Fitness Seller

Bezoekers in dit topic

^ Je bent ook een beetje raar éh..? ;)
Met stenen lopen sjouwen zonder enig doel eigenlijk...
Al die ellende waar je jezelf aan bloot steld, en waarom..? :rolleyes:
Helemaal alleen in dat vochtige schuurtje van je... :D
:jk:
Keep it up brother! :thumb:
Buffelen met je donder! :D

:roflol: :roflol: :roflol:

Thanks man! :D

Goed gebulkt!

Thanks! Kon ondertussen wel wat meer massa opzitten maar de bedoeling is nu om het BF toch maar wat meer onder controle te houden in de bulk, vorig jaar op dit gewicht begon het de spuigaten uit te lopen :D
 
Squat

60-5
80-5
95-3
110-5
117-5
122-8

Frontsquat

100-2
100-2
100-2
100-2
100-2

Barbell lunges uit stand

60-8 (=> R 8 + L 8)
60-8
60-8

Hanging leg raise

50 reps totaal
 
Die hanging leg raises doe ik je niet na man! :thumb:
 
Die 2e foto is echt superbruut man!

Je quads zijn wel apart. Bovenste gedeelte is dik, maar net boven je knieën weer wat minder. Of ligt dat aan het aanspannen? Dikke kuiten wel!

Beetje late reactie, maar... inderdaad, coole foto!! Ziet er goed uit!
 
Ben je nu ook met 5/3/1 begonnen?
 
Die hanging leg raises doe ik je niet na man! :thumb:

Thanks! ik wist ook niet dat ik het kon :D

De eerste 10 a 15 reps gingen best easy, de rest werd aardig bikkelen met een paar doubles en singles op't einde

Beetje late reactie, maar... inderdaad, coole foto!! Ziet er goed uit!

Thanks! ^^

Ben je nu ook met 5/3/1 begonnen?

Yep, ik ga het een kans geven.
Ik heb bench, squat en pushpress in het programma gegooid, deadlift niet omdat ik zondag weer naar SB barbell ga en pretty sure ben dat daar ook weer gelift gaat worden

Strongman blijft er natuurlijk ook wel inzitten :D
 
Pushpress

30-12
50-5
60-5
75-5
80-5
85-9

Military press

50-10
50-10
50-8
50-9
50-10

Pullups

12
8
8
8
8

Chins

6
6
6
6
6
6
6
6
 
Nette workout, maar what the deal met dat 5/3/1 dat opeens veel gedaan wordt? Zijn er zoveel goede ervaringen?
 
Het is gewoon een degelijk en simpel programma. Dat het door Jim Wendler wat populair is gemaakt zal er ook wel veel mee te maken hebben.
 
Is ook eens wat anders dan de meeste PL-schema's. 1 max set op de eerste oefening (vaak ook hoger in reps dan normaal) en voor de rest BB Assistance.
 
nette chins en pull up's :thumb:
 
Nette workout, maar what the deal met dat 5/3/1 dat opeens veel gedaan wordt? Zijn er zoveel goede ervaringen?

Achja, ik was al een hele poos aan't denken om het wat rustiger aan te doen, altijd 2u durende trainingen filled with overload en trainen tot faillure, maar wist niet precies hoe ik het moest aanpakken
Na een paar keer het E-book gelezen te hebben had ik zoiets van hmmm, dat is misschien net wat ik nu even nodig heb
Op de amerikaanse boards toch al veel goeds over gelzen, heb er wel een goed oog in :)

Het is gewoon een degelijk en simpel programma. Dat het door Jim Wendler wat populair is gemaakt zal er ook wel veel mee te maken hebben.

True :D

Is ook eens wat anders dan de meeste PL-schema's. 1 max set op de eerste oefening (vaak ook hoger in reps dan normaal) en voor de rest BB Assistance.

Is eens een goede verademing

nette chins en pull up's :thumb:

Thanks!
 
Achja, ik was al een hele poos aan't denken om het wat rustiger aan te doen, altijd 2u durende trainingen filled with overload en trainen tot faillure, maar wist niet precies hoe ik het moest aanpakken
Na een paar keer het E-book gelezen te hebben had ik zoiets van hmmm, dat is misschien net wat ik nu even nodig heb
Op de amerikaanse boards toch al veel goeds over gelzen, heb er wel een goed oog in :)

cool, is dat e-book ergens te downloaden?
 
9x85 pushpress is very kinky, ook flink rugvolume man
 
@SB barbell

Hyperextensions

BW 3x15 reps

Deadlift

60-8
100-6
140-3
180-3
200-2
220-1
230-1 PR techniek needs a wholatta work

Walking safetybar squats => squats

3 passen lopen, squat, 3 passen, squat... op't einde 10 squats => 2 runs

Bij de eerste run blijkbaar mn nek verrekt ofzo, werd effe zwart voor mn ogen en meteen hoofdpijn zoals ik nog nooit hoofdpijn gehad heb, effe moeten zitten, ging me echt niet meer. Toch nog 1 run gelopen maar hoofdpijn was té erg, einde training, jammer.
Nu nog steeds wat hoofdpijn, seffes hopelijk eruit tijdens het zwemmen
 
congrats met deadlift PR! stevig.

Nog altijd good stuff.
 
Back
Naar boven