Fitness Seller

Nieuwe Look GG !

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Anoniem1983

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
1 jun 2004
Berichten
6.029
Waardering
11
118pxfd.jpg
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Volgens Insiders de nieuwe look qua labels van GG

Nu weet ik dus niet of het zo is dus is het echt of is het nep ;)

PICT2138.jpg
 
Ik zie het nut niet om telkens de labels te veranderen.
Net als mensen er aan gaan wennen stappen ze weer over op iets anders, ik vind het een beetje kinderachtig over komen, calve pindakaas heeft toch ook niet elk jaar een ander labeltje..?
Ik heb nou al 3 labels gezien in relatief korte tijd, maar goed het gaat om de inhoud, maar vind het wel een beetje slordig dat heen en weer gedoe.

Calve pindakaas word niet zo vaak gefaked he..
 
Er zijn een aantal verschillende op de markt maar dit word dus de nieuwe look over een tijdje :)
 
Indien deze real zijn, is het top, maar jammer dat ze enkele imo belangrijke zaken vergeten te vermelden zoals 250mg/ml of hoeveel ml de vial bevat (10 dus).

De nieuwelingen zullen binnenkort het forum weer volspuien met dit soort vragen vrees ik...

grtz,
 
Indien deze real zijn, is het top, maar jammer dat ze enkele imo belangrijke zaken vergeten te vermelden zoals 250mg/ml of hoeveel ml de vial bevat (10 dus).

De nieuwelingen zullen binnenkort het forum weer volspuien met dit soort vragen vrees ik...

grtz,

250 mg/ml staat zeker wel derbij hoor.
10ml weet ik niet, kan niet op de foto zien. Maar denk dat het vast wel opstaat.

Greetz
 
Indien deze real zijn, is het top, maar jammer dat ze enkele imo belangrijke zaken vergeten te vermelden zoals 250mg/ml of hoeveel ml de vial bevat (10 dus).

De nieuwelingen zullen binnenkort het forum weer volspuien met dit soort vragen vrees ik...

grtz,

Dat zou wel heel slordig zijn.
Voorlopig heb je maar 1 kant van de vial gezien, dus het zal ongetwijfeld aan de andere kant staan.
 
ja had ouwe link kon al niks meer vinden !! was benieuwd...
 
Beetje bump...maar heb de nieuwe nu ook...en ze zijn alleen geen 250mg/ml maar 200mg/ml!
Dat vindt ik minder, kom ik toch een beetje knijp..
 
kerel,ze zijn gewoon wat oprechter.......maak je niet druk,ik weet een verhaaltje waarin ze problemen hebben met oplossen van bijv tren....tuurlijk kunnen ze zeggen 500 mg/ml.
Kristalisatie tot het gevold,waarvan iedereen zegt,...mot ik niet....tis eigenlijk leugentje voor bestwil,gear is gewoon oververzadigd,tis marketing ok,maar wel zo eerlijk....waarschijnlijk is het altijd met dit aantal mg gemaakt om problemen te voorkomen...soms lukt het en soms niet,heeft nix met knijpen te maken....ieder ander lab doet het ook.....werkelijk waar hoor
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven