MuscleMeat

Basiclove doing Bill Star

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Je weet toch dat de sheet niet van Bill Starr is hé? :p

En idd, elke week gewicht erbij, dat is het idee bij starr.

Begrijp ik ja, maar staat op de stronglifts site dus ik neem aan dat het wel redelijk reeël is :D
 
Ow? Waar staat dat op de stronglifts site? Wist niet dat hij er ook een sheet van gemaakt had?

Linkje?

Maakt dat wat uit dan?
Het is imo een prima manier om gewichten te verhogen. Of niet?
 
Ah ok, ik dacht dat je die zocht :p.
 
'K ga je ook hier volgen Basicje. :D
 
Clean and Jerk
5 x 25 KG
5 x 27.5 KG
5 x 30 KG
5 x 32.5 KG
5 x 35 KG

Frontsquat
5 x 50
5 x 52.5
5 x 55
5 x 57.5
5 x 60

Commentaar;
Lekkere training, in C & J zit nog veel en veel meer, wil alleen blijven verhogen en niet te snel failen. Front Squat voor et eerst gedaan, was even zoeken ivm beste positie voor de barbell etc. Gaf wel voldoening deze training:D.
 
Train je nu eigenlijk thuis? Zoja, wat voor materiaal heb je?
 
Dat verklaart natuurlijk waarom je thuis een rack gaat maken :p

Heb je al schijven en een halter?

Nee ik heb nog niets thuis. Ik ben aan het sparen, heb mij 28 MM troep van thuis al verkocht :D, en ik hoop dan rond novembar het geld bij elkaar te hebben, want dan ben ik ook nog jarig, en een paar dagen later is het sinterklaas, handig met 2 broertjes die nog geloven haha. :D

Halters & schijven worden sowieso 50 mm, denk alleen geen 220 cm barbell maar 180 ivm ruimte..
En dan nog een incline decline flat bankje, had er een van Marcy bij helisports gezien, ik zal even een linkje zoeken..
 
Nee ik heb nog niets thuis. Ik ben aan het sparen, heb mij 28 MM troep van thuis al verkocht :D, en ik hoop dan rond novembar het geld bij elkaar te hebben, want dan ben ik ook nog jarig, en een paar dagen later is het sinterklaas, handig met 2 broertjes die nog geloven haha. :D

Halters & schijven worden sowieso 50 mm, denk alleen geen 220 cm barbell maar 180 ivm ruimte..
En dan nog een incline decline flat bankje, had er een van Marcy bij helisports gezien, ik zal even een linkje zoeken..
Ja, hoeft allemaal ook niet veel te kosten. Alleen een barbell, daar zou ik voor kwaliteit kiezen. Schijven hoeven alleen maar zwaar te zijn, daar kan je goedkopp mee gaan.

En als je wat geld te kort hebt, kan je nog altijd besparen door een flat bankje te kopen ipv een verstelbare. Minder mogelijkheden, maar veel goedkoper. Dat 65 euro bankje dat op helisports staat, staat bij SB barbell, en heeft naart schijnt al 300kg gevoeld.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven