Fitness Seller

Miss Beachproof Linke Greetje

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Een hele goede morgen!

Nette training hoor! :cool::cool:

Als jij met dumbbells traint, noteer je dan het gewicht van 2 dumbbells of per dumbbell? :o Vraag ik mij af omdat ik nu zelf ook een schema aan het bijhouden ben en heel veel oefeningen met dumbbells train.
 
Nice PR's! Lekker bezig hoor :thumbs:


Als jij met dumbbells traint, noteer je dan het gewicht van 2 dumbbells of per dumbbell? :o Vraag ik mij af omdat ik nu zelf ook een schema aan het bijhouden ben en heel veel oefeningen met dumbbells train.

Iedereen noteert altijd het gewicht van 1 dumbbell (of iig zou dat moeten doen, want dat verwacht iedereen :) ).

Dus als ergens bijvoorbeeld staat 'db shoulder press - 10 kg', dan betekent dat:
diegene had 2 dumbbells vast van elk 10 kg.
 
Nice PR's! Lekker bezig hoor :thumbs:




Iedereen noteert altijd het gewicht van 1 dumbbell (of iig zou dat moeten doen, want dat verwacht iedereen :) ).

Dus als ergens bijvoorbeeld staat 'db shoulder press - 10 kg', dan betekent dat:
diegene had 2 dumbbells vast van elk 10 kg.

he gelukkig, snapte ik het toch goed :p

ZO :eek: Lekker getraind, Greetje! lekkeuh zwaarrrrr!
 
Zo ......
vanmiddag nog even naar de gym geweest, raar weekje was dit.
Mijn hele schema was in de war met het klussen hiero en de meiden half
Maar vandaag kon het weer lekker en er was bijna geen kop dus sjeesde van de ene kant naar de andere kant :)

Training van vandaag :


Bench press

15 x 30 Kilo
08 x 40
07 x 45
02 x 50 3e fail ?
01 x 60

Schuin bankdrukken (rotding)

12 x 20 kilo
07 x 30
07 x 35 (pr) joehoe!

Fly
3 sets x 8 reps met 12 kilo

Shoulder press (dumbbell)
3 sets x 8 reps met 16 kilo

Side raises (dumbbell)
4 sets x 8 reps met 16 kilo

Wat drinken aan de bar ;)
En verder knallen, heb nog wat in te halen en het gaat lekker dus..

Lat pull down

wide grip
8 x 45 kilo
8 x 50
8 x 60

Cable row
1 set 8 reps 45 kilo
1 set 8 reps 50
1 set 8 reps 60 (PR) **** wat zwaar die laatste

Dumbbell shrug
3 sets 8 reps met twee x 16 kilo

Goed weekend mensen!

Nette training en super 2 PR's.
Mijn pr cable row staat op ongeveer 3 keer zo weininig aangezien afgelopen week mijn eerste keer was.;)
 
als ik met dumbbells train en ik kan 40 kg tillen is dat 20kg per dumbbell
 
Side raises met 16kg per dumbbell lijkt me wel erg veel, dus dat is denk ik toch het totaal.
 
Hoe gaat het hier Greet?:)
 
Gaat goed Greetje, keep it up, al enig idee wat je in november wilt drukken tijdens je wedstrijd?
 
als ik met dumbbells train en ik kan 40 kg tillen is dat 20kg per dumbbell

Side raises met 16kg per dumbbell lijkt me wel erg veel, dus dat is denk ik toch het totaal.

Verbaas me er eerlijk gezegd een beetje over hoeveel mensen het toch blijkbaar niet vatten (kom het ook in andere topics tegen), hoe ze hun gewichten moeten neerzetten...
 
hmmm, gewichten zet ik altijd neer per db, maar dat is meer omdat ik vaak met links minder lift als met rechts, en dan kom je op zo'n raar opgeteld gewicht terecht :)
 
goed bezig no pain no gain dumbbell en barbells is goed om mee te trainen success
 
ik heb zomaar het vermoeden dat jij heerlijk van de zon aan het genieten bent...
 
Nice PR's! Lekker bezig hoor :thumbs:

Iedereen noteert altijd het gewicht van 1 dumbbell (of iig zou dat moeten doen, want dat verwacht iedereen :) ).

Dus als ergens bijvoorbeeld staat 'db shoulder press - 10 kg', dan betekent dat:
diegene had 2 dumbbells vast van elk 10 kg.

Nou :o:o dan doe ik dus toch iets verkeerd :o
Ik tel het gewicht dus op

he gelukkig, snapte ik het toch goed :p
jij snapte het dus wel goed maar ik deed het fout

ZO :eek: Lekker getraind, Greetje! lekkeuh zwaarrrrr!
Mooi niet dus ;)


Hi meis, alles lekkah ? ;)

Nette training en super 2 PR's.
Mijn pr cable row staat op ongeveer 3 keer zo weininig aangezien afgelopen week mijn eerste keer was.;)
Noteerde nooit mijn pr maar vanaf nu wel ;) en vond je die cable row fijn? wel1 van mijn favo :D

Side raises met 16kg per dumbbell lijkt me wel erg veel, dus dat is denk ik toch het totaal.
klopt;) dat gaat mij nog niet lukken met 2x 16 kilo :eek: niet zo vaak dan!;)

Hoe gaat het hier Greet?:)
ja goed sniper en jij? zal je logje weer ff checken :)

Gaat goed Greetje, keep it up, al enig idee wat je in november wilt drukken tijdens je wedstrijd?
Mijn doel is nog steeds de 100kilo maar met 80 ben ik ook tevreden :D

ik ook :o

Verbaas me er eerlijk gezegd een beetje over hoeveel mensen het toch blijkbaar niet vatten (kom het ook in andere topics tegen), hoe ze hun gewichten moeten neerzetten...
Ik zag beiden wel staan dus.. ja misschien stom van me :o

hmmm, gewichten zet ik altijd neer per db, maar dat is meer omdat ik vaak met links minder lift als met rechts, en dan kom je op zo'n raar opgeteld gewicht terecht :)
Dat heb ik niet.. pak ze even zwaar ondanks dat ik mij rechts ook wel krachtiger voel ;)

goed bezig no pain no gain dumbbell en barbells is goed om mee te trainen success
Dank Christophe! beuken rustig verder ;):hedbang:
 
Sorry ben een beetje druk hieren met de meiden... morgen zal ik jullie logjes weer allemaal gaan lezen ;)
Ik ga nu snel de zon weer in, meiden zijn aan het poedelen en ik duik er maar ff bij in denk ik hehehe

Doeiiiiiiii tot later
Greetje
 
zo toe maar greetje ;) 100kg is netjes, mijn doel voor einde dit jaar is ongeveer 110 :)
 
Sorry ben een beetje druk hieren met de meiden... morgen zal ik jullie logjes weer allemaal gaan lezen ;)
Ik ga nu snel de zon weer in, meiden zijn aan het poedelen en ik duik er maar ff bij in denk ik hehehe

Doeiiiiiiii tot later
Greetje


Geniet lekker van de zon! Heb ik ook gedaan, lekker niksen.
Lekker hoor, een zwembad(je) in je tuin.

Ik zag beiden wel staan dus.. ja misschien stom van me :o

Tuurlijk niet stom, ken beurn ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven