Fitness Seller

Miss Beachproof 2009: joellen25

Bezoekers in dit topic

Wat ben je lekker bezig :), even tussendoor gauw een positief berichtje plaatsen :)! Je bent goed bezig :)
 
2juni
Dag 23:clap::clap::clap:

08:00 brinta
10:00 brood+ ontbijtkoek
11:00 bij de k.n.o... hihi :ohij vond dat ik onwijs veel was afgevallen....Hij vroeg of ik aan Sonja Bakker deed hahaha:eek::D........

NEE! ik eet om de 2uur.. :eek:hE! zegt hij...Wat eet je dan???.... bla bla....
Is wel heel leuk om tehoren:),( alleen ik dacht natuurlijk, ja ja je heb mij in November nog gezien hahaha:p:p)... alleen had het totaal niet verwacht... dus een beetje verlegen:o:o:o:D.....

12:00 appel... was HEET in de AUTO!:cool:
En een zwarte broek aan DOM DOM!.:D:D.....(ooooo'.... :D daarom natuurlijk ben je veel afgevallen:p:p hahahhaha)
14:00 3x brood+9x kipfile... krijg de 3e boterham wel moeilijk weg! hebben jullie daar ook last van??
Lijk net Of je steeds sneller :eek:vol zit... misschien door het weer:D....

16:00 rijstewafel...
18:00 pange/rijst/groenten..
Douche nog snel schoon gemaakt.. o ja en de keuken:zweet::zweet::zweet::zweet::zweet:.zweet peentjes! hihi....
45min stokgedraaid!:evilnana::rocknana::cheer::lifter::rocker2:
5 min loopband (je raad het al):sad::sad::sad::sad::sad:
20:00 rijstewafel
22:00 shake:D
 
Laatst bewerkt:
Netjes hoor! Fijn hè, complimentjes krijgen? van mij krijg je er nog een boven op! Zet hem op nog deze 4 weken en 5 dagen ;)
 
Genoeg gedaan hoor, komt die rottige :( loopband morgen toch aan de beurt!!!
 
Ik wordt altijd zo blij van jouw filmpjes! Er is nog zoveel te elren, het kan alleen maar gaaf worden!
 
Ik wordt altijd zo blij van jouw filmpjes! Er is nog zoveel te elren, het kan alleen maar gaaf worden!



Ja echt wel!! het is nog moeilijk ook!!:eek:...
Maar wel leuk om te leren!
Vind je niet?;)
 
Binnenkort allemaal eens kijken die filmpjes, is idd wel een goed idee.
Want goed kunnen aanspannen/een goede pose kunnen doen, is bij mij nog ver te zoeken.
 
Bij mij ook, maar ik vind het zo gaaf om naar te kijken, al moet ik eerlijk toegeven, ik ben meer fan van de mannen filmpjes ;)
 
Bij mij ook, maar ik vind het zo gaaf om naar te kijken, al moet ik eerlijk toegeven, ik ben meer fan van de mannen filmpjes ;)

:rolleyes: hihi... Ja dat is nog gezelliger:D
 
Bij mij ook, maar ik vind het zo gaaf om naar te kijken, al moet ik eerlijk toegeven, ik ben meer fan van de mannen filmpjes ;)

kan je er dan nog wat van leren :p:D?
 
3 juni
Dag 24....


07:30 eten:meal:
09:30 eten:meal:
Training: Benen/kuiten getraind!
WOW Ben zo blij! ging onwijs lekker!!!
Heb wel zonder gewichten gedaan.. maar toch een intensieve training!!.:rocker::hedbang::rocker::hedbang:...
11:30 eten:meal:
13:30 eten :meal:
15:30 eten:meal:
17:30 eten:meal:

45min stokgedraaid!:rocker2::rocknana::rocker2::rocknana::rocker2:
15min loopband
:loopband::loopband::loopband::loopband:
19:30 eten :meal:
21:30 shake:meal:
 
3 juni
Dag 24....


07:30 eten:meal:
09:30 eten:meal:
Training: Benen/kuiten getraind!
WOW Ben zo blij! ging onwijs lekker!!!
Heb wel zonder gewichten gedaan.. maar toch een intensieve training!!.:rocker::hedbang::rocker::hedbang:...
11:30 eten:meal:
13:30 eten :meal:
15:30 eten:meal:
17:30 eten:meal:

45min stokgedraaid!:rocker2::rocknana::rocker2::rocknana::rocker2:
15min loopband:loopband::loopband::loopband::loopband:
19:30 eten :meal:
21:30 shake:meal:

Lekker bezig mop, ben trots op je :D
Heb je al zin in zaterdag, vergeet je je voeding niet mee te nemen?
Of doe je dan je junkdag? Hoor het wel weer.. X
 
Lekker bezig mop, ben trots op je :D
Heb je al zin in zaterdag, vergeet je je voeding niet mee te nemen?
Of doe je dan je junkdag? Hoor het wel weer.. X


JA heel erg zin!!
En oma ook;) naar al die mooie mannen;):p....

Voeding gaat mee hoor!:D
Ja het is ook ons Junkdag... maar dan hou ik wel aan de tijden:p....
En we gaan toch uit eten:mc: hihihi...:p....
Mis dan wel mijn lieve m&m's:p zal wel lachen zijn als je daar in die zaal je m&m's aan het eten bent:eek::D hahaha......:)


 
3 juni
Dag 24....


07:30 eten:meal:
09:30 eten:meal:
Training: Benen/kuiten getraind!
WOW Ben zo blij! ging onwijs lekker!!!
Heb wel zonder gewichten gedaan.. maar toch een intensieve training!!.:rocker::hedbang::rocker::hedbang:...
11:30 eten:meal:
13:30 eten :meal:
15:30 eten:meal:
17:30 eten:meal:

45min stokgedraaid!:rocker2::rocknana::rocker2::rocknana::rocker2:
15min loopband:loopband::loopband::loopband::loopband:
19:30 eten :meal:
21:30 shake:meal:


Heb ik gemerkt. Was zeker intensief hoe je trainde. Ik hield je in iedegeval niet bij:grumble: .*** benen:janken:
ben super trots
Had een jaar geleden nooit kunnen denken dat we samen in de sportschool konden lopen. Hou van je en ga zo door;)
 
Heb ik gemerkt. Was zeker intensief hoe je trainde. Ik hield je in iedegeval niet bij:grumble: .*** benen:janken:
ben super trots
Had een jaar geleden nooit kunnen denken dat we samen in de sportschool konden lopen. Hou van je en ga zo door;)



LIEVERD! dankjewel:kiss:.... jou benen zien er al SUPPER GESPIERD UIT:thumb::yes:... Hou ook van jou:D enne morgen weer trainen he.... ga dan weer niet over je nek!! :haha::haha::haha:
 
Back
Naar boven