Fitness Seller

sterkste krachtsporters 19 juli (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

voor b & c zijn de weights van de powerstairs en de medley hetzelfde?


Ja, de medley en de powerstairs zijn in beide klass hetzelfde.
De cardeadlift hold zal voor de B waarschijnlijk iets zwaarder worden, d.m.v schijven op de stang.
 
Ik sta samen met mijn trainingsmaat ingeschreven voor de B-klasse (vincent en maurice), maar ik begrijp dus dat de "A-klasse" is vervallen?


Ja, we hebben alles de afgelopen weken nog eens bekeken en leer getrokken uit vorige door ons georganiseerde wedstrijden zoals b.v:
The Fungames.
Hier is de keuze gemaakt om de wedstrijden een sneller verloop te laten krijgen, waardoor het voor publiek en deelnemers aantrekkelijker zal zijn.
Want het is niet leuk wanneer je na je beurt weer een uur moet wachten voordat je het volgende onderdeel kunt doen.
Vandaar ook het teruggaan van 3 naar 2 klassen.
Zo kunnen we voor enkele onderdelen zorgen voor dubbele atributen, zodat er ook 2 teams tegelijk kunnen starten met een onderdeel.

Zo zie je maar, men leert uit eerdere fouten,:D
 
Wat moet ik mij voorstellen bij gewichtheffen? Push press?
IK zie het wel zitten om mee te doen maar heb geen partner :(
SM van A'pen doe ik wel mee maar Vlaanderen way out of my league, dus als je er zin in hebt wil ik wel Didi! ben natuurlijk maar een sissy-weakling-janet ivm Simon "the all-powerfull/all-knowing" DV, misschien kan ik tegen dan wat meer trainen en mij afreageren mocht ik mij niet kunnen plaatsen voor de finale van België:cool:
 
zo'n haat tov van mij :(
 
zo'n haat tov van mij :(
:D:D:D hahaha, geen haat kleintje! enkel oprechte jaloezie (en frustratie van twee maanden niksen): ik wou dat ik Jimmy had leren kennen als ik zo oud was als jij en dat ik nu nog zoveel tijd en energie had om te trainen! maar ik beloof je plechtig dat ik in die paar jaren die ik nog heb om sterker te worden het je zo lastig mogelijk zal maken:p
duw me zondag op de stones dan als je je daardoor beter gaat voelen:aai:
 
Awel ik zie dat zitten om met uw een teamke te vormen. Als je zondag komt kunnen we afspreken hé
 
hmmm, lijkt me wel wat ! Ik zal es kijken of ik een trainingsmaatje voor de C klasse kan strikken.. Sander?? :D
 
De C word dus een behoorlijke coole (wed)strijd... nice nice... kheb er nu al zin in !!!
 
Zo zie je maar, men leert uit eerdere fouten,:D

Goed gedaan. De opzet ziet er zo op het eerste oog goed uit. Kan je misschien in de openingspost een scheiding maken tussen de B en C inschrijvingen?
 
Goed gedaan. De opzet ziet er zo op het eerste oog goed uit. Kan je misschien in de openingspost een scheiding maken tussen de B en C inschrijvingen?


Zal binnen enkele dagen zeker gedaan worden.
 
in welke klasse gaan jullie zelf mee doen??
ben benieuwd welke grote namen er komen
 
Ik kom zeker kijken. Altijd leuk zoiets.
 
Hé Michel, kan je de beginpost eens aanpassen?
Even de verdeling aanbrengen in B en C klasse zoals je beloofd hebt en ook even een update voor wat betreft de deelnemende atleten.
Want Ben Peeters heeft een bicepsblessure. Fouad Hsaini doet dit jaar geen wedstrijden meer. Senny Schonewille en Evert Kreuze doen volgens mij ook niet mee (Evert is gebleseerd).
 
Beginpost is aangepast.
Senny Schonewille heeft mij inderdaad gebeld om te melden dat hij niet mee doet met Evert Kreuze i.v.m diens blessure.
Mocht Senny een wedstrijdpartner kunnen vinden, dan doet hij alsnog mee.
Ben Peeters heeft mij vandaag per mail een afmelding gestuurd, i.v.m een gescheurde Bicep.
Van Fouad heb ik nog geen afmelding gehad, dus staat hij nog steeds op de deelnemerslijst.

Ik wil bij deze Ben Peeters en Evert Kreuze dan ook sterkte en een voorspoedig herstel wensen.
 
Have fun
 
Laatst bewerkt:
Doe het dan zo michel dat is wat overzichtelijker :

B categorie :
Vincent Mulder en Maurice Uitdewilgen
Marco Nafzger en Lambert Oosting
Benjamin Boes en Ivo Wesselink
Pablo van Dijk en Peter de Jong
Fouad Hsaini en Tom Janssen
Patrick Drogtrop en Roy van Schaik
Maurice Janssen en Alex Moonen

C categorie :
Jefrey Meex en Max Blezer
Osei Kwame Duwe en David Daems
Johan Caenen en Bert Thonen
Michel Koekoek en Wiel van Boekel
David Panders en Frank Gerards
Elvier Djuricic en Ramon Brussaard
Johan de Pauw en Dominique Jansen
Teun Tielemans en Davy van Houtum
Sander de Graaff en Frank Peeters
David de Vos en Didier van Hamme
Roy Madern en Ronald Blok
 
Laatst bewerkt:
See you @'tricht Maxxie :fire:
 
Back
Naar boven