XXL Nutrition

Loca's Log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Edit: m'n favo (pre-fitness) jeans passen weer!
De :o maakt plaats voor een :D.

Fijn weekend allemaal!

was wel een miniminizonde!
LEkker he, dat je zelfs aan je kleding merkt dat je vooruitgaat!
Zo had ik een strakke spijkerbroek ooit gekocht met het idee die ga ik ooit heel mooi aanpassen. Nou, ik past hem wel, maar er kwam en mooi glanzend zwembandje over het randje (denk de -tjes maar weg hoor :p)
En nu begint ie steeds mooier te staan, en loopt er ook niets meer over het randje! Jeeeeeh!

Geniet van je rustdag, lekker weekend!
 
Gefeliciteerd!!!! gaaf altijd als je in kleding komt waar je vooe het begin niet meer in kwam!
 
Mooi om te horen dat het allemaal wat relaxter aanvoelt door onder andere het shruggen :)

Hola! Goedemorgen!

Netjes hoor:) je zult vandaag je schouders wel voelen burnen ;). Ik voel mijn kuiten echt nooit, hoe zwaar ik ze ook train??? Hebben jullie dit ook?

Het is echt niet zo dat ik geen reet aan het doen ben, ga altijd tot het uiterste.

Voer hem is wat lichter uit en ga hoger in reps zitten 20+ op de seated legpress.
Langzaam uitvoeren en veel 'knijpen' van de spieren. Wanneer je niet meer kan dan
gaan cheaten en de beweging wat meer 'bouncend' uitvoeren (iets meer door je knieen
buigen om je dan met kracht explosief weer naar achter te bewegen). Hoop dat je begrijpt
wat ik bedoel, dan lopen ze wel vol .. spierpijn gegarandeerd. Zal anders wel een filmpje maken.
 
Edit: m'n favo (pre-fitness) jeans passen weer!
De :o maakt plaats voor een :D.

Fijn weekend allemaal!

Jeej, altijd leuk.
Heb ook een rokje dat ik vind dat eindelijk weer mooi moet passen straks (no stretch dus geeft geen mm mee). Maar heb het nog niet aangedurfd hem te proberen :)
 
pas maar op dat die broek niet afzakt als je zo doorgaat.
Mijn broeken gaan ook wat ruimer zitten merk het ook aan de riemen die een gaatje verder dicht gaan.
 
Edit: m'n favo (pre-fitness) jeans passen weer!
De :o maakt plaats voor een :D.

Fijn weekend allemaal!

Jij ook Loca!


:cool: dat je je spijkerbroek weer past, dan weet je tenminste dat je goed bezig bent! :)


Een paar jaar terug had ik voor mijn vakantie net twee nieuwe spijkerbroeken gekocht.
Toen ik thuis kwam en ze aantrok, kon niet alleen de knoop niet dicht maar stond de rits gewoon in een grote gapende V open, ik kreeg hem niet eens tegen elkaar aan :o :( dat voelde echt waardeloos.
Het heeft toen ook een week of 6 geduurd voordat het wel lukte...
 
Kun je die kleding mooi weer aan, je brengt me op een idee ik zal eens kijken of ik nog in mn spijkershorts pas van vorig jaar, waren ook te strak voor ik hier aan begon en wou ze nog weggooien.
 
Super dat je je spijkerbroek weer past.
Nu je er over bent begonnen kan ik ook weer een spijkerbroek proberen.
Die heb ik gekocht toen ik ongeveer even zwaar was als nu.
 
Altijd leuk als je oude kleren weer past! Echt een gevoel van overwinning, heerlijk. :D
 
En nou wats kebeurd?
 
Ik ga ook eens kjken, mijn zomerkleding van de OS zullen nog niet passen denk ik, maar wie weet over 5 weekjes :)
 
Iedereen opeens geïnspireerd om ook oude kleding weer te gaan passen? :D

Vanochtend borst en triceps getraind.

Andere gym dan waar ik normaal gesproken kom, echt heerlijk getraind!

Heb het niet genoteerd, dus even uit m'n hoofd:

Flat Bench Press
10x20 10x20 10x30 10x35 10x40

Incline DB Press
4x10x10 kg

Cable Crossovers (?)
15x5 15x10 12x15 10x15

Peckdeck
15x10 15x15 15x15

Triceps superset gedaan met 4 oefeningen.
Beetje lastig om op te schrijven.
Had in ieder geval een heerlijk pomp. :)
Echt een lekkere, relaxte training.

Vanmiddag buiten spelen dus dat tel ik als cardio voor vandaag.

Fijne dag allemaal! :wave:
 
Goeie training! En een mooi dagje om buiten te spelen, ga ik zo ook doen:D
 
hmmmm nu ik dit allemaal lees zal ik er ook aan moeten geloven ..er begint er hier ook eentje dat ik weer moet gaan cardioeen ...ach ja het zonnetje schijnt weer dus ik zal er maar eens mee gaan beginnen dan...

gaat wel lekker met je loca...oja om nog even op die spiegels terug te komen ;boven het bed is ook wel iets:D:D
 
Ik pas mijn oude kleren bijna niet meer :p Krijg ook mijn nek niet meer in de boordjes van mijn overhemden :o Nog wat gefietst deze prachtige dagen Loca?
 
HEy, fijn zo'n lekkere training! Had er vanmorgen ook zo eentje!
Veel plezier met buiten spelen!
 
Haha dat was vast een fijn gevoel dat je oude jeans weer paste.
Ben ook erg benieuwd naar jouw foto's straks, vast verbluffend ;)
 
Thanks all! :)

Ik pas mijn oude kleren bijna niet meer :p Krijg ook mijn nek niet meer in de boordjes van mijn overhemden :o Nog wat gefietst deze prachtige dagen Loca?
Donderdag ga ik weer een eindje fietsen met een collega. :)
Haha dat was vast een fijn gevoel dat je oude jeans weer paste.
Ben ook erg benieuwd naar jouw foto's straks, vast verbluffend ;)

Ja heerlijk gevoel. :p

Haha, moet nog even kijken wie ik deze keer ga strikken om foto's te maken.
We hebben nog t/m zondag dus ik heb nog even. :D
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven