Fitness Seller

Layne Norton: Natural of Bullshit? (1 bezoeker)

Layne Norton: Is hij naturel, of niet?

  • Ja

    Stemmen: 166 58,7%
  • Nee

    Stemmen: 117 41,3%

  • Totaal stemmers
    283

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
iemand trouwens een foto van die gmen?

http://forum.dutchbodybuilding.com/f16/poseren-15-2-g-200321/

Dit zijn vrij recente. ;) Vond niet zo snel wedstrijdpics maar die staan ook wel ergens als je even zoekt.



OT : Ik ben het eens met degenen die zeggen dat velen onderschatten wat er natural bereikbaar is met 100% dedication. Als je ziet wat de gemiddelde oetlul met goeie genen aan spiermassa kan hebben zonder trainen of snel kan gainen zonder noemswaardig aangepaste voeding etc. vind ik het niet verwonderlijk dat er uitzonderingen bestaan zoals Norton en Gijs die geobsedeerd door de sport zover kunnen geraken.
 
Laatst bewerkt:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f16/poseren-15-2-g-200321/

Dit zijn vrij recente. ;)



OT : Ik ben het eens met degenen die zeggen dat velen onderschatten wat er natural bereikbaar is met 100% dedication. Als je ziet wat de gemiddelde oetlul met goeie genen aan spiermassa kan hebben zonder trainen of snel dan gainen zonder noemswaardig aangepaste voeding etc. vind ik het niet verwonderlijk dat er uitzonderingen bestaan zoals Norton en Gijs die geobsedeerd door de sport zover kunnen geraken.

Idd . Ik heb dik 25 kg spiermassa gegained op twee jaar en geloof me mijn omstandigheden zijn verre van optimaal . Dus ik kan best geloven dat er gasten zijn die ervoor leven en perfect uitgekiende eetschema's hebben en genoeg rust krijgen met als gevolg mooie resultaten .
 
Als je gelooft dat Layne echt natural is, moet je ook geloven dat Jim Cordova natural is, want Layne beweert met klem dat Jim natural is in zijn videoreeks en op de Amerikaanse fora.
http://www.jimcordova.com/gallery/

Tja, zo gaat dat in de natural federaties. Om nog maar niet van Musclemania te spreken. Eén grote illusie.
[Link niet meer beschikbaar]
 
die gmen is de allerlinkse toch
 
Als je gelooft dat Layne echt natural is, moet je ook geloven dat Jim Cordova natural is, want Layne beweert met klem dat Jim natural is in zijn videoreeks in op de Amerikaanse fora.
http://www.jimcordova.com/gallery/

Tja, zo gaat dat in de natural federaties. Om nog maar niet van Musclemania te spreken. Eén grote illusie.
[Link niet meer beschikbaar]

Tja... Dat komt dan van jou Mister10. Wat wil je ons zeggen? ;)

Die Cordova lijkt me ook wat teveel van het goeie (al heel ie erg kleine kuiten in verhouding :o) maar dan nog :

- Omdat Layne het beweert is het zo?
- Wat verstaan zij elk onder natural? Is dat volledige onthouding of kunnen pro-hormonen nog? Of kan je natural beschouwd worden als je ten vroegste een half jaar voor de wedstrijd nog on was? Iedereen heeft daar andere opvattingen over.
- Professionele fotoshoots geven net dat tikkeltje meer in combinatie met olie, pomp in de spieren, ... .

Dus uiteindelijk valt het erg moeilijk te zeggen.


Je wordt alleszins niet buff van hier te zitten tot half 4 's nachts, that is for sure... :(

die gmen is de allerlinkse toch

Jup.
 
Tja... Dat komt dan van jou Mister10. Wat wil je ons zeggen?

Dat je toch wel bijzonder naief moet zijn om te geloven dat die deelnemers, en vooral dan de zwaargewicht kampioenen, in de natural bodybuilding wedstrijden allemaal dopingvrij zijn.

Als je een paar insiders kent die aan dergelijke wedstrijden deelnemen dan krijg je toch al snel een ander beeld ervan.
 
Jim Cordova naturel...wie dat gelooft is dus echt niet goed bij zn hoofd. Check die foto's dan. Ik durf van mezelf best te zeggen dat ik behoorlijk goede genen heb (zoals meerdere op dit forum)...maar zelfs met jaren gebruik van AS en weet ik veel wat nog meer is het enorm moeilijk om er ooit zo te gaan uitzien (ALS dat al zou gebeuren). Alleen dat zegt al genoeg...die jongens zijn niet naturel, die zijn alleen clean op de momenten dat ze getest worden. De rest van de tijd gebruiken ze gewoon van alles en nog meer.
 
Dat je toch wel bijzonder naief moet zijn om te geloven dat die deelnemers, en vooral dan de zwaargewicht kampioenen, in de natural bodybuilding wedstrijden allemaal dopingvrij zijn.

Uiteraard. De meesten zijn dat gewoon niet.

Met die "wat wil je ons zeggen?" doelde ik eerder op het feit dat je zelf een extreem buffe natural bent dus dan creëer je ergens zelf twijfels omtrent je eigen naturalstatus. ;)
 
Ik geloof eigenlijk wel dat het mogelijk moet zijn om als natural deze fysieken te halen, alleen geloof ik niet dat de genoemde heren in dit topic natural zijn (buiten dan Mister10). Als je wedstrijden gaat doen en je weet hoe je controles 100% veilig kan omzeilen, dan is de verleiding zóóó groot om iets te gebruiken. En als je weet dat je tegenstanders het doen, dan moet je bijna gek zijn om het niet zelf te doen.
 
Ik geloof eigenlijk wel dat het mogelijk moet zijn om als natural deze fysieken te halen

Iemand baseert de naturel haalbare grens op wat die zelf in zich heeft qua potentie en wat die qua groei zelf doormaakt. Nu heb ik zelf zèèr ruime marges over wat naturel haalbaar is, maar dit vind ik echt te ver gaan...

Dus als jij dit stelt...

Waarom geen foto's van jou? Het is namelijk heel erg makkelijk praten weer, maar kennelijk ben je zo zeker van je zaak niet als we om open kaart vragen.
 
Ik heb in BB zelf één jaar echt het maximale gedaan qua voeding/training/rust en dan merk je gewoon dat je echt heel veel uit naturel trainen kan halen. Zelfs meer dan iemand die op AAS zit maar minder doet op vlak van training en voeding (er vanuit gaande dat beiden dezelfde aanleg hebben). Dus ik heb inderdaad het idee dat er echt heel veel mogelijk is als naturel (op voorwaarde dat je een beetje redelijke aanleg hebt).

Maar zoals ik zei: ik geloof niet dat dat hier het geval is.
 
Ik heb in BB zelf één jaar echt het maximale gedaan qua voeding/training/rust en dan merk je gewoon dat je echt heel veel uit naturel trainen kan halen. Zelfs meer dan iemand die op AAS zit maar minder doet op vlak van training en voeding (er vanuit gaande dat beiden dezelfde aanleg hebben). Dus ik heb inderdaad het idee dat er echt heel veel mogelijk is als naturel (op voorwaarde dat je een beetje redelijke aanleg hebt).

Maar zoals ik zei: ik geloof niet dat dat hier het geval is.

Je gebruikt je eigen ondervinding als maatstaf, zoals ik dat ook doe en is ook logisch, en hier zeg je:

Big_T zei:
Ik geloof eigenlijk wel dat het mogelijk moet zijn om als natural deze fysieken te halen, alleen geloof ik niet dat de genoemde heren in dit topic natural zijn

Kortom, laat eens zien waar je staat, aangezien het geloof inherent verbonden is met waar iemand fysiek staat.
 
Maar ik denk sowieso niet dat mijn aanleg meer is dan het gemiddelde. Er zijn maw genoeg mensen met een veel betere aanleg waardoor ik niet de indruk heb mij te laten leiden door eigen mogelijkheden.
 
Hier kom je er dus al deels op terug.

