Fitness Seller

How to bench by Dave Tate (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

dave tate

ik bench altijd met 1 adem ,ik doe dit al zeker 10jaar .dit kan je teruvinden
in de trainingsartikels van dave tate op elite fitness of bij westside barbel.


mijn stats sq 312,5
bnch 220
dl 282,5
lg 82,5

ik train al 14 jaar volgens de systemen van westside barbel.
 
Je wilt wat woorden van authoriteit? Niet doen. Serieus.

Je moet niet bewust uitademen terwijl je pusht. Hou je adem in zowel naar beneden als naar boven en als je lichaam druk kwijt wilt dan gebeurd dat automatisch in de vorm van de neiging om te schreeuwen/kreunen whatever.

Dat is hoe het lichaam zijn spanning behoudt. Dat is de beste manier. Wat wil je nog meer weten?

Rippetoe is geen autoriteit?
Luister je anders verdomd veel en goed naar.
 
Rippetoe is geen autoriteit?
Luister je anders verdomd veel en goed naar.

Maar dat komt niet omdat hij het zegt, maar dat komt omdat zijn verhaal gebackupped is met logica/science/logica/kennis/science/logica.
 
Maar dat komt niet omdat hij het zegt, maar dat komt omdat zijn verhaal gebackupped is met logica/science/logica/kennis/science/logica.

Je bent je ook bewust van de doelgroep waar hij zich op richt? Hij adviseert absolute beginners, coaches van beginners en fitnessers. Geen powerlifters of gasten die bewust trainen voor een zo hoog mogelijk 1rm en zeker geen "autoriteiten". Laat dat nu precies zijn waar dit topic over gaat.
 
Emile waarom kom ik in elk topic dat slappe geouwehoer van je tegen :(
 
Emile waarom kom ik in elk topic dat slappe geouwehoer van je tegen :(

Zat net hetzelfde te denken.

Inademen terwijl je naar beneden gaat (squat/bench) zorgt voor meer druk/spanning als een springveer. Omhoog zachtjes tussen de lippen door de lucht er uit persen en op de sticky points wat meer lucht laten ontsnappen. 3 reps lang adem inhouden is ****ing vermoeiend en maakt de rom ook onnodig moeilijker.