AndroidHealthClinic

Mast p met Test P cutkuur met keto dieet (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

12,7?

no way man echt niet

yes way man echt wel :D

misschien dat foto's toch echt anders doen lijken ik weet het echt niet, me laatste foto heb ik natuurlijk alleen me opper lichaam laten zien en daar is niks droger geworden, het is momenteel de laatste 3 weken alleen rondom me buik en rug verminderd.
 
yes way man echt wel :D

misschien dat foto's toch echt anders doen lijken ik weet het echt niet, me laatste foto heb ik natuurlijk alleen me opper lichaam laten zien en daar is niks droger geworden, het is momenteel de laatste 3 weken alleen rondom me buik en rug verminderd.

Dude... jij staat nevernooit op 12.7 procent. Ik snap niet hoe die meting van jou eruit ziet maar aan de hand van de foto's zou ik er zo 5% bij optellen. Je houdt jezelf voor de gek door dit te geloven.

Verder goed bezig:)
 
Dude... jij staat nevernooit op 12.7 procent. Ik snap niet hoe die meting van jou eruit ziet maar aan de hand van de foto's zou ik er zo 5% bij optellen. Je houdt jezelf voor de gek door dit te geloven.

Verder goed bezig:)

ja ik weet het niet gozer het word toch door iemand gedaan die bijvoorbeeld bronsgeest constant meet voor de wedstrijd en nog vele anderen.
mag er toch wel vanuit gaan dat die weet wat die doet en dat de metingen toch wel een beetje kloppen.

maar ja dan toch, vind ook dat er meer vanaf moet :D
 
ja ik weet het niet gozer het word toch door iemand gedaan die bijvoorbeeld bronsgeest constant meet voor de wedstrijd en nog vele anderen.
mag er toch wel vanuit gaan dat die weet wat die doet en dat de metingen toch wel een beetje kloppen.

maar ja dan toch, vind ook dat er meer vanaf moet :D

Misschien dat je dan crappy foto's ofzo neemt, en dat je verder veel vocht vasthoudt? Misschien eens een foto proberen te maken met andere belichting en een pose waar je hele lichaam opstaat?

Aan je voeding te zien ben je trouwens serieus bezig met de procenten kwijt raken. Dus dat zal wel goed komen, is al een stuk beter dan een paar maanden geleden! Succes
 
Ik vind zelf ook dat je het beste naar de spiegel kunt kijken, het is natuurlijk huidplooimeting (dus het vocht wordt ook meegerekend). En ik heb bijvoorbeeld redelijk droge armen, daarom geeft het bij mij ook vaak een vertekend beeld, ik ben jammer genoeg vetter dan de huidplooimeting doet zeggen.

Ook rond de middel is het moeilijk te zeggen, er zitten bijvoorbeeld bij mij zomaar een paar mm verschil als je 1,5 cm. verschuift. Ja, dan is het vet% volgens de huidplooimeting op een mooi niveau, maar ik oog dan nog wel veel te vet. En het gaat er toch om hoe je eruit ziet.

Ik denk ook niet dat je op 12,7 staat eerder 16,5 %, maar je ziet wel duidelijk dat je vooruitgaat en daar gaat het om. Ga zo door dan bereik je doel echt wel.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f45/fotogalerij-vetpercentages-206093/ hier staan een paar foto's van mensen met hun vet%, nummer 3 heeft een vet% van 12 %.
 
Laatst bewerkt:
na die link gezien te hebben denk ik dat ik toch op 8% sta :P

vergeleken met die foto's zit ik wel rond de 15% op dit moment ja.
 
Back
Naar boven