Ik weet zelf ook heel goed wat het is om van Maandag tot Zondag alles clean te doen, keihard te trainen en te rusten jaar in jaar uit. Eigenlijk als een autistische freak leven voor de sport. En ja, ik ben nu ook groot en droog, maar het is nog steeds een masaal gat naar dit soort fysieken toe.

Natuurlijk heb je a-symmetrische naturel monsters als Mister 10 en Hans Kroon die met hun vochtige schouders en armen op dat niveau zitten alshet op die spiergroepen aankomt, maar 1 fysiek dat uit 1 geheel zo massief en kurkdroog is opgebouwd als die Jim foto's is IMO onhaalbaar zonder roids.
 
Jim Cordova naturel...wie dat gelooft is dus echt niet goed bij zn hoofd. Check die foto's dan. Ik durf van mezelf best te zeggen dat ik behoorlijk goede genen heb (zoals meerdere op dit forum)...maar zelfs met jaren gebruik van AS en weet ik veel wat nog meer is het enorm moeilijk om er ooit zo te gaan uitzien (ALS dat al zou gebeuren).
+1. Check die kwaliteit van die gast.
 
Ik snap niet dat mensen kunnen zeggen 'kan zeker wel natural' . Ten eerste hoe kan je dat zeggen als je het zelf niet geprobeerd hebt. Niemand heeft ooit bewezen dat zulk fysiek natural kan. Ik kan je zeggen dat die fysiek niet naturel te halen is (althans niet op zijn leeftijd, misschien na 30 jaar bodybuilding).

Dat hij getest wordt op wedstrijden bewijst niets, AAS kan dan al lang uitgewerkt zijn, er is tijd zat in off season om te cheaten. En als het met AAS niet gebeurd dan wel met pro hormonen, en dan zien ze zichzelf nog als naturel, jaja.

Mensen die geloven in professional naturel BB zijn wel erg naïef... Een 100% nee dus.

Je standpunten veranderen wel snel BigT...in bovenstaande post is volgens jou Layne zn fysiek al niet naturel te halen, en in je laatste posts in dit topic is zelfs het lichaam van Jim Cordova naturel te halen (wat natuurlijk ronduit belachelijk is maargoed). Ik kan je met niet 100%, maar 200% zekerheid zeggen dat een lichaam zoals die Jim heeft naturel niet te halen is voor helemaal NIEMAND op deze aardbol. Layne zn fysiek zou nog wel kunnen zonder AS, maar tegenover die Jim stelt Layne dan ook weer totaal niks voor.
 
Standpunt is niet veranderd. Maar je moet wel begrijpend lezen. In de eerste post staat duidelijk dat het kan op een bepaalde leeftijd, alleen zoals ook in de latere reactie staat er: niet in dit geval. Maw. je moet zo lang trainen als een 3XL ed om het te halen. In dat geval is het best mogelijk.
 
Ik ben het met Big t eens de meeste die hier beweren dat het totaal niet haalbaar is zitten zelf aan de aas en halen dat fysiek niet eens. Maar rekening houdend met het feit dat deze sporters voor het bb leven en personal trainens en voedingsadviseurs en weet ik veel wat tot hun beschikking hebben. Wil niet zeggen dat die 2 naturals zijn, zoals eerder genoemd iedereen verstaat wat anders onder natural. Maar ik weet zeker dat die fysieke vooral die van layne maar dan niet zo droog wel haalbaar is voor iemand die voor bb leeft. Niet te vergeten dat foto s bewerkt kunnen worden en net voor de wedstrijde eve de pomp erin wordt geknald met een mooi tintje en licht effecte alles toch groter lijkt dan dat het is. Natural is er veel mogelijk (mister10 gmen) veel beter fysiek dan 99 van de 100 aas gebruikers op dit forum. Mensen grijpen in mijn ogen te snel naar aas.
 
Nice. Topic blijft het goed doen.

Verbaast mij dat veel mensen nog geloven dat hij 'naturel' is.
 
Nice. Topic blijft het goed doen.

Verbaast mij dat veel mensen nog geloven dat hij 'naturel' is.

Natural heeft voor iedereen een andere betekenis gast;), maar snap niet waarom mensen zich hier zo druk om maken. Ga gewoon lekker trainen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven