XXL Nutrition

KoekieMonsters workout journal; want big muscles (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
mooie training alweer!

spijtig van de fail op shoulder press
 
netjes koekie :thumb: fijn weekend.
 
lekker bezig geweest koekie! Je pakt af en toe lekker een setje extra, goed zo, beest!! :D
 
Jij moet een post van Impo hebben gelezen in beginnerbb zijn log mbt die side raises?
Goede workout perfecte tijd en lekker af en toe een paar pittige dropsets tussendoor!

Goed weekend.
 
Jij moet een post van Impo hebben gelezen in beginnerbb zijn log mbt die side raises?
Goede workout perfecte tijd en lekker af en toe een paar pittige dropsets tussendoor!

Goed weekend.

Ik weet van niets :eek:
Ik ga meteen eens even dat logje bezoeken :D

Thanks bro, have a nice weekend to!
 
Goede trainingen; jammer van die paar fails, maar daar word je alleen maar sterker van.:)
 
damn man...intensiteit is wel aanwezig met die dropsets. en een fail kan af en toe, vooral als je al hard getraind hebt.
goed weekend en rusten heh!

Groeise!
 
koekie heeft wederom zitten knallen!! lekker bezig gab! voelen die dropsetjes lekker aan?
 
koekie heeft wederom zitten knallen!! lekker bezig gab! voelen die dropsetjes lekker aan?

Jaman, zeker af en toe is tussendoor doen. gewoon 2 setjes per training. elke week beetje varrieren met drop oef. Krijgen je spieren een lekker prikkeltje door = weer ****ing spierijn de volgende dag :D
 
Maandag 25-05-09

Best een rot training.
Hele middag op school gezeten in een benauwd klaslokaal voor een examen. en meteen daarna door naar de gym.
Voeding was brak gisteren vanwege tijdgebrek -ook de dag er voor (zondag)- geen eetlust gehad. Maar mezelf wel laten gaan in junkfood (een vruchtengebakje, 2 softijsjes, portie kipnuggets, friet met stoofvlees en een hamburger) waarschijnlijk was dat dus ook de boosdoener die gisteren om de hoek kwam kijken.
Viel niet mee...

Borst - Biceps Week 3

Bench Press *plat
10x 40KG
10x 45KG
8x 50KG
7x 55KG rep 7 keiharde fail ---> had ik niet moeten doen, ik was daarna meteen leeg en had geen kracht meer voor de incline DB press. (geleerd voor de volgende keer)

Incline Dumbbell Press
dropset
6x 24KG
6x 16KG
6x 12KG
8x 10KG
3 minuten rust en vervolgens
8x 20KG als straf

Dumbbell Fly *plat
10x 8KG
10x 10KG
8x 12KG
7x 14KG :(

Chest Press machine
dropset
9x 60kg
9x 45KG
9x 35KG
12x 30KG

Biceps

Bent over dumbbell curls *2 armen tegelijk
10x 8KG
10x 10KG
8x 12KG ---> slordig, ****
8x 10KG

Bicep Curl machine
dropset
6x 30KG
8x 20KG
8x 18KG
10x 10KG

Hammer curls cable's met touw
10x 15KG
10x 15KG
10x 25KG
12x 25KG

Vanmiddag me benen!! Heb ik echt zin in.
Eerst nog even langs me nieuwe werk. Yeah; bijbaantje. om de arbeidsvoorwaarden te bespreken dan vraag ik gelijk of ze een koeling in de kantine hebben voor mijn shake's en kwark.

Have a nice day everyone!!!
 
sjee jammer koekie, ook bevangen door de hitte denk ik? Als op de training dag zelf de voeding niet best is valt het nog mee, maar de dag ervoor is misschien nog wel bepalender he? klote man, maar jah, komen weer betere dagen, laat je niet down brengen heirdoor, ik had gisteren ook mijn dag niet :D
 
Ja, dat junkfood was gewoon funest van afgelopen zondag. Dat zorgt voor energie, maar voor een korte tijd... gevolg; moe -de dag erna k*ttraining- reserve's vrij depleted.

Maarja, gelukkig ontbreekt mij de motivatie niet :D, vandaag benen!
 
toch een goede training man...lekker gebeukt en die dropsets auwww. mooi dat je jezelf ook straft trouwens :P

arbeidsvoorwaarden zijn voor jou elke twee uur 10 min pauze om je eten naar binnen te schuiven toch?
 
nette training koek , alleen je had ook kunnen dippen i.p.v de chest presses
 
toch pittig volume gedraaid!
Heftige dropsets doe je met 4x zakken in gewicht! Ga je elke set nagenoeg tot failure?
Ik vind 3 al ****ing pittig.
 
Zeker brutaal, echt lekker IDP!
 
mooie training hoor, het was heel warm, dus normaal dat het iets of wat minder ging.

hoe bevalt die bicep curl machine eigenlijk? wij hebben dat niet.
 
Dat betekent niet meer junken de rest van de week jij hebt je portie al gehad.
Gewoon schoon eten. Nette training lekker goed en zwaar getraind!
Ben benieuwd naar je benentraining ros hem eruit....
 
Ja, dat junkfood was gewoon funest van afgelopen zondag. Dat zorgt voor energie, maar voor een korte tijd... gevolg; moe -de dag erna k*ttraining- reserve's vrij depleted.

Maarja, gelukkig ontbreekt mij de motivatie niet :D, vandaag benen!

knallen kreng! HARD! :D Je kan het dat weet ik, beest!!!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven