XXL Nutrition

Hoe krijg ik de laatste 4 blokjes zichtbaar? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

alixoft

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
20 mrt 2009
Berichten
112
Waardering
0
hmm
 
Laatst bewerkt:
hmm
 
Laatst bewerkt:
Maak 'es een foto, als het echt 7% is moet je toch wel strepen beginnen te zien op je andere spiergroepen.
 
Gast, een 10-pack :rolleyes: waar heb je het in hemelsnaam over?

Zo droog als maar kan... ik zie nog altijd maar een 6-pack hoor:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
waarom ben je zo fanatiek bezig met "blokjes" tellen en 4x per week buik trainen , slaat op niets
 
Dat is genetisch bepaald... Bij sommige is het wel zichtbaar en bij andere niet.
 
Dat is genetisch bepaald... Bij sommige is het wel zichtbaar en bij andere niet.

Klopt, maar die kans is wel heel klein. Als ie daadwerkelijk al op 7% staat, zou ie 't al moeten merken.
 
en dan een xxs grafkist voor mezelf halen zeker.
Even serieus, je hebt geen idee?

jij wel?
je buik tig keer trainen tot je erbij neervalt gaat niks doen om je blokjes zichtbaarder te maken.

er zijn 2 opties:

je moet idd nog lager in bf gaan want waarschijnlijk sta je toch wat hoger dan je dacht, of je hoort bij de groep waarbij t genetisch wat minder zichtbaar is waardoor je alsnog nog verder in bf moet droppen om t duidelijker te maken.

maar wat ik niet snap waarom je zo op je sixpack focussed bij jouw stats ipv algeheel meer massa aan te zetten.
 
hmm
 
Laatst bewerkt:
sommige hebben maar 4 blokjes... er zijn gewoon geen blokje nummer 5 en 6 .... (laat staat 7 en 8)

life sucks.
 
hmm
 
Laatst bewerkt:
ik denk dat 6 bij mij ook het limiet is dan. als ik zo de reacties mag geloven.

Voel maar met je vingers... als je ze niet kunt voelen zitten ze er ook niet.

Kun je ze wel voelen dan moet je lager in vetpercentage om ze te kunnen zien (dat en dikkere buikspieren kweken)

Of liposculptuur
[Link niet meer beschikbaar]
 
Wat ook helpt ipv lager in vetpercentage te gaan staan is gewoon meer massa op je hele lijf zetten.
 
hmm
 
Laatst bewerkt:
Al die "blokjes" threads worden een beetje vermoeiend. Altijd dezelfde onzinnige vragen en altijd dezelfde antwoorden. Ergste is nog dat het meestal gasten zijn die nog nooit een squat of een deadlift hebben gedaan en dus geen enkele massa hebben maar wel helemaal geobsedeerd over hun buik. Van alle topics die laatste 2 maanden zijn gestart is misschien een kwart daarvan over blokjes? zzzzzzz

+ban voor iedereen die een ab topic begint imo
 
een six pack hertog jan doet ook wonderen
 
Back
Naar boven