MuscleMeat

Help! Laptop terug naar fabrieksinstellingen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

marjolein46

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
9 nov 2007
Berichten
4.488
Waardering
67
Lengte
1m73
Hoi

Ik heb mijn laptop zojuist verkocht, en nu wil ik de laptop terugzetten naar de fabrieksinstellingen. Alleen vind ik nergens de optie. f11, f8,f10 geprobeerd maar helaas niet de optie kunnen vinden.

Het is een Acer Emachines E520. Wie o wie kan mij hierbij helpen.

Uiteraard karma!
 
vaak zit er een restore cd'tje bij ? probeer die is...

je gaat neem ik aan nu voor een degelijk merk?
 
Maak eerst een back up van de bestanden die je gemaakt hebt, want je bent alles kwijt.(mocht je dit niet weten)
Bel vervolgens gewoon even met Acer zelf, zij weten immers precies over hun eigen producten hoe ze te recoveren!

Acer;0900-2020767
 
Er zit nooit een dvd meer bij je wordt tegenwoordig geacht die zelf te maken, en indd ga volgende keer voor een A merk. E Machines is een budget merk van een budget merk.. :-)
 
vaak zit er een restore cd'tje bij ? probeer die is...

je gaat neem ik aan nu voor een degelijk merk?

Nee, zit dus geen cdtje bij, de optie moet op de laptop zelf zitten.

Ja, ik wil een andere, betere, fijnere laptop. Dit weekend even langs Dixons :D

Misschien neem ik wel zo'n kleintje van MAC.
 
Er zit nooit een dvd meer bij je wordt tegenwoordig geacht die zelf te maken, en indd ga volgende keer voor een A merk. E Machines is een budget merk van een budget merk.. :-)


True, maar op dat moment kon ik het me niet veroorloven. Inmiddels wel :)
 
Marjolein als ik je een tip mag geven,,,,ga naar Dynabyte ipv Dixons. Weet niet waar je woont maar in elke grote stad zit er wel 1.
 
Tijdens het opstarten alt-f10 indrukken? Dus nog voordat je "windows" ziet staan.
 
Marjolein als ik je een tip mag geven,,,,ga naar Dynabyte ipv Dixons. Weet niet waar je woont maar in elke grote stad zit er wel 1.

Owja, dat is idd een beter idee. Ik woon in Breda, er zit hier in de buurt een Dynabyte.

Thanks!! Ben niet zo geweldig met computers e.d dus bedankt voor alle tips.
 
Tijdens het opstarten alt-f10 indrukken? Dus nog voordat je "windows" ziet staan.


Ik ga het eens even proberen.

EDIT:

Ok. HELP!?

Ik kom nu in een of andere vaag, raar grijs met blauw scherm.

opties:

Boot option menu:

1. IDE 0: HITACHI hoopgetallen erachter
2. IDE 1 Slimtype dvd a ds8a2s
3. network boot, realtek boot agent


:scratch:
 
Je kan ook gewoon een bootcd a la hirens, bartPE erin doen :) en dan je disk een low format geven :) gegarandeerd zijn je gegevens pleite.

Ik zou gewoon ff de aanbiedingen van office center in de gaten houden. Koop daar een HP zakelijke laptop(dus geen pavilion) of ga voor een mac.
 
Je kan ook gewoon een bootcd a la hirens, bartPE erin doen :) en dan je disk een low format geven :) gegarandeerd zijn je gegevens pleite.

Ik zou gewoon ff de aanbiedingen van office center in de gaten houden. Koop daar een HP zakelijke laptop(dus geen pavilion) of ga voor een mac.

lijkt het erop alsof ik weet wat dit is? :p
 
lijkt het erop alsof ik weet wat dit is? :p

google is ook jouw vriend ;) maar ik neem wel aan dat je bekent bent met nero :) Als je die Hirens download en vervolgens brand(image *.iso) en daarmee opstart.

maar mss gaat dit te ver:rolleyes:
 
google is ook jouw vriend ;) maar ik neem wel aan dat je bekent bent met nero :) Als je die Hirens download en vervolgens brand(image *.iso) en daarmee opstart.

maar mss gaat dit te ver:rolleyes:


ja, dit lukt wel hoor, was ook maar een grapje ;)
 
Ik ga het eens even proberen.

EDIT:

Ok. HELP!?

Ik kom nu in een of andere vaag, raar grijs met blauw scherm.

opties:

Boot option menu:

1. IDE 0: HITACHI hoopgetallen erachter
2. IDE 1 Slimtype dvd a ds8a2s
3. network boot, realtek boot agent


:scratch:

Dit zijn dus keuze opties die je krijgt nadat je alt-f10 heb ingetoetst? Ik denk niet dat dit is wat je zoekt, maar dat je hier simpelweg kan kiezen vanaf welk medium je opstart, je harde schijf of je dvd speler en wat de 3de inhoud, denk dat het opnieuw opstarten over een netwerk is
 
Ik wil ongeveer 700 maximaal 800 euro uitgeven aan een nieuwe. Ik neem aan dat daar wel iets goeds voor te krijgen is?
 
Dit zijn dus keuze opties die je krijgt nadat je alt-f10 heb ingetoetst? Ik denk niet dat dit is wat je zoekt, maar dat je hier simpelweg kan kiezen vanaf welk medium je opstart, je harde schijf of je dvd speler en wat de 3de inhoud, denk dat het opnieuw opstarten over een netwerk is


Nee, daar krijg ik het ook niet mee voor elkaar.
 
Ik wil ongeveer 700 maximaal 800 euro uitgeven aan een nieuwe. Ik neem aan dat daar wel iets goeds voor te krijgen is?

Zeker wel, alleen niet de MacBook waar je het over had...
 
Back
Naar boven