Fitness Seller

Crack (nieuw supplement) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Alleen bij een bestelling van 45€ (ofzoiets) en meer
 
als jullie mogen kiezen crack of Super Charge van labrada
welke zou het dan worden ?
 
Ik heb vandaag zo'n pot Crack gekocht (lol rare zin)...

600gr , met een maatschepje van 22 oz... 54,99 eur


vandaag 1e x geprobeerd en ging er echt hard van (2 schepjes). Soms ging ik zelfs ietsje té hard maar men prestaties verbeterden toch, voelde een immense pump. Naja, ik ben gewend van NO Xplode te nemen dus 'k dacht es iets nieuws probere en de verkoper raadde dit aan.

Ik hou jullie op de hoogte van verdere trainingen. :)
 
Hmmm gewoon vragen bij BS dan kom je er zo achter. ik ben nu nog bezig met mijn Mega grow van XXL Nutrition en volgende week komt mijn halodrol binnen, dus ik heb nog geen haast en ik ben zelf pas 1.5 maand bezig.
 
Hoi, ik ben nieuw op dit forum. Zal zo nog een intro post maken. (is er een categorie waarin je jezelf kunt voorstellen? heb em nog niet kunnen vinden)

ONTOPIC:

Ik heb kreeg ook 2 sample packs van Crack bij een bodyenfitshop bestelling. Aan de ingrediëntenlijst te zien is het een pre-workout supplement met een allround mix erin. Ik heb hiervoor een pot NOXplode gebruikt (niet helemaal te vergelijken, maar beide wel een preworkout performance enhancer) en ik reageerde nauwelijks op NOXplode, zelfs niet na 2 volle scoops. Het feit dat er caffeïne in zat vond ik ook controversieel gezien het creatine opname kan verkleinen (en creatine neem ik post workout...) Ik verwachtte van Crack dus ook weinig, het zal wel weer de zoveelste hype zijn.

Ik overdrijf niet graag, maar op crack reageer il dus wel. Het goedje doet z'n naam eer aan. Na een half uur begon de huid te kriebelen/tintelen, m'n ogen begonnen wijder open te staan, zelfs m'n hart begon harder te kloppen ik begon harder adem te halen. Ik voelde dat ik wat moest gaan doen anders zou ik neervallen. De 40-45gram van het monster is blijkbaar de max dosering, maar dat merk je dan ook.

Ik doe al jaren aan sprint, en ben sinds 8 maanden begonnen met weightlifting. Vandaag was de 4e trainingsdag (sprint). Ik zeg het niet graag, maar sprinten voelde nog nooit zo makkelijk. Meestal sprint ik zo'n 8-12seconde op max intensiteit met 2 mins rust ertussen. Heel subjectief en niet op te meten, maar als ik waardes moet geven: het leek alsof ik bijna 10% harder ging en het 20-25% langer volhield. Normaal presteer ik 's ochtends onder gemiddeld (ben een nachtvogel), maar melkzuur opbouw was ook merkbaar kleiner waardoor ik intensiteit langer kon volhouden en de rustpauzes verkort konden worden (niet gedaan overigens).

Voor mij is Crack te duur voor structureel gebruik en het werkt zo hard dat ik bijna twijfel of het wel gezond is voor lange termijn gebruikt. Ik houd het bij creatine, druivensuiker, whey+caseine. Voor de mensen die niet of nauwelijks op NOXplode reageren en toch een pre-workout supplement willen gebruiken, ik kan Crack wel zeker aanraden. Het is het uitproberen zeker waard. Morgen is het weer duwspieren dag (chest/triceps/schouders), ik zal m'n bevindingen met die training ook posten (nog 1 monster over).

edit: Ben toch van plan twee derde van een monster te nemen morgen, 40-45gram is volgens mij echt voor de zwaardere bodybuilders (200lbs+), het is nu 2.5 uur later en het spul werkt nog steeds.
 
Laatst bewerkt:
Hoi, ik ben nieuw op dit forum. Zal zo nog een intro post maken. (is er een categorie waarin je jezelf kunt voorstellen? heb em nog niet kunnen vinden)

ONTOPIC:

Ik heb kreeg ook 2 sample packs van Crack bij een bodyenfitshop bestelling. Aan de ingrediëntenlijst te zien is het een pre-workout supplement met een allround mix erin. Ik heb hiervoor een pot NOXplode gebruikt (niet helemaal te vergelijken, maar beide wel een preworkout performance enhancer) en ik reageerde nauwelijks op NOXplode, zelfs niet na 2 volle scoops. Het feit dat er caffeïne in zat vond ik ook controversieel gezien het creatine opname kan verkleinen (en creatine neem ik post workout...) Ik verwachtte van Crack dus ook weinig, het zal wel weer de zoveelste hype zijn.

Ik overdrijf niet graag, maar op crack reageer il dus wel. Het goedje doet z'n naam eer aan. Na een half uur begon de huid te kriebelen/tintelen, m'n ogen begonnen wijder open te staan, zelfs m'n hart begon harder te kloppen ik begon harder adem te halen. Ik voelde dat ik wat moest gaan doen anders zou ik neervallen. De 40-45gram van het monster is blijkbaar de max dosering, maar dat merk je dan ook.

Ik doe al jaren aan sprint, en ben sinds 8 maanden begonnen met weightlifting. Vandaag was de 4e trainingsdag (sprint). Ik zeg het niet graag, maar sprinten voelde nog nooit zo makkelijk. Meestal sprint ik zo'n 8-12seconde op max intensiteit met 2 mins rust ertussen. Heel subjectief en niet op te meten, maar als ik waardes moet geven: het leek alsof ik bijna 10% harder ging en het 20-25% langer volhield. Normaal presteer ik 's ochtends onder gemiddeld (ben een nachtvogel), maar melkzuur opbouw was ook merkbaar kleiner waardoor ik intensiteit langer kon volhouden en de rustpauzes verkort konden worden (niet gedaan overigens).

Voor mij is Crack te duur voor structureel gebruik en het werkt zo hard dat ik bijna twijfel of het wel gezond is voor lange termijn gebruikt. Ik houd het bij creatine, druivensuiker, whey+caseine. Voor de mensen die niet of nauwelijks op NOXplode reageren en toch een pre-workout supplement willen gebruiken, ik kan Crack wel zeker aanraden. Het is het uitproberen zeker waard. Morgen is het weer duwspieren dag (chest/triceps/schouders), ik zal m'n bevindingen met die training ook posten (nog 1 monster over).

edit: Ben toch van plan twee derde van een monster te nemen morgen, 40-45gram is volgens mij echt voor de zwaardere bodybuilders (200lbs+), het is nu 2.5 uur later en het spul werkt nog steeds.

Klopt, ik denk dat de helft van zon zakje 1.5 scoop wel voldoende is.
 
Heb afgelopen vrijdag 1/3 van het sample zakje gebruikt.. Had geen zin om te sporten en dacht laat ik is wat van Crack proberen. Ik ben vrij nuchter maar zelfs na 15 gram had ik steeds meer zin om te gaan. Tijdens de training wilde ik alleen nog maar door..

Mentaal werkte het zeker. Kreeg er echter niet veel meer energie door, het lijkt denk ik alleen zo. Aankomende week is 30 gram proberen.
 
Ik heb ook een sample van dit gekregen van 3 doseringen, maar er staat op internet dat je 1 maatschep( is 1 dosering) voor de training moet nemen. Maar hoeveel is 1 maatschap?? gewoon hetzelfde als van de whey (die is 20 gram)
 
Dat sample zakje is 45 gram. Op een pot CRACK staat 1 dosering is 15-45 gram.
15 gram is dus minimaal. 45 gram is maximaal.

Als je het sampletje dus deelt door 2 is het ongeveer 20 gram.
 
Mentaal werkte het zeker. Kreeg er echter niet veel meer energie door, het lijkt denk ik alleen zo.
Precies. Het is heel subjectief. Het was echt voor mijn gevoel dat ik 10% meer kracht kon zetten en 25% langer volhield. Ik heb bijv. geen stopwatch en 2 lijnen op de weg om te meten of ik er snelheidswinst mee haal. Morgen heb ik wel gewichten, zodat vergelijken makkelijker is, alleen prestatie is van veel meer afhankelijk dan het goedje (temperatuur, tijd van de dag etc) dus vergelijken blijft moeilijk.

Het kan inderdaad dat het allemaal tussen de oren zit. Wat ik wel duidelijk merkte is dat melkzuur minder snel opbouwde of sneller werd afgevoerd. Over de rest valt tot nu toe moeilijk een uitspraak te doen. Maargoed, ben benieuwd naar morgen. Zal de helft van het monster nemen, 21gram dus. Laten we zien hoeveel we kunnen benchen :) (zit nu op een 50kg*10 als laatste set, niets bijzonders, maarja wat wil je als sprinter/verspringer en de genen van ouders die vooral veel gelopen/gefiets hebben).

Structureel gebruik van dit goedje kost in ieder geval een behoorlijke bak geld. Bij mij hebben whey (30mins van tevoren)+dextrose(net voor de training) als pre-workout supplement tot nu toe in ieder geval prima resultaten en dat voor niet al teveel duiten.
 
Laatst bewerkt:
OK nou de recensies zijn goed dus. Nou over een maandje meebeginnen dus misschien.
 
Ze hebben geen samples meer, maar de berichten van iedereen zijn veelbelovend dussss
 
Vanmiddag een 2e keer trainen met opnieuw 2 scoops... hell yeah!! :D
 
klint veelbelovend, mischien ook maar eens proberen. nox-pump is nie meer:(
 
Morgen trainen met Crack. ben benieuwd:D
 
Allemaal goeie recensies van nieuwelingen hier. Wat een faal.
 
Back
Naar boven