Fitness Seller

Angilo's Progressietopic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Impressive... Most Impressive...

goed bezig man, mooie progressie!

Zeer verstandig dat je bent gaan trainen want je zag er eerst niet uit vriend.

Dank u.

Klopt, Loo. Ik heb 4 jaar een korset moeten dragen vanwege een scoleose. Dat ding moest zo strak dat mijn maag (net) onder mijn longen zat en ik niet veel kon eten (dat zei de arts en liet hij op rontgen foto's zien, waar mijn maag nu zat). Dat ding moest ik 23 uur per dag dragen (alleen met douchen mocht 'ie af). Met vakantie had ik geen zin om 'm om te doen, dus vandaar dat je mij op die foto's zonder ziet.

Maar inderdaad ben ik blij dat ik ben gaan trainen :D En dat door een meisje! :P
 
Jij douchte wel lang hoor :p

Wel rot van die scoliose, is dat voorbij nu of gaat zoiets niet voorbij ?
 
Jij douchte wel lang hoor :p

Wel rot van die scoliose, is dat voorbij nu of gaat zoiets niet voorbij ?

Haha. Ik zat eerst te denken, WTF, hoe wist jij dat ik zo lang douchte vanmorgen! Pas toen ik vond dat je in Belgie woonde dacht ik aan mijn post :roflol:

Scoliose gaat helaas nooit weg. Een korset is ervoor om te zorgen dat 't niet erger zou worden. Normaliter hoef je vanaf 25 graden (niet temperatuur, maar de bocht in je rug) pas een korset, maar ik had een agressieve vorm (zal ook weer eens niet), dus ik moest een korset bij de 17 graden al. :( Mijn korset heeft de bocht kunnen beperken tot 28 graden. Vanaf 35 ofzo kun je zelf niet meer zitten en val je om. Maar goed dus dat ik zo vroeg een korset heb gehad! :D
 
mooie progressie geboekt!
 
Zeker goeie progressie.
Op naar de 100 kg ;)
 
Oke, dit is een motivator voor mij, zit al weer weken alleen maar te feesten en niks aan sport te doen terwijl ik zo erg progressie boekte, helaas door afstuderen en 30 uur werk in de week schiet het trainen er te vaak bij in, nog een maandje en dan klaar met studie, daarna beuken!

Ik ga je log bij houden!
 
Ziet er goed uit kerel. ****ed up van die scoleose. Ik heb het zelf ook. Gelukkig "valt het wel mee". Je ziet het alleen echt goed en dat is ****ed up. Hoe heb jij zo ruggetje gekregen, welke oefeningen?
 
Goeie progressie man!
Lekker door buffelen!
 
Van mega ecto naar buff soldier. Goed bezig en je doel in kilogrammen is zeker haalbaar, @ 8% wordt moeilijk maar toch veel succes!
 
Ziet er goed uit kerel. ****ed up van die scoleose. Ik heb het zelf ook. Gelukkig "valt het wel mee". Je ziet het alleen echt goed en dat is ****ed up. Hoe heb jij zo ruggetje gekregen, welke oefeningen?

Goeie progressie man!
Lekker door buffelen!

Van mega ecto naar buff soldier. Goed bezig en je doel in kilogrammen is zeker haalbaar, @ 8% wordt moeilijk maar toch veel succes!


Thanks all! Ik weet het niet Pat21, mijn rug groeide vanaf het begin vrij snel, ik probeerde (en nog steeds) de nadruk op de voorkant te leggen, maar mijn rug blijft voorlopen, beetje jammer, maar goed, maakt niet uit!

Het schema waar ik het snelst op ben gegroeid:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f16/angilos-progressietopic-210296/#post3847840
 
Brute progressie, ga zo door!
 
Thanks!

Verschilt heel erg.
Maar het bestaat eigenlijk hier uit:

Deadlift
Pull Ups
*Latpulldown achter/voor/midden (zo'n apparaat met 2 handvaten naar beneden trekken)
*BOR / Tbar / Cable Row / Dumbbell Row / Straight Arm Pulldown

De eerste 2 oefeningen doe ik sowieso, verder kies ik dan nog 2 oefeningen uit die hierboven beschreven staan. Soms doe ik geen latpulldown en soms doe ik 1x latpulldown (nooit 2).

Daarna doe ik shrugs, met barbell, voor of achter of met dumbbell. Shrugs met barbell achter vind ik het fijnst, vooral vanwege de schouders (die voel je dan namelijk niet zo erg).

Helaas heb ik nu een schouder blessure (voorste schouderkop), dus even rustig aan, 2 weekjes ofzo en dan weer langzaam aan opbouwen.

Ik stap nu over van schema (maandag), 3 dagen in de week trainen en 1 dag zwemmen. Ik ga mijn lichaam opdelen in voor, achter, zij+benen. Dit om extra nadruk op de schouders te kunnen leggen (vind ik mooi als je van die ronde superman bollen hebt!).

Nee hoor, Pat21. Staat wel in de post die ik gaf :D
 
Brute progressie hoor!
 
Back
Naar boven