MuscleMeat

Jerney's log

Bezoekers in dit topic

Dat is pas echt vals :eek:

Twee van mijn collega's hadden een wedstrijdje gedaan wie het langst in die houding kon blijven, het record stond op 12 min. :eek2:

Haha doe t ze eens na:eek:
 
Vandaag benen en buik getraind.

- walking lunges met 10kg 3 x 30 stappen
- squats > wellnessbal met 10kg 3 x 15 reps
- leg press laatste set 12 x 100 kg
- hamstring curl laatste set 7 x 45kg
- PR op de leg ext. 7 x 50kg :banana:

Wow! Flinke training..Hoe is het met je benen vandaag?
 
Haha doe t ze eens na:eek:

Waarom dacht je dat ik alleen maar de jurering deed :D

Netjes....wat zal jij een pijn hebben morgen:rolleyes:

Wel helaas weer pijn in mijn schouder :( van mijn mijn borstraining vandaag, geen greintje last van mijn beentraining :D

Wow! Flinke training..Hoe is het met je benen vandaag?

:cool: ;)

lekker getraind weer! Toppie!

Dankjulliewel voor de complimenten meiden!!! :)
 
Wel helaas weer pijn in mijn schouder :( van mijn mijn borstraining vandaag, geen greintje last van mijn beentraining :D

Dat is balen zeg :(
Bij mij is 't ook nog steeds niet over, straks na de training maar weer ff een klaag/zeur/miep-uurtje houden :)
 
Zo zeg! Lees nu pas die knappe benen training en niet eens last? Top!!!! :)
 
Borsttraining:

Incline dumbbell presses:
1 x 15 met 4kg
2 x 12 met 5kg
1 x 10 met 7,5kg
1 x 10 met 10kg

Incline dumbbell flyes:
1 x 12 met 5kg
Toen gestopt, te pijnlijk.

Cable flyes:
1 x 10 met 5kg
2 x 10 met 7,5kg

Bench press:
2 x 10 met 20kg
1 x 10 met 25kg
2 x 8 met 30kg

Chest press smal:
1 x 10 met 22,5kg
1 x 10 met 25kg

Chest press:
1 x 10 met 25kg

Ik heb de gewichten wat verzwaard maar momenteel weer veel last van mijn schouder :( , balen....

Hierna nog 24 min. interval op de loopband
2 min. lopen op 6,3km en rennen 2 min. oplopend: 2 x op 10,5 > 11,5 > 12 > 12,5 > 13km p/u.

==========================================================


A.s. vrijdag ga ik voor het eerst naar een manueel therapeut die in een aantal richtingen is afgestudeerd www.markbloemberg.nl
Ik loop nu al zo'n 1,5 jaar met deze verrotte schouder en ben er onderhand helemaal klaar mee.
Ik heb 2 keer 18 fysio behandelingen achter de rug.
Uit de scan is gebleken dat het om een peesontsteking met verkalking gaat.
De orthopeed in het ziekenhuis had mij alleen medegedeeld mijn trainingsfrequentie en gewichten te halveren:rolleyes: nu ben ik een half jaar verder en nog steeds niets opgeschoten.

Als deze therapeut mij niet kan helpen heb ik bedacht om naar een sportartsenpraktijk in het ziekenhuis te gaan.
Eerst maar even dit afwachten maar ik begin een beetje moedeloos :( te worden.
Mijn voorkeur gaat altijd uit naar zware kt :cool: en dat kan ik al veel te lang niet meer in de praktijk brengen.
 
Dat is balen zeg :(
Bij mij is 't ook nog steeds niet over, straks na de training maar weer ff een klaag/zeur/miep-uurtje houden :)

Shit hè, ik heb mijn klaagbriefje net af ;)

Zo zeg! Lees nu pas die knappe benen training en niet eens last? Top!!!! :)

Tja, als ik ub niet goed kan pakken dan maar de beentjes :D , thnx!
 
Wat vreemd dat je de meeste last krijgt bij de fly's terwijl je daarmee juist borst zou moeten isoleren. Hoe denk je dat dit komt?

Ik weet trouwens niet op welke manier je bankt, maar je kan sowieso proberen meer als een powerlifter te banken. Dus ellebogen meer langs het lichaam, in plaats van op 90 graden. Eventueel ook lager laten zakken (onder de borstkas). Zo ontlast je de schouders ook meer, de nadruk komt dan meer te liggen op triceps en (bovenkant) borst.

Verder wel goed getraind en netjes gerent ook!
 
Ik kan me goed voorstellen dat je er helemaal klaar mee bent. Alvast succes vrijdag, hopelijk kan hij je helpen!
 
Wat vreemd dat je de meeste last krijgt bij de fly's terwijl je daarmee juist borst zou moeten isoleren. Hoe denk je dat dit komt?

Ik weet trouwens niet op welke manier je bankt, maar je kan sowieso proberen meer als een powerlifter te banken. Dus ellebogen meer langs het lichaam, in plaats van op 90 graden. Eventueel ook lager laten zakken (onder de borstkas). Zo ontlast je de schouders ook meer, de nadruk komt dan meer te liggen op triceps en (bovenkant) borst.

Verder wel goed getraind en netjes gerent ook!

De pijn zit eigenlijk in alle schouderbewegingen waarbij ik hem vast zet of op slot zet en aanspan. ook uiterste bewegingen lukken niet, bewegingsuitslag is een stuk minder.
Ik kan wel proberen om met mijn ellebogen meer langs het lichaam te banken en eventueel lager.
Normaal heb ik armen idd 90 graden. Pijn zit dan echt op voorkant schouder...
Volgende keer bericht ik wel of het werkt :D

Ik kan me goed voorstellen dat je er helemaal klaar mee bent. Alvast succes vrijdag, hopelijk kan hij je helpen!

Bedankt meid, ik hoop het ook! :)
 
Dat is klote Jerney verkalking op mijn elleboog hebben ze het met geweld weggemasseerd deed erg pijn maar heeft wel geholpen. Elke keer als je die pees belast moet het door die kalk afzetting heen en dat doet zo'n pijn.
Zo zie je maar he kom je ook bij een manueel terapestletter.
 
succes bij de manueel therapeut, ik hoop dat je geholpen kan worden om van je blessure af te komen.
 
Succes Jerns. Zal geen pretje zijn, maar hopelijk helpt het je wel verder. :)
 
jammer zeg, ging zo lekker... hoop snel dat het weer beter gaat!!:)
positief blijven he! :)
 
Dat is klote Jerney verkalking op mijn elleboog hebben ze het met geweld weggemasseerd deed erg pijn maar heeft wel geholpen. Elke keer als je die pees belast moet het door die kalk afzetting heen en dat doet zo'n pijn.
Zo zie je maar he kom je ook bij een manueel terapestletter.

:roflol:

Het maakt me echt niet uit als het veel pijn doet. Liever dat voor een paar keertjes dan nooit meer normaal trainen.
Ik houd jullie op de hoogte :eek:

succes bij de manueel therapeut, ik hoop dat je geholpen kan worden om van je blessure af te komen.

Succes Jerns. Zal geen pretje zijn, maar hopelijk helpt het je wel verder. :)

jammer zeg, ging zo lekker... hoop snel dat het weer beter gaat!!:)
positief blijven he! :)

Bedankt voor de support dames en heer! :)
 
Schoonvader heeft een verkalking laten weghalen op zijn schouder. Was een operatie van
niets blijkbaar. Nu ja, met wat geluk kan het zonder snijden ook weg.

Je treft het niet hé meid. Sterk toch dat je toch blijft doorbikkelen ;) :thumbs:
 
S6 Jerney, ik hoop dat het dan binnenkort eindelijk beter gaat..Wat een super foto's heb je in je album meid ;) Je bent een voorbeeld voor velen;)
 
Back
Naar boven