijvoorbeeld jouw 'snackje' :p
Laten we het er maar op houden dat ik er weer een goede week tegenaan kan. ;):o

He flauwerd, vertel 't nou gewoon :D

Ja, mijn 'snacks' zijn nu idd nog best bescheiden. Maar ik eet dan ook nog veel meer kcal dan elke andere vrouw die hier een logje bijhoudt (daar zouden de meeste pas driedubbel :eek::eek::eek: op reageren :D).
Dus ik heb 't nog niet echt nodig. Ik ga pas echt vet snacken als ik er psychisch echt behoefte aan heb, anders vind ik het gewoon zonde.
 
:)


Ik denk dat jullie allemaal met :eek::eek::eek: zullen reageren, als ik mijn junkfood vergelijk met bijvoorbeeld jouw 'snackje' :p
Laten we het er maar op houden dat ik er weer een goede week tegenaan kan. ;):o

hahaha, nou maak je juist nieuwsgierig natuurlijk!
ACh jemig, snackie meer of minder! Als je hard gaat, dan mag het, lekker van genieten!
Succes weer deze week!
 
Ja nou wil ik ook wel eens weten wat je erin gegooid hebt?
Die moter draait toch wel op volle toeren volgens mij maakt het geen bal uit wat je eet op zo'n dag.
 
Zo denk ik er ook over. Hoeft niet nu ineens keihard te gaan in deze 8 weken, na de contest ben ik ook zeker van plan om gewoon door te blijven gaan.

En, wat heb je gejunkt dit weekend :D

Stug doorgaan toch? Was ik ook van plan, oké, al wil ik natuurlijk wel onder de 18% zitten na deze 8 weken ;)
 
Ik vertel tenminste nog netjes wat ik net naar binnen heb gestouwd :lick:

Geniet maar van je laatste vrije avond!
 
Moorkoppen ftw!
 
Goed gedaan lieverd. Zondag lekker samen chillen in de spa. Maar heb zo vermoeden dat we savonds toch maar weer gaan knallen in A'foort. :D

Hey komen jij/jullie uit amersfoort?
 
Ach ja, als hij maar gesmaakt heeft ;), je traint het er wel weer flink af deze week ;)
 
Hey komen jij/jullie uit amersfoort?

Ik heb in het verleden daar getraind ja. Vandaar dat ik eens in de zoveel tijd daar nog wel eens terug naar toe ga. :)
 
die pulldowns en cable rows zijn vrij sterk hoor.
 
Tssssss... d'r is niks :eek::eek::eek: aan 1 moorkop, beetje teleurstellend hoor :rolleyes:

:p
Jij neemt nu dus automatisch aan dat ik verder niet gejunkt heb? :p
;)
1doos met moorkoppen? :D
Haha breng me nou niet op ideëen voor de volgende keer. :D
Nee hoor, hij was heerlijk maar ik moet er voorlopig echt niet aan denken om nog een moorkop te eten.. :p
Ach ja, als hij maar gesmaakt heeft ;), je traint het er wel weer flink af deze week ;)
Heerlijk, als je zo'n machtig, zoet ding gegeten hebt met al die smeltende chocolade dan is het weer veel makkelijker om een week helemaal clean te eten.
die pulldowns en cable rows zijn vrij sterk hoor.
Thanks Herkuul. :)

Wat een noodweer vannacht zeg!
Wordt weer lekker reizen vandaag :rolleyes:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven