AndroidHealthClinic

Jerney's log (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Veel sterkte met je schouder, en vrijdag heb je de behandeling in ieder geval al, lijkt me erg pijnlijk want je kan de zowel de schouder maar ook de borst niet goed trainen, ik weet t uit ervaring, had er een jaar last van en het was alleen een soort pees ontsteking bij de aanhechting.. behandeling van fysiotherapeut slaat goed aan altijd.
 
Schoonvader heeft een verkalking laten weghalen op zijn schouder. Was een operatie van
niets blijkbaar. Nu ja, met wat geluk kan het zonder snijden ook weg.

Je treft het niet hé meid. Sterk toch dat je toch blijft doorbikkelen ;) :thumbs:

Bedankt keukenprins ;)

Goed om te weten, als alles niet helpt lijkt verwijderen mij een prima optie.
Eerst even de manueel therapeut proberen, bij geen resultaat ga ik voor jouw idee :D


:wave::):):):):):):):):):wave:

S6 Jerney, ik hoop dat het dan binnenkort eindelijk beter gaat..Wat een super foto's heb je in je album meid ;) Je bent een voorbeeld voor velen;)

:) Dankjewel Maaike, jij mag anders ook niet klagen.
Dat geldt trouwens ook voor jou Cecile :)

Veel sterkte met je schouder, en vrijdag heb je de behandeling in ieder geval al, lijkt me erg pijnlijk want je kan de zowel de schouder maar ook de borst niet goed trainen, ik weet t uit ervaring, had er een jaar last van en het was alleen een soort pees ontsteking bij de aanhechting.. behandeling van fysiotherapeut slaat goed aan altijd.

Bedankt! :)

Je kan helaas ook je rug niet behoorlijk trainen....:(
Hopen maar dat daar nu eindelijk eens verandering in komt!
 
Sterkte met je pijntjes en frustaties.
Klote hoor
Maar dat komt vast niet omdat we ouder worden maar omdat we zo hard trainen (toch?)
Gaat vast wel weer over (positief denken)
 
Sterkte met je pijntjes en frustaties.
Klote hoor
Maar dat komt vast niet omdat we ouder worden maar omdat we zo hard trainen (toch?)
Gaat vast wel weer over (positief denken)

Afgesproken :) gaat de ene dag beter dan de andere :D

En idd, komt omdat we zo zwaar trainen want wij worden niet ouder,
gewoon stug blijven ontkennen dan gebeurd het ook niet!!! :cool::cool::cool:
 
vee sterkte met je schouder Jerney, niet opgeven, maar wel voorzichtig doen ermee.
 
Ik hoop echt dat ze je van die pijnlijke schouder af kunnen helpen.
Ondanks dat doe je het heel goed zeg! respect hoor!
 
mag ik zeggen dat je er fantastisch uitziet. ben nieuw hier dus weet nog niet zo goed de weg.
 
mag ik zeggen dat je er fantastisch uitziet. ben nieuw hier dus weet nog niet zo goed de weg.

:) Dankjewel hoor! :)

Veel leesplezier de komende tijd en succes met het behalen van je doelen!
 
Uit de scan is gebleken dat het om een peesontsteking met verkalking gaat.
De orthopeed in het ziekenhuis had mij alleen medegedeeld mijn trainingsfrequentie en gewichten te halveren:rolleyes: nu ben ik een half jaar verder en nog steeds niets opgeschoten.

Als deze therapeut mij niet kan helpen heb ik bedacht om naar een sportartsenpraktijk in het ziekenhuis te gaan.
Eerst maar even dit afwachten maar ik begin een beetje moedeloos :( te worden.
Mijn voorkeur gaat altijd uit naar zware kt :cool: en dat kan ik al veel te lang niet meer in de praktijk brengen.

Heel voorzichtig mee zijn! Het heeft mij 2 jaar van mijn zwemcarriere gekost toen ik mijn schouder sloopte! Vooral niet mee door blijven lopen. Ik weet niet waar je woont, maar anders zou je eigenlijk eens een keer naar
[Link niet meer beschikbaar]
Moeten gaan, verschrikkelijk goed met sportspecifieke schouder problemen!
 
Heel voorzichtig mee zijn! Het heeft mij 2 jaar van mijn zwemcarriere gekost toen ik mijn schouder sloopte! Vooral niet mee door blijven lopen. Ik weet niet waar je woont, maar anders zou je eigenlijk eens een keer naar
[Link niet meer beschikbaar]
Moeten gaan, verschrikkelijk goed met sportspecifieke schouder problemen!

Bedankt Onnie maar ik woon in Zwanenburg....
Ik begrijp dat het bij jou ook behoorlijk hardnekkig was. Even kijken wat mijn behandeling(en) van morgen en in de toekomst gaat opleveren.
Iig bedankt!


Hi Jern,
Fijne avond ;)

Jij ook Greet en allemaal natuurlijk :wave:

Vandaag werd bij ons een gedeelte van de tuin gedaan dus het is een rustdagje geworden.
Morgenochtend vroeg trainen want ik mag na mijn behandeling vast niet nog trainen. De komende dagen gaat er nog meer aan de tuin gebeuren...
Kan hopelijk dan wel gewoon naar de sportschool.
 
Bedankt Onnie maar ik woon in Zwanenburg....
Ik begrijp dat het bij jou ook behoorlijk hardnekkig was. Even kijken wat mijn behandeling(en) van morgen en in de toekomst gaat opleveren.
Iig bedankt!




Jij ook Greet en allemaal natuurlijk :wave:

Vandaag werd bij ons een gedeelte van de tuin gedaan dus het is een rustdagje geworden.
Morgenochtend vroeg trainen want ik mag na mijn behandeling vast niet nog trainen. De komende dagen gaat er nog meer aan de tuin gebeuren...
Kan hopelijk dan wel gewoon naar de sportschool.


Leuk zeg, maak je een foto van je tuintje ben wel benieuwd:)..
Succes morgen he!!
 
Sterkte met je schouder, dat opgeven niet in je woordenboek staat is goed, hopelijk rust wel ;). Take it easy met je schouders..beter als je 2 maanden niet traint en rust neemt(alleen schouder he alleen schouder :P) en dat het daarna weer goed gaat dan als je doortraint en het nog meer overbelast en strax misschien wel 2 jaar niet meer kan trainen...of straks zelfs niet meer in het bejaardenhuis wat dumbbellfly's kan maken :o :eek:

Maar komt vast goed :)
 
Leuk zeg, maak je een foto van je tuintje ben wel benieuwd:)..
Succes morgen he!!


Dankewel J.! :)
Ik voel me nu nog een beetje als E.T.
Ons uitzicht bestaat uit een berg aarde en een berg zand :eek: :D


Sterkte met je schouder, dat opgeven niet in je woordenboek staat is goed, hopelijk rust wel ;). Take it easy met je schouders..beter als je 2 maanden niet traint en rust neemt(alleen schouder he alleen schouder :P) en dat het daarna weer goed gaat dan als je doortraint en het nog meer overbelast en strax misschien wel 2 jaar niet meer kan trainen...of straks zelfs niet meer in het bejaardenhuis wat dumbbellfly's kan maken :o :eek:

Maar komt vast goed :)

Bedankt, hahaha.....ik heb toch nog een andere schouder ;)

Die 2 maanden rust heb ik ook al gehad en toen ging het niet beter.
Beweging is voor mij toch gunstiger maar dan wel onbelast.
Zo dat is eruit, maar 't ging wel moeilijk........:D

Wordt vervolgd
 
Succes vandaag met je behandeling!
 
Succes vandaag met je behandeling!

Thnx Greet, nog 1,5 uur :D



Ik ben net terug van de sportschool, nog ff lekker getraind voor de behandeling, hèhè...

Rug en 20 min. HIIT op de crosstrainer, max. hpbm was 176 :D

- straight arm pull down
1x 12 met 10kg
2x 10 met 15kg

- staande reverse pull down
1x 12 met 15kg
2x 10 met 20kg

- deadlift
1x 12 met 20kg
2x 10 met 30kg

- BOR
3x 10 met 20kg

Plus nog wat lichte dumbbelloefeniningen, opzij achterwaarts > schouders naar elkaar toe.

Was een lekkere training!
 
Succes straks!
Hou ons op de hoogte. :)
 
Thnx Greet, nog 1,5 uur :D



Ik ben net terug van de sportschool, nog ff lekker getraind voor de behandeling, hèhè...

Rug en 20 min. HIIT op de crosstrainer, max. hpbm was 176 :D

- straight arm pull down
1x 12 met 10kg
2x 10 met 15kg

- staande reverse pull down
1x 12 met 15kg
2x 10 met 20kg

- deadlift
1x 12 met 20kg
2x 10 met 30kg

- BOR
3x 10 met 20kg

Plus nog wat lichte dumbbelloefeniningen, opzij achterwaarts > schouders naar elkaar toe.

Was een lekkere training!

20 min. HIIT op de crosstrainer, max. hpbm was 176
Damn netjes zeg!
Hier ga ik ook meer op oefenen :D
 
Nice cardio!

Ben benieuwd hoe je behandeling was, hoop dat je er echt wat aan hebt.
 
Back
Naar boven