Fitness Seller

CRACK - Revolutions Nutrition (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Kracttoename, concentratie, en pomp
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week en nog bezig
  • Hoe is de smaak van dit supplement? er is maar 1 smaak en die is erg bitter
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 scoops 30 minuten voor de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? Be Fit
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Niks extra's
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 49,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Absoluut!!!!!!

Mijn review:
Crack werkt geweldig. Alles wat Revolutions erover verteld klopt!
Ik voelde me net een stier die door de sportschool liep.
Super geconcentreerd en ook meer kracht, waardoor ik zwaarder kon trainen!!

Gelukkig geen last gehad van slaapproblemen, hier was ik in eerste instantie wel bang voor.

Al met al een geweldig product, dus zeker een aanrader!

Crak.jpg
 
Heb zojuist een halve scoop genomen. Eerst maar even de kat uit de boom kijken. :D
 
En wat heb je ondervonden/geconstateerd?
 
van een halve scoop ga je niet veel merken denk ik
 
Lekker. Mooie rush nu. Laat het nog even inzakken en over 10 minuten naar de gym. Neem dan nog een halve scoop.

Altijd de eerste keer te weinig nemen. Wees niet een dwaas, want een overdosis is niet zo makkelijk terug te keren.
 
Lekker. Mooie rush nu. Laat het nog even inzakken en over 10 minuten naar de gym. Neem dan nog een halve scoop.

Altijd de eerste keer te weinig nemen. Wees niet een dwaas, want een overdosis is niet zo makkelijk terug te keren.

ach tis geen echte crack hé ;)
 
Lekker. Mooie rush nu. Laat het nog even inzakken en over 10 minuten naar de gym. Neem dan nog een halve scoop.

Altijd de eerste keer te weinig nemen. Wees niet een dwaas, want een overdosis is niet zo makkelijk terug te keren.
Hahahaha een overdosis zul je niet zo snel krijgen hoor:hahaha:
 
ik ging net eiwitte kope gaven ze me ook zon zakje 40 gram zat er in ze zeiden tegen mij moet je in 2 keer nemen is beetje goed spul?
 
Overdosis bedoel ik kwa reactie. Sommige mensen kunnen bv prima 2 hyperdrive nemen, terwijl andere kotsen en hyperventileren op 1.

Maar leef je uit. Neem eens lekker 5 HCL'tjes. :thumbs:

:rolleyes:
 
Heb ook een sampletje binnen, ben benieuwd
 
stelletje crack verslaafde :p
 
2de zakje voel ik veel minder van :(
 
Heb ook een sampletje binnen, ben benieuwd

sanca, volgens mij ga je dit ook wel iets goed vinden... ben benieuwd wat je ervan vind.


heb vandaag men pot binnen, weer heerlijk getraind. die rush doet me echt denken aan de nox-pump. ogen staan er precies ook weer groot in :eek: ook pomp was er weer snel bij. en hard!!! natuurlijk zal dit niet voor iedereen zo zijn. zoals ik hier al eerder gelezen had.


de energie die het met zich meebrengt is toch het belangrijkste. net waar ik naar opzoek was. ;)

Ik begrijp ook niet dat ze over de smaak zeveren. nox-pump, nos ethers,etc... dat is pas vettig. dit is gwn orange. kan niet beter imo.
wel wat klonters bij het inscheppen. maar die waren er op 1-2-3 uit geroerd. :thumbs:
 
Beetje sceptisch een half samplezakje binnengespeeld, ik moet zeggen dat het zeker niet slecht is, owned wat mij betreft superpump met mijlen, als de werking blijft mag ie voor mij in het rijtje met supercharge, noxpump en in wat mindere mate ragnarok (klote met deze is dat ie echt wel op een volledig nuchtere maag genomen moet worden wil je hem voelen, voor mij goed voor nu en dan dus)

ik ben benieuwd wat mn pot vassive no me te bieden heeft :D
 
jammer genoeg train ik bijna nooit nuchter :p, dat zal het dan wel zijn dat ik hem de tweede keer bijna niet voelde.
 
Beetje sceptisch een half samplezakje binnengespeeld, ik moet zeggen dat het zeker niet slecht is, owned wat mij betreft superpump met mijlen, als de werking blijft mag ie voor mij in het rijtje met supercharge, noxpump en in wat mindere mate ragnarok (klote met deze is dat ie echt wel op een volledig nuchtere maag genomen moet worden wil je hem voelen, voor mij goed voor nu en dan dus)

ik ben benieuwd wat mn pot vassive no me te bieden heeft :D

Is niet te vergelijken met crack en supercharge dus verwacht er niet te veel van sanc. Heb btw alle 3 bovengenoemde in huis. Crack staat zeker op 1 voor mij tot nu toe! Aangezien je veel nodig hebt lees: dik 2 scheppen ga ik het alleen gebruiken bij mijn schouder workouts aangezien die wat achter lopen op de rest.
 
Crack! Superspul! Ik haalde een vooruitgang van 4,5 kilo in slechts 4 weken! Na inname voel je Crack meteen werken, net zoals echte crack! Een heerlijke energyboost en je word op slag 186% sterker! Wetenschappelijk bewezen door Revolutions. Ik had een pomp zoals ik nog nooit een pomp gehad had. Iedereen in de sportschool vroeg welke steroids ik gebruikte. Maar die gebruik ik niet! Alleen het supplement crack van Revolutions is genoeg. Voor nog betere resultaten ga ik het de volgende keer stacken met andere supplementen van revolutions. Zoals de toppers Endostim, Testostim en Insustim! Wat zou de bodybuildingswereld toch zijn zonder Revolutions? Nee echt waar, Crack, dat is wat je nodig hebt. Van topmerk Revolutions. Crack heeft een revolutie in de bodybuildingswereld gemaakt!
 
Crack! Superspul! Ik haalde een vooruitgang van 4,5 kilo in slechts 4 weken! Na inname voel je Crack meteen werken, net zoals echte crack! Een heerlijke energyboost en je word op slag 186% sterker! Wetenschappelijk bewezen door Revolutions. Ik had een pomp zoals ik nog nooit een pomp gehad had. Iedereen in de sportschool vroeg welke steroids ik gebruikte. Maar die gebruik ik niet! Alleen het supplement crack van Revolutions is genoeg. Voor nog betere resultaten ga ik het de volgende keer stacken met andere supplementen van revolutions. Zoals de toppers Endostim, Testostim en Insustim! Wat zou de bodybuildingswereld toch zijn zonder Revolutions? Nee echt waar, Crack, dat is wat je nodig hebt. Van topmerk Revolutions. Crack heeft een revolutie in de bodybuildingswereld gemaakt!

Doe ff normaal man
 
Rolf heb je er ook een grotere pik van gekrege? Of dat nog net niet?
 
Back
Naar boven