Fitness Seller

JAAAA SC Cambuur verder in Jupiler Play-Offs ten koste van FC Zwolle (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

haha wat een wedstrijd ik denk niet dat roda wint
 
weet iemand welke supps De Fauw gebruikt ?
 
Ja, nu is het hun eigen schuld natuurlijk.
 
Ik snap niet dat het ooit zo grote Roda JC zo hard durft te juichen, omdat ze met penalty's van Cambuur Leeuwarden hebben geworden in een degradatie/promotieplek. Schandalig.
 
topscheids bro penalty hij moet erin.......

Cambuur had in de blessure van de 2e helft al die 2-1 gemaakt. Die was onterrecht afgekeurd. Ach ja roda..volgend jaar moeten ze weer vechten voor lijfsbehoud.
 
Bascross is waarschijnlijk nu aan het wenen. En terecht!
 
Mooi k*t voor Cambuur :( Damn wat was het spannend zeg!
 
Ze hebben beide geen toekomst in de eredivisie dus veel maakt het niet uit. Eendagsvliegen. Ze voegen niks toe aan de eredivisie. Laat ze lekker in de eerste divisie voetballen. Daar komen ze beter tot hun recht.

Aldus onze hoerenvener. :roflol: Komt wel goed in Leeuwarden, over twee jaar een nieuw stadion en dan doorgroeien richting subtop eredivisie.
 
Ach zo kan je ook met je verlies omgaan...............




Hoerenveen wint de beker , Cambuur speelt al tijden 1e divisie :roflol:

:roflol:

Calimero moet ook weer even zijn zegje doen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
:roflol:

Calimero moet ook weer even zijn zegje doen.

[Link niet meer beschikbaar]


LOl een Cambuur supporter die als het over Heerenveen gaat over Calimero begint :roflol:
 
Aldus onze hoerenvener. :roflol: Komt wel goed in Leeuwarden, over twee jaar een nieuw stadion en dan doorgroeien richting subtop eredivisie.

En dat roepen ze bij Cambuur elk jaar. Ik zie dezelfde lijn als bij de Ajacieden, gewoon elk jaar roepen dat je kampioen wordt.
Dan wordt je het vanzelf wel een keer. Maar moest jij je eigen stadion niet slopen gisteravond? En lekker met de politie vechten? Frustratie!!!!!!!!! :haha:

Het geeft wel weer aan wat voor paupervolk er bij Cambuur op de tribunes zit. Pak je verlies als een kerel en ga niet rellen. Breng je alleen je club in diskrediet.

En volgens mij begrijp jij er helemaal niks van. Maar jou frustratie jegens SC Heerenveen zit zo diep. Heerlijk.
Maar veel plezier in de EERSTE divisie. Dat worden weer leuke wedstrijden tegen FC Omniworld enzovoort. :wave::roflol:
 
Laatst bewerkt:
Die Mark de Vries is pas een held, dat zijn geniale strafschoppen. Al was die van Bodor ook lekker.



edit: ik snap niet dat er geen spandoek in het stadion van cambuur ophangt met de illustere tekst: Mark de Fries...
 
'Het was net oorlog rondom het stadion'

Omwonenden van het Cambuurstadion in Leeuwarden hebben gisteren een angstige nacht meegemaakt. "Het was net oorlog, ik heb het in al die vijftien jaar dat ik hier woon nog nooit meegemaakt", aldus een buurtbewoonster. "Het was een abnormaal grote groep. Dat geluid, dat geschreeuw, vreselijk eng."

Na de voetbalwedstrijd van Cambuur tegen Roda JC gisteren braken er rondom het stadion hevige rellen uit. Daarbij raakten negentien agenten gewond.

Volgens meerdere buurtbewoners kon de ME met geen mogelijkheid de relschoppers in toom houden. "De relschoppers pakten de hekken die waren gebruikt om de boel af te zetten. Daarmee dreven ze de ME terug", vertelt de vrouw. "De politie stond tijdens de wedstrijd voor mijn tuin. Toen de wedstrijd beslist moest worden met penalty's, zeiden de agenten: dit gaat mis."

De bewoners zijn blij dat Cambuur niet gepromoveerd is. "Anders hadden we hier volgend jaar Feyenoord en ADO Den Haag ook gehad. Dan heb je dit iedere week." Omdat het stadion in een woonwijk ligt, konden de relschoppers gisterenavond makkelijk schuilen in tuinen van woningen. "Dan zaten ze hier in de bosjes en als het tuinlicht aanging, stoven ze snel weg."

Een beveiligingsmedewerker, die ook in de buurt woont, meldt dat hij 's nachts overal stenen heeft opgeruimd. "De weg lag bezaaid, er kon geen auto meer langs." De plaatselijke apotheek heeft bijna geen enkele ruit meer.

Overal in de buurt wordt nagepraat over de rellen. Ook in het Cambuurcafé bespreekt iedereen wat gisterenavond is gebeurd. De oud-eigenares van het café, die veel Cambuursupporters kent, vindt het heel erg jammer. "Er zitten veel personen bij, die het stadion niet meer in mogen. Die drinken, gebruiken coke en wachten dan tot na de wedstrijd. Als mijn zoon daar bij was, dan kreeg hij een draai om zijn oren."

Met dergelijke supporters heb je geen vijanden nodig. Kansloos.
 
En dat roepen ze bij Cambuur elk jaar. Ik zie dezelfde lijn als bij de Ajacieden, gewoon elk jaar roepen dat je kampioen wordt.
Dan wordt je het vanzelf wel een keer. Maar moest jij je eigen stadion niet slopen gisteravond? En lekker met de politie vechten? Frustratie!!!!!!!!! :haha:

Het geeft wel weer aan wat voor paupervolk er bij Cambuur op de tribunes zit. Pak je verlies als een kerel en ga niet rellen. Breng je alleen je club in diskrediet.

En volgens mij begrijp jij er helemaal niks van. Maar jou frustratie jegens SC Heerenveen zit zo diep. Heerlijk.
Maar veel plezier in de EERSTE divisie. Dat worden weer leuke wedstrijden tegen FC Omniworld enzovoort. :wave::roflol:
Haha, wat lul jij nou? Ik aan het rellen, haha. Als je me een beetje via dit forum kent had je wel begrepen dat ik daar zeker niet bij was.

Dankje, liever tegen Omniworld dan met de thermoskan koffie en de gevulde koek tegen Ajax.
emo.gif
 
Die Mark de Vries is pas een held, dat zijn geniale strafschoppen. Al was die van Bodor ook lekker.



edit: ik snap niet dat er geen spandoek in het stadion van cambuur ophangt met de illustere tekst: Mark de Fries...

Niet? Dan moet je je toch eens in Cambuur verdiepen.
 
Niet? Dan moet je je toch eens in Cambuur verdiepen.

Leeuwarden, uitspraak: Liwwadden, Friese uitspraak: Ljouwert. Leeuwarden is de hoofdstad van de Nederlandse provincie Friesland.

Mark de Fries...

Dat zijn geniale spandoeken, in de categorie: Heubach Hooligan.
 
Back
Naar boven