XXL Nutrition

Whey Delicious - Coconut & Cappuccino - XXL Nutrition (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


[IMGREV]
Whey_Delicious_Coconut_Cappuccino_XXL-Nutrition.jpg
[/IMGREV]
  • Soort supplement: Whey eiwitten
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? XXL Nutrition Whey Delicious is een absolute smaak sensatie. Whey Delicious heeft een zachte smaak is niet te zoet en is zowel met melk als met water overheerlijk. Hoewel de smaak zeer belangrijk is geweest bij de ontwikkeling van Whey Delicious hebben we absoluut geen concessies gedaan aan de voedingswaarde van de whey. Door het toevoegen van een hoog percentage whey isolaat heeft Whey Delicious een laag vet- en een hoog eiwitgehalte. De meeste goed smakende whey proteines hebben een veel lager eiwitgehalte en bevatten aanzienlijk meer koolhydraten en vetten, denk bijvoorbeeld aan syntha-6 van BSN. Met Whey Delicious kan je jezelf verwennen zonder schuldgevoel sterker nog je voed je lichaam met zeer zuivere eiwitten.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? een week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? uitstekend
  • Welke dosis heb je gebruikt? 40 gram per shake
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.xxlnutrition.nl/whey-delicious/xxl-nutrition
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? snelle gratis levering en eenshirtje
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 86.50 euro voor 5 kilo
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? zekers te weten voortreffelijke smaak

Mijn review:

ik gebruik deze nu sinds een paar dagen en de smaak is dus echt top....ik heb de kokos en de capucino en die smaken beiden zeer goed en nu eens proberen of die twee samen bountysmaak geven.De volgende keer eens de andere smaken proberen.Er zitten wel iets meer koolhydraten en iets meer vet in als in gewone whey maar dat lijkt me dat dat komt door de vollere smaak,ik meng altijd in een shakebeker met water en hij mengt goed en de smaak is met water ook fantastisch. Een klein minpuntje ik had het liever in een emmer gehad zoals de gewone whey dat vind ik makkelijker.:D


Mijn conclusie over dit product is dat het een goed en smaakvol product is qua prijs goed ligt en het eenvoudig is ;we gebruiken allemaal whey waarom dan niet een die wat beter smaakt ....
 
ik krijg van de week samples binnen van nieuwe smaken waarnaar ik op zoek ben.

lemon-lime-ananas
Aarbei-banaan
appel
vanille (al 4e sample wat ze voor me maken) wat ben ik toch weer lekker lastig voor ze hahaha

testen geblazen dus

Zijn er ook plannen voor een protein blend met deze verbeterde smaken? Ik denk dat die het ook wel goed zal doen.
 
Zijn er ook plannen voor een protein blend met deze verbeterde smaken? Ik denk dat die het ook wel goed zal doen.

misschien.. ik ga er eens over denken... het is een compleet andere lijn en geen vervanging van de huidige whey lijn. Die blijft gewoon bestaan..
 
geef hier anders nog wat goede of slechte punten ;).. voor deze whey >

[Link niet meer beschikbaar]
 
Ik heb net 1x de kokos smaak genomen. Smaakt echt super goed!

Morgen maar eens door het ontbijt proberen :)
 
Gister besteld voor 15.00 uur en inderdaad zoals men van XXL zegt heb je het de volgende dag in huis. Zojuist gearriveerd. Meteen 40 gram genomen met water en het smaakt echt fantastisch. Geur en smaak staan je dan totaal niet tegen. Mengt prima met water. Geen tot weinig klontvorming wat wel prettig wegdrinkt. Ik heb btw perzik-mango genomen :D
 
eerlijk is eerlijk, het smaakt zeer ok :) De perzik-mango deed mij terug denken aan de danoontje toetjes van vroeger
 
Is er een verschil met de whey instant, buiten de smaak dan..?
 
Dus ik kan deze gwn gebruiken ter vervanging van mijn whey instant?

ja hoor prima....

ben net bezig met samples testen voor nieuwe smaken... aardbei/banaan, appel/peer en lemon/limoen.. echt heerlijk die fruitsmaken..

maar dat duurt nog wel 2 maanden eerst moeten we verhuizen naar het grotere magazijn.
 
ja hoor prima....

ben net bezig met samples testen voor nieuwe smaken... aardbei/banaan, appel/peer en lemon/limoen.. echt heerlijk die fruitsmaken..

maar dat duurt nog wel 2 maanden eerst moeten we verhuizen naar het grotere magazijn.
Ok thx.

Mmmm..de naam van die smaken alleen al :p
 
Normaal gesproken lees ik hier alleen, maar nu moet ik toch even posten dat deze shake de lekkerste sinds tijden is :) Ik heb gister de bosvruchten binnen gekregen en ik ben aangenaam verrast.
 
Normaal gesproken lees ik hier alleen, maar nu moet ik toch even posten dat deze shake de lekkerste sinds tijden is :) Ik heb gister de bosvruchten binnen gekregen en ik ben aangenaam verrast.

perzik mango blijft mijn favoriet! ;)

mooi dat de shake je bevalt.. augustus komen er vele smaken bij.
 
Ok..ok, die komt volgende maand ;) Heb nu met kwark en halfvolle melk gebruikt en is erg lekker. Ik ben benieuwd naar de andere smaken in augustus, zal het in de gaten houden.
 
heb net de cocos binnen 1 kilo en heb een shake gemaakt en vondt de smaak tegenvallen, komt misschien door de magere melk ipv halfvolle/volle melk, maar als daar geen verschil in zit dan koop ik volgende keer crazy coconut van revolutions.
 
Rene, komt er ook nog iets van een cookies & cream (Optimum nutrition)achtig iets? Heb bosvruchten en capuccino geprobeerd en deze waren lekker! Vrijdag cocos besteld om te proberen.
 
Ik geef echt niks om een smaakje in de whey. Snap niet dat zoveel mensen dat belangrijk vinden :P
 
Ik geef echt niks om een smaakje in de whey. Snap niet dat zoveel mensen dat belangrijk vinden :P

Mja als ik mag kiezen tussen elke ochtend op te staan en zoiets te hebben van "pfft weer die vieze whey" of ik sta smorgens op met de gedachte "hmmmm nu een lekker shakeske" maakt voor mij wel een verschil :) mja dat is natuurlijk persoonlijke voorkeur.

Ook 's avonds zit ik nu lekker voor de tv men magere kwark met whey te eten, en niet gewoon in men kweek te duwen.
 
Back
Naar boven