Fitness Seller

Jerney's log

Bezoekers in dit topic

Ik heb het echt liever andersom...

En aan het eind moet je in een vingerhoedje plassen terwijl je er met geen mogelijkheid 1 klein druppeltje uit kunt perssen.....

Leuk hè, wedstrijden ;)


Ja dat is ook moeilijk mikken
 
vingerhoedje:eek:

Oh, late reactie: nog gefeliciteerd!!!!

Hoe gaat vandaag? Nog getraind?
 
beter een vingerhoedje dan dit bakje
[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Ja dat is ook moeilijk mikken
Echt wel :rolleyes:
vingerhoedje:eek:

Oh, late reactie: nog gefeliciteerd!!!!

Hoe gaat vandaag? Nog getraind?
Dankjewel! :) Ik ga zometeen thuis borst dumbelen enz.
beter een vingerhoedje dan dit bakje
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Heeee, die kan ik niet missen en er wordt zelfs niet op de rand gespetterd :D
:grinny::laugh::haha::hahaha::roflol:

zo, krijg spontaan kramp in mijn blaas!!!

Normaal moet ik constant altijd en overal plassen.... als je daar bent dus niet :o
 
En hoe was het borst dumbelen?:D
 
jij ook al overal plassen... ik ook... vooral bij het kamperen, de bios, in de bus, 's nachts (liefst 3x)... pfffff.
dan liever in een vingerhoedje! Of een eierdopje...
 
En hoe was het borst dumbelen?:D

Dat was op zich ok, borst/triceps gedaan.
Ik heb thuis zo'n bankje wat je kunt verstellen en dus is het incline borst presses en flyes geworden. helaas met max. 6,5 kg.
Ik wilde proberen op te drukken maar dat lukte absoluut niet door m'n schouder(pijn van gisteren), nu even niet lachen :( ik heb me tegen de muur opgedrukt....

Triceps deden echt goed zeer aan het eind, de goede pijn :)


Uiteindelijk was ik dus toch nog 50 min. bezig met mijn gepruts :cool: :D
 
jij ook al overal plassen... ik ook... vooral bij het kamperen, de bios, in de bus, 's nachts (liefst 3x)... pfffff.
dan liever in een vingerhoedje! Of een eierdopje...

Echt vreselijk, vooral bij fietstochten :D hele pakken Tempo mee voor onderweg, hihi..
Ook als je net onderweg bent met de auto overal waar je komt:
kan ik misschien van het toilet gebruikmaken? :o

Het wordt alleen maar erger :eek:
 
Teena lady :p

OT: kun je misschien geen cross overs doen voor borst? En eventueel wat rope werk voor
je triceps?
 
En aan het eind moet je in een vingerhoedje plassen terwijl je er met geen mogelijkheid 1 klein druppeltje uit kunt perssen.....

Leuk hè, wedstrijden ;)

Doping controle's? krijg je die eigenlijk ook het hele jaar door? Wij worden zo ongeveer 2 keer per maand getest, staan ze opeens midden op kantoor te zeuren dat ik moet komen plassen . . .

Dat even terzijde, hoe was je training? Borst en Triceps goed gegaan?
 
Dat was op zich ok, borst/triceps gedaan.
Ik heb thuis zo'n bankje wat je kunt verstellen en dus is het incline borst presses en flyes geworden. helaas met max. 6,5 kg.
Ik wilde proberen op te drukken maar dat lukte absoluut niet door m'n schouder(pijn van gisteren), nu even niet lachen :( ik heb me tegen de muur opgedrukt....

Triceps deden echt goed zeer aan het eind, de goede pijn :)


Uiteindelijk was ik dus toch nog 50 min. bezig met mijn gepruts :cool: :D


Goed getraind hoor!!!!( Je had ook op de bank kunnen liggen;):rolleyes:...)
En weer cardio 50MIN:eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek: ECHT GOED!!!

En vandaag???:D
 
Echt wel :rolleyes:

Dankjewel! :) Ik ga zometeen thuis borst dumbelen enz.

Heeee, die kan ik niet missen en er wordt zelfs niet op de rand gespetterd :D


Normaal moet ik constant altijd en overal plassen.... als je daar bent dus niet :o

je mag ook niet drinken van te voren toch :eek:
 
Teena lady :p
Geweldig idee voor op de fiets want dan hoef ik geen speciale fietsbroek meer aan :D
OT: kun je misschien geen cross overs doen voor borst? En eventueel wat rope werk voor
je triceps?
Triceps kan ik goed trainen, bijna alle oefeneningen behalve die boven schouderhoogte.
Cable flyes gaat goed(met weinig gewicht) maar met cross over zit ik weer in mijn uiterste beweging v/d schouder(zeg maar op slot) daarbij houdt je je armen vlakker bij het lichaaam, dat is nogal pijnlijk :D
Doping controle's? krijg je die eigenlijk ook het hele jaar door? Wij worden zo ongeveer 2 keer per maand getest, staan ze opeens midden op kantoor te zeuren dat ik moet komen plassen . . .
Nee joh, alleen na de wedstrijd moet je plassen, misschien is het anders bij wedstrijden voor de pro's.
Dat even terzijde, hoe was je training? Borst en Triceps goed gegaan?
Ik zie het al voor me, komt u even mee voor een plasje dame? :roflol:
Zou voor mij geen probleem zijn :D om er eentje te produceren.
Goed getraind hoor!!!!( Je had ook op de bank kunnen liggen;):rolleyes:...)
En weer cardio 50MIN:eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek: ECHT GOED!!!


En vandaag???:D
Haha nee, de cardio was eergisteren, vandaag wel weer, waarschijnlijk interval rennen!
Wel bedankt :), ik begon idd met frisse tegenzin maar als je eenmaal warm gedraaid bent is het weer ok.

je mag ook niet drinken van te voren toch :eek:

Dat is echt moeilijk, 1 dag van tevoren zat ik op 1 bidon over de hele dag en op de dag zelf af en toe een inimini nipje.... je voelt je echt verrot mag ik wel zeggen :eek:
 
Triceps kan ik goed trainen, bijna alle oefeneningen behalve die boven schouderhoogte.
Cable flyes gaat goed(met weinig gewicht) maar met cross over zit ik weer in mijn uiterste beweging v/d schouder(zeg maar op slot) daarbij houdt je je armen vlakker bij het lichaaam, dat is nogal pijnlijk :D

Ik zie het al voor me, komt u even mee voor een plasje dame? :roflol:
Zou voor mij geen probleem zijn :D om er eentje te produceren.

Haha nee, de cardio was eergisteren, vandaag wel weer, waarschijnlijk interval rennen!
Wel bedankt :), ik begon idd met frisse tegenzin maar als je eenmaal warm gedraaid bent is het weer ok.



Dat is echt moeilijk, 1 dag van tevoren zat ik op 1 bidon over de hele dag en op de dag zelf af en toe een inimini nipje.... je voelt je echt verrot mag ik wel zeggen :eek:

En dan zeggen ze nog dat sport gezond is ???
 
Dat is echt moeilijk, 1 dag van tevoren zat ik op 1 bidon over de hele dag en op de dag zelf af en toe een inimini nipje.... je voelt je echt verrot mag ik wel zeggen :eek:

Dat lijkt me echt verschrikkelijk :eek:
 
Training van vandaag: benen

7 min. warming-up crosstrainer

- front squat 1 x 12 met 20
2 x 12 met 30

Dit was een uitprobeersel ivm schouder, ik kon de stang in mijn gekruiste armen laten rusten voor mijn maag, beter iets dan niets.

- squats met wellnessbal 4 x 12 reps met 5kg dumbbells
- walking lunges 3 x 30 passen met 5kg dumbbells
- kuiten op de Technogym legpress 1 x 12 met 70kg
2 x 12 met 80kg

20 min. interval op de loopband gerend: 1 min. lopen op 6.2 - 1 min. rennen op 12km

Training ging echt lekker vandaag :cheer:, ik vond de lunges nog het zwaarst :D

Status: spierpijn in mijn borst van mijn niet bijzonder zware borsttraining van gisterenavond ???
 
Ja, dat zal wel lekker kontspierpijn worden met die 3x 30 passen :)
 
Back
Naar boven