AndroidHealthClinic

Becoming a beast by bulking and HST (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Random bezoeker Snipers log:

Snipe, waarom verhoog je niet?
Waarom zijn alle gewichten hetzelfde?
Waarom curl je net zoveel als je DL?
Etc..

Sniper:

Geen andere mogelijkheid / zin / motivatie / whatever om het te doen zoals iedereen aanraad.


Je hebt gelijk, niet echt een discussie, maar wel een standaar dialoog.

Hoho Beste Avenge, niet generaliseren nu. Motivatie is torenhoog.
 
Hoho Beste Avenge, niet generaliseren nu. Motivatie is torenhoog.

:roflol:

Volgens mij is generaliseren niet het goede woord, maar okay, ik snap wat je bedoeld. ;)

Dan zal ik het zo zeggen..
Jammer dat je motivatie niet gelijk staat, of kan staan (door het gewichten / trainingsfaciliteiten tekort), met je geleverde effort tijdens een training.
 
Het is jammer dat motivatie niet geleverd kan worden in de vorm van ijzer.
 
Lekkere training, die ik zelf als superset zou gaan doen als ik jou was.:)
 
Thanks Dumba, I'll keep it as it is now voor nu.
 
Erg mooie training, techniek zit er zo te zien goed in, nu komt het gewicht er lekker bij! Beast! :D
 
Thanks Yosh :D
 
Erg mooie training, techniek zit er zo te zien goed in, nu komt het gewicht er lekker bij! Beast! :D

:roflol:

Nu zijn BW nog. Jij bent alleszins al lekker bezig aan je sign te zien. :thumbs: Je bf % is wel lager dan 15% hoor.
 
Erg mooie training, techniek zit er zo te zien goed in, nu komt het gewicht er lekker bij! Beast! :D

Hoe weet jij dat zijn techniek goed is?

Laatste deadlift filmpje die ik gezien heb van sniper was belachelijk slecht wat betreft techniek.

Wat zijn nu je plannen sniper? Ga je nog naar een gym of koop je een goede set voor thuis?
 
Hoe weet jij dat zijn techniek goed is?

Laatste deadlift filmpje die ik gezien heb van sniper was belachelijk slecht wat betreft techniek.

Wat zijn nu je plannen sniper? Ga je nog naar een gym of koop je een goede set voor thuis?

Dat beslist hij over een tijdje.

Komt straks wel.
 
Waarom zijn de curls zwaarder dan de lunges ???
 
Snipe pas je sign even aan :D.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven