Fitness Seller

Becoming a beast by bulking and HST (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Eigenwijsheid siert normaliter de mens. Wie klakkeloos alles aanneemt schopt het nooit ver.

Owja, en dat weet jij natuurlijk omdat jij al jaren in het vak zit en bergen aan ervaring hebt :roflol:
 
Wordt er nog getrained?
 
Morgen weer.
 
Ksst.
 
Op naar de 17kg:D
 
Btw Snipe, je woont in Almeblow? Dat is dicht bij de mooiste stad ter wereld!
 
Let me guess, Enschedeeej?

On: Vandaag 17, heb er zin in.
 
Ben jij nou echt zo dom?

Het is gewoon geweldig om te zien hoe MichealSkeletje (die zelf niet eens meer traint) en een 16-jarig kereltje een jongetje van 14 gewoon alsmaar de grond in blijven stampen.

Sniper is wat eigenwijs inderdaad, maar ik ga er geen commentaar meer op geven.

@ Snipe: Uiteraard!:D
 
Kg waarschijnlijk.

Dacht training 17 oid.

Sniper, vind je het zelf niet vreemd dat je alle oefeningen doet met hetzelfde gewicht?
Ik bedoel, dat zie je toch niemand anders doen? Laat staan oefeningen als deadlifts en curls, is gewoon belachelijk :)
 
Laatst bewerkt:
Dacht training 17 oid.

Sniper, vind je het zelf niet vreemd dat je alle oefeningen doet met hetzelfde gewicht?
Ik bedoel, dat zie je toch niemand anders doen? Laat staan oefeningen als deadlifts en curls, is gewoon belachelijk :)

Don't get the discussion started. :o
 
Ik merk al dat de BB curls op 10 reps aardig zwaarder beginnen te worden, spoedig zal dit ook wel stop gaan staan qua verhoging. De rest gaat easypeasy en zal nog wel verhoogd blijven worden.
Goed, de training van net:

Squat 3x10x17kg
Walking lunges 3x10x10kg

Bench Press 3x10x17kg

Deadlift 3x10x17kg

BB Curls 3x10x17kg

MP 3x10x17kg

Tricep Dips 3x10xBW

Sit-ups 3x10

Com: Ging wel lekker, alles flink verzuurd.. Prima pomp. Tevreden...
 
Waar moet er dan over gediscussieerd worden? Het is gewoon stom, zo simpel als dat. Maargoed, whatever floats his boat;)

Random bezoeker Snipers log:

Snipe, waarom verhoog je niet?
Waarom zijn alle gewichten hetzelfde?
Waarom curl je net zoveel als je DL?
Etc..

Sniper:

Geen andere mogelijkheid / zin / motivatie / whatever om het te doen zoals iedereen aanraad.


Je hebt gelijk, niet echt een discussie, maar wel een standaar dialoog.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven