MuscleMeat

Wat is het ergste/duurste wat jij gestolen hebt?

Bezoekers in dit topic

Sleutel van bmw 3 , wagen gevonde en papieren waren aanwezig.... wagen naar duitsland gereden.... wagen verkocht voor € 12000 ......

die sleutel eigelek niet gestolen..... maar gevonden :p.

het duurste wat ik ooit gestolen heb ? een aansteker, en enkel en alleen omdat ik geen vuur had, en op dat moment geldloos was, :d jaren geleden :d
12OOO voor een gestolen bmw 3,dat is de vraagprijs voor een NIET gejatte bmw3,zeker in duitsland:rolleyes:
zelfs met papieren blijft het een gestolen wagen,serienummer moet worden veranderd etc etc.... now way dat je er 12000 voor gekregen hebt!!!
 
12OOO voor een gestolen bmw 3,dat is de vraagprijs voor een NIET gejatte bmw3,zeker in duitsland:rolleyes:
zelfs met papieren blijft het een gestolen wagen,serienummer moet worden veranderd etc etc.... now way dat je er 12000 voor gekregen hebt!!!

Afhankelijk van het bouwjaar, is de kans dat je gelijk hebt wel vrij groot. Tevens is de afzetmarkt in polen of hongarije voor gestolen auto's veel groter dan in Duitsland.
 
Een pakje sigaretten ofzo.
 
Ik heb ooit een straaljager met sleutels gevonden, heb em naar Iran gevlogen

500.000 voor gekregen
 
Ik heb ooit een straaljager met sleutels gevonden, heb em naar Iran gevlogen

500.000 voor gekregen

:roflol:

Fail! You got noobed! Had je meer voor kunnen vangen.

Ik vond ooit huissleutels, papieren lagen in 't huis, dus heb ik 't toen maar verkocht. Kan mij niet meer herinneren hoeveel ik ervoor kreeg...
 
Ik heb ooit een straaljager met sleutels gevonden, heb em naar Iran gevlogen

500.000 voor gekregen

2vtw701.gif
 
bmw 745LI uit 2004 :d

netjes.

een kennis van mij had een paar jaar terug een toureq gestolen, hij had er precies 5 minuten plezier van want voordat hij op de plek van bestemmig was had hij hem al kort gereden tegen een boom aan.
 
:roflol:

Fail! You got noobed! Had je meer voor kunnen vangen.

Ik vond ooit huissleutels, papieren lagen in 't huis, dus heb ik 't toen maar verkocht. Kan mij niet meer herinneren hoeveel ik ervoor kreeg...
gemeubeld en al???
met of zonder bewoners/eigenaars:D
 
Dat is Ballinnnnnnnnnnnnnnnnnn gifje:p

Hahaha ja echt? Ik heb em via Turkije naar Georgie gereden :d
 
heb in mijn jonge jaren eens met enkele vrienden een juwelierszaak overvallen, de buit was ettelijke miljoenen, jammer genoeg werden we dezelfde dag nog opgepakt.

Ook in het Antwerpse was er vroeger een illegaal cafégokspel "banken" genaamd. Eens een gozer die zo'n bank hield ergens opgewacht. Opbrengst dikke half miljoen oude Belgische franken.
 
heb in mijn jonge jaren eens met enkele vrienden een juwelierszaak overvallen, de buit was ettelijke miljoenen, jammer genoeg werden we dezelfde dag nog opgepakt.

Ook in het Antwerpse was er vroeger een illegaal cafégokspel "banken" genaamd. Eens een gozer die zo'n bank hield ergens opgewacht. Opbrengst dikke half miljoen oude Belgische franken.
dan heb je voorarrest wel in antwerpen gedaan he vermeulen,waar zat je A,B, of C blok?
 
stelletje tokkies hier:D

EDIT:

laatst lag er een sony ericsson c902 ofzoeits? die van james bond iig.

Die lag op tafel in een studie hokje bij ons op school...heeelemaal niemand in de buurt...

toen twijfelde ik even...heb hem maar naar de receptie gebracht. stom achteraf, want daar word volgens mij ook welleens wat achterover gedrukt.

Maarja...nu heb ik hem iig niet gestolen.
 
Gegevens uit een slecht beschermde directory.
 
Back
Naar boven