XXL Nutrition

Miss Beachproof 2009: joellen25 (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

LIEVERD! dankjewel:kiss:.... jou benen zien er al SUPPER GESPIERD UIT:thumb::yes:... Hou ook van jou:D enne morgen weer trainen he.... ga dan weer niet over je nek!! :haha::haha::haha:

BEDANKT HE:mad: HAD JE NIET HIER HOEVEN SCHRIJVEN HAD JE OOK KUNNEN ZEGGEN ZIT EEN METER VAN JE AF. Het was trouwens maar een klein beetje:rolleyes:
 
[/B]
BEDANKT HE:mad: HAD JE NIET HIER HOEVEN SCHRIJVEN HAD JE OOK KUNNEN ZEGGEN ZIT EEN METER VAN JE AF. Het was trouwens maar een klein beetje:rolleyes:

hahahaha!!! Lekker stel! :)
 
[/B]
BEDANKT HE:mad: HAD JE NIET HIER HOEVEN SCHRIJVEN HAD JE OOK KUNNEN ZEGGEN ZIT EEN METER VAN JE AF. Het was trouwens maar een klein beetje:rolleyes:



hahahahhahahahahahaha........ oooo was maar een klein beetje;) stel je dan niet zo aan!:p:p:p:p:p:p:p:p:p pussy;);) xx
 
ja, ik ook :p maar dit is heel vermakelijk, ga nog even door :p
 
hahahahhahahahahahaha........ oooo was maar een klein beetje;) stel je dan niet zo aan!:p:p:p:p:p:p:p:p:p pussy;);) xx

Pussy?????????
Wie is er een pussy??????????
Je kan niet eens zelf wakker worden ik moet je ELKE :eek:ochtend drie keer wekken om te eten. Dus wie is de Pussy???
 
Pussy?????????
Wie is er een pussy??????????
Je kan niet eens zelf wakker worden ik moet je ELKE :eek:ochtend drie keer wekken om te eten. Dus wie is de Pussy???


:grinny::grinny::grinny::grinny:..... :rolleyes:ja jij bent toch eerder wakker:p:laugh::laugh::laugh::laugh:.....
Ik doe nog steeds stokdraaien:p:haha::haha::laugh::haha::laugh::haha::laugh:
Pussy! :p
 
Weltrusten, doe jij het licht uit:D hahaha
 
:grinny::grinny::grinny::grinny:..... :rolleyes:ja jij bent toch eerder wakker:p:laugh::laugh::laugh::laugh:.....
Ik doe nog steeds stokdraaien:p:haha::haha::laugh::haha::laugh::haha::laugh:
Pussy! :p

Ja ik moet voor jou zo vroeg opstaan dat ik geen energie meer heb om te stok te draaien s'avonds. Bedankt he;):sukkeltje:

weltruste he
 
Ja ik moet voor jou zo vroeg opstaan dat ik geen energie meer heb om te stok te draaien s'avonds. Bedankt he;):sukkeltje:

weltruste he


Hallo...:eek::eek::eek: je moet zelf ETEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Morgen niet..:kots:. als het zwaar word:kots:hihi....

Licht is nog niet uit:D:D;):p
 
WHHHAAAAAHAHAHAHAAAA!!!

Slapen jullie al :p
 
This is to much infomation!

Truste:p stelletje gekken...:D
 
:roflol:
Neem jij morgen de afsluitbare zakjes mee?

Meid, lekkere training weer, gelukkig wat minder pijn dat je alles hebt kunnen doen?!
Nog maar drie nachtjes slapen ;)
 
WHHHAAAAAHAHAHAHAAAA!!!

Slapen jullie al :p


hahaa.... :p;)

This is to much infomation!

Truste:p stelletje gekken...:D


Gekken:eek:.... weet je zeker dat wij mee mogen;):p:D hahaha
:roflol:
Neem jij morgen de afsluitbare zakjes mee?

Meid, lekkere training weer, gelukkig wat minder pijn dat je alles hebt kunnen doen?!
Nog maar drie nachtjes slapen ;)

hahaha... ja zal die zakjes wel ff meenemen:p hahaha...:D
Ja, heb heerlijk spierpijn! dus goed getraind!! :D
 
3 juni
Dag 24....


07:30 eten:meal:
09:30 eten:meal:
Training: Benen/kuiten getraind!
WOW Ben zo blij! ging onwijs lekker!!!
Heb wel zonder gewichten gedaan.. maar toch een intensieve training!!.:rocker::hedbang::rocker::hedbang:...
11:30 eten:meal:
13:30 eten :meal:
15:30 eten:meal:
17:30 eten:meal:

45min stokgedraaid!:rocker2::rocknana::rocker2::rocknana::rocker2:
15min loopband
:loopband::loopband::loopband::loopband:
19:30 eten :meal:
21:30 shake:meal:

Zo wat eet jij veel.. lol dat plan je goed...lukt me niet hoor om de 2 uur ben ik eerlijk in:p
 
Zo wat eet jij veel.. lol dat plan je goed...lukt me niet hoor om de 2 uur ben ik eerlijk in:p


ja, ik doe ook veel!:p....

Ja om de 2uur eten gaat prima!!!! (soms wel lastig;))
 
LIEVERD! dankjewel:kiss:.... jou benen zien er al SUPPER GESPIERD UIT:thumb::yes:... Hou ook van jou:D enne morgen weer trainen he.... ga dan weer niet over je nek!! :haha::haha::haha:

Dan weet je wel dat je hard getraind hebt ;)

Zie je misschien zaterdag nog wel!
Oh, enneh, wat is dat stokdraaien toch steeds? Ik krijg er hele rare beelden bij . . .
 
Dan weet je wel dat je hard getraind hebt ;)

Zie je misschien zaterdag nog wel!
Oh, enneh, wat is dat stokdraaien toch steeds? Ik krijg er hele rare beelden bij . . .

:roflol: Dacht eerst ook dat ze bedoelde dat ze majorette deed of zo :D
 
Hey meis!

Heb zo een paar pagina's terug zitten lezen ,gezellige log heb je en wat ga je goed!Netjes hoor! :thumb:
 
:grinny::grinny::grinny::grinny:..... :rolleyes:ja jij bent toch eerder wakker:p:laugh::laugh::laugh::laugh:.....
Ik doe nog steeds stokdraaien:p:haha::haha::laugh::haha::laugh::haha::laugh:
Pussy! :p

euhhh zit je bij hem op schoot te stokdraaien
of
Doe je aan paaldansen
we raken een beetje in de war hier
 
Back
Naar boven