AndroidHealthClinic

- DARK RAGE - (by MHP) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ano_82_5

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
22 dec 2007
Berichten
257
Waardering
0
Hello, hallo, yoehoee en ahoi.

Na enig onderzoek en ervaring met pre-workout/NO drinks ben ik gestuit op dit schijnbaar meesterlijke spul.

De werking is vergelijkbaar met sumperpump250. Maar toch net iets (of moet ik zeggen: vele malen meer) heftiger. Dit is niet je ik-koop-mijn-eerste pre-workout shake en schijnt toch het hoge van het lage te onderscheiden qua uitwerking en resultaat.

Nou vroeg ik mij af of iemand dit heeft gebruikt, hoelang en welke resultaten er voor diegene mee zijn gekomen. Het schijnt dus vrij heftig te zijn als ik deze omschrijving lees. En de US forums staan er bol van.

" The new preworkout formula is dangerously powerful! Dark Rage introduces a totally new EPO technology and an exclusive psychotropic stimulator for the most insane muscle pumps and intense workouts ever experienced. Dark Rage utilizes a patent-pending, dual action EPO-NO technology. EPO is a powerful hormone that actually allows you to make more blood by increasing red blood cell production and blood volume. Dark Rage stimulates the production of EPO in conjunction with NO boosters. This dual action forces the large volume of blood to be pushed through the wider vasodilated veins, causing a much greater pump than conventional NO boosters. Dark Rage contains a power exclusive psychotropic co-factor, beta-methoxyphenylethylamine, which stimulate the release of adrenaline and greatly increases mental focus and euphoria, to put you “in the zone. "

Als het echt zo goed is, dan kunnen we misschien samen bestellen?
Hoe meer zielen hoe meer vreugd! :P ;)

enfin,

Laat het even weten dudes!

Yours sincerely icecoldlemon :eek:
 
Oja, hier een linkje:

http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=113199741

En hier een foto:





"May the force be with us..." - obi-pump-it holy

hehe :fire:

mhp_dark_rage.jpg
 
"epo blood doping technology" vind ik maar zielig om op je pot te plaatsen :s
 
"epo blood doping technology" vind ik maar zielig om op je pot te plaatsen :s

kan je dat toelichten? :) Heb je het gebruikt, of ken je iemand die het heeft gebruikt?
Als je mijn post doorleest vraag ik om meningen over de werking en niet of het zielig is wat er op de pot staat :)

Daar word ik niet wijzer van :)
 
Laatst bewerkt:
schijnt goed spul te zij jah... helaas niet in nl te koop (vraag me niet waarom)
mischien kan een van de sponsors (body en fit of XXL nutrition) hier wat meer info over geven... aangezien beide MHP verkopen...
 
onderaan eens lezen!!
Aantal Maat Smaak Prijs p/s

908 gram BINNENKORT LEVERBAAR Fruit Punch € 44,90

hmm jah idd! mischien maar eens proberen dan...:cool:
 
we hebben deze ook besteld komt meen ik in de loop van de komende week.
 
we hebben deze ook besteld komt meen ik in de loop van de komende week.

Ja, idd :)

Schijnt toch wel aardig goed te werken. Alleen de smaken vallen (zoals vaker bij pre-supp) wat tegen.
Enfin, we doen het niet voor de smaak!

Heb wat meer gelezen, ook pro's gingen van 1 volle scoop even terug naar een halve. Dat belooft wat! :D :cyborg:
 
Laatst bewerkt:
we hebben deze ook besteld komt meen ik in de loop van de komende week.

ben benieuwd.. schijnd idd goed te zijn..
maar jah..

denk dat zo langzamerhand alle pre workout supps zo
dicht bij elkaar komen te liggen.. hooguit zijn de ingredienten wat hoger/lager gedoseerd. Waardoor de een wat beter op merk A gaat en de ander op merk B...
 
ben benieuwd.. schijnd idd goed te zijn..
maar jah..

denk dat zo langzamerhand alle pre workout supps zo
dicht bij elkaar komen te liggen.. hooguit zijn de ingredienten wat hoger/lager gedoseerd. Waardoor de een wat beter op merk A gaat en de ander op merk B...

ben toch wel erggggg benieuwd naar deze. Als ik deze omschrijving moet geloven. :eek: check deze reviews dan. Vooral eentje ertussen waarom ik erg moest lachen. http://www.fitflex.com/mhp-dark-rage-review.html


" ... This stuff is potent. I bought a tub and started on it on a Thursday last week. I was getting ready for my bike ride and then a run on the treadmill and a littttle upper body at the gym while I was there.

So, I read everything, took a scoop, waited for that "instant result" and didn't really feel anything. So I grabbed my bike and headed down the steps. I hopped on and started my ride (20 mi short loop). About 1 mile in it hit me like a truck. I felt energy everywhere. My heart began to speed up or at least I became more aware of my heartbeat, my breathing didn't change much, my mind started racing (almost dizzying, I could not concentrate and just wanted it to stop), and of course.. my muscles felt ripped and ready for the craziest triathlon in history.

I started feeling extremely mad at everything. I was raging out of my mind and I wanted to kill someone by ripping their head right off their neck. It was very scary and very real.. I was out of control.

I began pushing myself to the limit on the bike. This wasn't just a bike ride anymore; I was ready to die pedaling this thing at 40mph straight up a hill for all 20 mi. It got more and more intense until it plateaued later at the gym.

I got to the gym, stretched, began my run, and finished it in record time. I felt unstoppable. I started my upper body lifting (which was just supposed to be some light stuff) and once again began pushing myself to the limit. I just couldn't stop. I was so mad and felt like I was in a trance. I was maxing out left and right on my chest workouts and doing crunches between everything until I came close to puking.

It was a great workout... BUT.. I felt out of place, out of my mind, insane, and scared for my heart health all at the same time.

As some others have experienced the cold chills, I did as well. They would come in right on the last few reps and made me break a little bit of a cold sweat.

So after the gym I went home and showered. I still had racing thoughts and it was almost dizzying at this point. I wanted it to stop so badly that I was pulling at my hair and yelling at myself (good thing I live alone.) At this point, it was about 11PM and I had finished my shower. I was ready for bed and went to take care of a few things on the computer.

I was still in that trance. I was sweating profusely as I sat in my chair and ended up getting stuck to it. I never need deodorant after my shower before bed.. but I was starting to really stink so I grabbed some.

Long story short, I was up until 5AM with racing thoughts and felt mentally shaky like a caffeine OD but I was not physically shaking. I had no other problems other than fluorescent yellow pee.. haha.

It all just sorta scared me the first time. I turned it back to half a scoop after I skipped a day and it wasn't as bad but I still had racing thoughts. So again I turned the dose back to 1/3 scoop and we were looking good today.. up until the evening.

I was driving home.. and suddenly I started raging out of my mind. There wasn't really even anyone on the road but I picked someone to try to really mess with and get angry. I don't know why.. I'm not this kind of person usually.. But anyways, I got this guy all worked up by passing him and then brake checking him, and then getting behind him and high beaming him to death. And then he retaliated with the same and it was on. I stopped, blocked him in, got out of the car, and was ready to kill this guy (literally, that was what was on my mind. I wanted to kill.) And he ran off (thank god) and later I realized I could have gotten in some serious s*** for what I did. I'm still a little crazy feeling.. but it's not as bad. This stuff is just madness and I hope these side effects wear off. I don't want to end up in jail, but I do like this stuff. "

waahhh! :O
 
Epic producenten review.
 
:rolleyes: Djeez , er zijn dus blijkbaar echt mensen die in deze verkooppraatjes geloven.
 
ja, en het zijn steeds dezelfden die alles geloven wat ze lezen. maar ja, ik moet niet veel zeggen. ik heb het de eerste twee jaren ook gehad. maar 't is door de zogenaamde wondermmiddelen uit te proberen dat ik daarna toch vlug doorhad dat het blabla was. eerlijk is eerlijk. het enigste wat je vooruit helpt zijn anabole steroiden en het enigste wat je van supps nodig hebt is eiwit. je vroeg een advies. dit is mijn advies.
 
En wat adviseer jij dan?

Hard trainen en goed eten moet je , supplementen zijn zeker niet slecht maar het is gewoon een aanvulling op je voeding. Het is echt niet omdat Victor Martinez reclame maakt voor dark rage dat je er daarom geweldig van gaat groeien. Als je bijvoorbeeld die muscletech reclames ziet willen ze je doen geloven dat je met hun produkten ook zoals Jay Cutler gaat uitzien , terwijl het allemaal erg weinig voor je doet. Geef je geld beter uit aan een goede whey en creatine , veel meer heb je niet nodig.
 
Hard trainen en goed eten moet je , supplementen zijn zeker niet slecht maar het is gewoon een aanvulling op je voeding. Het is echt niet omdat Victor Martinez reclame maakt voor dark rage dat je er daarom geweldig van gaat groeien. Als je bijvoorbeeld die muscletech reclames ziet willen ze je doen geloven dat je met hun produkten ook zoals Jay Cutler gaat uitzien , terwijl het allemaal erg weinig voor je doet. Geef je geld beter uit aan een goede whey en creatine , veel meer heb je niet nodig.

ja maar die vlieger gaat op voor elke reclame.. dat is altijd de overtreffende trap.. is jouw keuken ooit zo vies als met die schoonmaakmiddel reclames? ;)

edit.. hahaa
 
Laatst bewerkt:
ja maar die vlieger gaat op voor elke reclame.. dat is altijd de overtreffende trap.. is jouw keuken ooit zo vies als met die wasmiddel reclames? ;)

Daar heb je gelijk in maar het blijft me verbazen dat er mensen zijn die dit ook werkelijk geloven. Het kan mischien best een goed produkt zijn maar bepaalde mensen hebben er echt veel te hoge verwachtingen bij.
Een tijd geleden zag ik hier op het forum iemand een log starten van scivation whey , denken ze nu echt dat je zo een spectaculaire vooruitgang gaat hebben van whey dat je er een log van kan bijhouden? Of bij whey reviews zie je soms staan "en er zitten zelfs aminozuren en bcaa's in" , om je dood te lachen....
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven