Fitness Seller

Rooke's trainingslog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

leg extensions :

warm-up :
8x35
8x50
Werkset
8x65
4x45
2x65 Negatief

Leg curl:

warm-up :
10x25
10x25
Werkset
10x45
6x45
3x45 Negatief

Calf raise :

warm-up :
8x70
Werkset
8x90
6x90
2x90 Negatief

Leg press :

warm-up :
8x100
Werkset
6x150
2x150
2x150 Negatief

squat :

warm-up :
-
Werkset
6x50
7x50


--dood

bij thuiskomst gelijk 60 gram dextrose...en nu een shake met banaan :)
 
Waarom squat als laatste?
En ik dacht dat jullie maar 1 serkset gingen doen met negatives, ik zie hier bij de meeste oefeningen 2-3 werksets staan, hoe zit dat?
 
dat is de werkset ;) dus tot fail --> 15sec wachten --> weer tot fail --> gelijk 2 negatives.

Squat als afmakertje...
 
dat is de werkset ;) dus tot fail --> 15sec wachten --> weer tot fail --> gelijk 2 negatives.

Squat als afmakertje...
Ah oke, me comprende :D
 
begrijpelijk ;) ziet er uit als 2/3...maar tis damn ****ing heavy:eek: ik vrees ook dat ik morgen niet kan lopen.
join the club, kan nog steeds niet fatsoenlijk lopen van mijn squatsessie van vrijdag :D
 
Squat als laatste om je benen helemaal te slopen als ze al helemaal kapot zijn. Gaat hierbij dus niet om zoveel mogelijk gewicht te pakken maar om hypertrophy, en is ook beter voor je rug om minder zware gewichten te pakken (volgens yates).
 
Bij mijn weten deed yates meer de Hack squats dan de squats, zo ongeveer vanaf de latere jaren negentig.
We mogen ook niet vergeten dat Yates op het laatste meer machinewerk deed en zijn programma veranderd had omdat hij nu eenmaal al zeer vaak het slachtoffer van ernstige blessures was geworden. Ik bedoel maar het programma van Yates in zijn topjaren kan niet vergeleken worden met het werk dat hij later deed.
Goed herstel gewenst trouwens mc, goed dat je toch nog trainingsarbeid wist te verrichten.
Edit: heb dit laatste in het verkeerde log geplaatst zie ik nu, ach wat mc leest dit ook wel!
Goed getraind Rooke!
 
Bij mijn weten deed yates meer de Hack squats dan de squats, zo ongeveer vanaf de latere jaren negentig.
We mogen ook niet vergeten dat Yates op het laatste meer machinewerk deed en zijn programma veranderd had omdat hij nu eenmaal al zeer vaak het slachtoffer van ernstige blessures was geworden. Ik bedoel maar het programma van Yates in zijn topjaren kan niet vergeleken worden met het werk dat hij later deed.
Goed herstel gewenst trouwens mc, goed dat je toch nog trainingsarbeid wist te verrichten.
Edit: heb dit laatste in het verkeerde log geplaatst zie ik nu, ach wat mc leest dit ook wel!
Goed getraind Rooke!

true :D Thnx beest ;)
 

klinkt goed, goed bezig op de zondag Rooke!

Toevallig ga ik m'n benentraining noodgedwongen ook helemaal omgooien.
Squat als laatste oefening. Ben benieuwd hoe dat is.
 
klinkt goed, goed bezig op de zondag Rooke!

Toevallig ga ik m'n benentraining noodgedwongen ook helemaal omgooien.
Squat als laatste oefening. Ben benieuwd hoe dat is.

t is een slap in the face Loo! echt beschamende gewichten worden gehaald.

Morgen borst+biceps en woensdag weer truckpul
 
t is een slap in the face Loo! echt beschamende gewichten worden gehaald.

ja dat is echt prima voor mij, hoe lichter hoe beter. My knee is killing me man.
 
ja dat is echt prima voor mij, hoe lichter hoe beter. My knee is killing me man.

helemaal wanneer de legpress weer terug op 250 is:rolleyes: kvoel nu al dat het een ramp gaat worden morgen haha! Deze trainingsmethode gaat lekker hard:cool: voor mn gevoel beni k nu al gegroeid:rolleyes:
 
Heej kerel
Hoest met de beentjes :)
Vette borst en biceps training gehad vandaag?
show us!
 
squat als laatste oef - blijft natuurlijk zwaar maar heeft het nog nut
 
Op aanraden van je maat heb ik het ook een paar keer als laatste gedaan en het bevalt me zeer goed. En het is een goed excuus om niet zwaar te squatten.
 
Op aanraden van je maat heb ik het ook een paar keer als laatste gedaan en het bevalt me zeer goed. En het is een goed excuus om niet zwaar te squatten.

echt iets voor mij dus ;) :grinny:
 
Op aanraden van je maat heb ik het ook een paar keer als laatste gedaan en het bevalt me zeer goed. En het is een goed excuus om niet zwaar te squatten.

echt iets voor mij dus ;) :grinny:

de waarde van de squat is zo groot dat ik hem eigenlijk altijd als eerste oef zal doen - ze zullen er wel een reden voor hebben:)
 
:kiss:
ja chick was ziek zwak en misselijk dus morgen pas borst biceps ;)
 
Back
Naar boven