MuscleMeat

Basiclove doing Bill Star (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Clean and Jerk
5 x 25 KG
5 x 27.5 KG
5 x 30 KG
5 x 32.5 KG
5 x 35 KG

Frontsquat
5 x 50
5 x 52.5
5 x 55
5 x 57.5
5 x 60

Commentaar;
Lekkere training, in C & J zit nog veel en veel meer, wil alleen blijven verhogen en niet te snel failen. Front Squat voor et eerst gedaan, was even zoeken ivm beste positie voor de barbell etc. Gaf wel voldoening deze training:D.

Nette training man, ik vind het 'n flinke frontsquat. ;)
Enneh, thuistrainen rocks. :)

Maar zorg wel (zoals FF al zei) dat je niet op belangrijke dingen bespaart, als je eenmaal alles goed aanschaft, ga je jaren plezier hebben.
 
Ja, hoeft allemaal ook niet veel te kosten. Alleen een barbell, daar zou ik voor kwaliteit kiezen. Schijven hoeven alleen maar zwaar te zijn, daar kan je goedkopp mee gaan.

En als je wat geld te kort hebt, kan je nog altijd besparen door een flat bankje te kopen ipv een verstelbare. Minder mogelijkheden, maar veel goedkoper. Dat 65 euro bankje dat op helisports staat, staat bij SB barbell, en heeft naart schijnt al 300kg gevoeld.

Maar loop ik met een flat bankje niet het risico dat bovenkant borst achter gaat lopen invergelijking met onder kant? Ik heb nu al een beetje dat de onder kant betere lijnen etc. Niet dat het nu een probleem is, maar dat zou op den duur wel een probleem kunnen worden..
 
Maar loop ik met een flat bankje niet het risico dat bovenkant borst achter gaat lopen invergelijking met onder kant? Ik heb nu al een beetje dat de onder kant betere lijnen etc. Niet dat het nu een probleem is, maar dat zou op den duur wel een probleem kunnen worden..
Je zit nu in het PL hok. Bovenkant borst is het laatste waar je aan moet denken :p

Het is natuurlijk handiger om meer mogelijkheden te hebben, maar ik bedoelde: als je moet besparen, dan beter op het bankje dan op de halterstang.
Bovendien zou je een plat bankje nog wat schuin kunnen zetten, of later een beter bankje kopen.
Zo'n basic plat bankje heb je dan ook echt voor geen geld.
 
Je zit nu in het PL hok. Bovenkant borst is het laatste waar je aan moet denken :p

Het is natuurlijk handiger om meer mogelijkheden te hebben, maar ik bedoelde: als je moet besparen, dan beter op het bankje dan op de halterstang.
Bovendien zou je een plat bankje nog wat schuin kunnen zetten, of later een beter bankje kopen.
Zo'n basic plat bankje heb je dan ook echt voor geen geld.

Hehe begrijp ik. http://www.helisports.nl/benches/Marcy-SB-681-Halterbank.html was mijn kijk op gevallen, maar ik kijk nog wel even door :D
 
Beter helemaal niet besparen? :)

Spaar gewoon door tot je goede zooi hebt, anders moet je iets twee keer gaan kopen. :D Dan loop je maar wat meer kranten, of weet ik wat je werk is. :p

Hehe ik bespan tennisrackets. Verdiend goed, als je klanten hebt. €10 in een half uur. Verder ben ik bereid een deel van mijn zakgeld aan de kant te zetten, en mijn ouders bereid om mee te betalen omdat ze nu ook al het abbonoment op de sportschool betalen. + verjaardag + sinterklaas hoef ik waarschijnlijk niet te besparen. :D
 
Hehe begrijp ik. http://www.helisports.nl/benches/Marcy-SB-681-Halterbank.html was mijn kijk op gevallen, maar ik kijk nog wel even door :D
Ow, ja, das ook geen geld natuurlijk :p
Ik was nooit overtuigd van de kwaliteit van marcy, maar sinds ik hoorde van die 300kg bij dat andere marcy bankje, twijfel ik toch :p

Wel goed dat je zelf een rack maakt, wat besparen betreft. Want dat kost toch ook al snel 500-600 euro. Een goede halterstang kan ook al van die grootte orde zijn, dus beter daar geld in steken. Tenminste, als je echt van plan bent nog lang met krachtsport bezig te zijn. Want je bent 14 :p
 
Hehe ik bespan tennisrackets. Verdiend goed, als je klanten hebt. €10 in een half uur. Verder ben ik bereid een deel van mijn zakgeld aan de kant te zetten, en mijn ouders bereid om mee te betalen omdat ze nu ook al het abbonoment op de sportschool betalen. + verjaardag + sinterklaas hoef ik waarschijnlijk niet te besparen. :D

Haha, dat hoor je niet vaak. :)
Naja, dan moet je er toch wel komen in november?
 
Als je wil gaan gewichtheffen ipv powerliften zou ik toch ook een paar bumpers kopen :p.
 
Als je wil gaan gewichtheffen ipv powerliften zou ik toch ook een paar bumpers kopen :p.

Ga ik ook doen. + 2 'speeltuin' tegels, van die rubberen. En sowieso ga ik toch niet echt gooien met mijn gewichten, ivm buren etc. :D
 
Je zit nu in het PL hok. Bovenkant borst is het laatste waar je aan moet denken :p

Het is natuurlijk handiger om meer mogelijkheden te hebben, maar ik bedoelde: als je moet besparen, dan beter op het bankje dan op de halterstang.
Bovendien zou je een plat bankje nog wat schuin kunnen zetten, of later een beter bankje kopen.
Zo'n basic plat bankje heb je dan ook echt voor geen geld.

Heb mijne gekocht van Fox vor 20 euro :D !

Trouwens basiclove, nette trainingen. Op jou leeftijd serieus trainen is alleen maar toe te juichen.
 
Heb mijne gekocht van Fox vor 20 euro :D !

Trouwens basiclove, nette trainingen. Op jou leeftijd serieus trainen is alleen maar toe te juichen.

Hehe nice. Thanks! Ik vind het echt heel erg leuk, en dat vind ik eigenlijk het belangrijkst. Ook met voeding heb ik helemaal geen problemen!

OT: Iemand nog intresse in old skool dumbbells?
2 x 5 KG
2 x 3 KG
2 x 2 KG
 
Hehe nice. Thanks! Ik vind het echt heel erg leuk, en dat vind ik eigenlijk het belangrijkst. Ook met voeding heb ik helemaal geen problemen!

OT: Iemand nog intresse in old skool dumbbells?
2 x 5 KG
2 x 3 KG
2 x 2 KG
Wat maakt ze old school?
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven